Pearl2.0 Skrevet 8. juli 2016 #1 Del Skrevet 8. juli 2016 Ser på Thule glide, virker å være meget god. Ønsker ikke å gå høyere i pris i hvert fall, med regn- og myggtrekk så blir det jo over 5000. Hvordan er det med svingbart vs låst hjul? Bør vel være lufthjul☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 8. juli 2016 #2 Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) Jeg har en 11 år gammel dreamers design som jeg nå jogger rundt med andre barnet. Den er helt topp, men dessverre ute av produksjon. Den har tre gedigne lufthjul og er utrolig enkel å manøvrere selv om hjulene er låst (og vogna generelt er stor). Den gangen jeg kjøpte den googlet jeg rundt og leste at større hjul er bedre fordi den rister mindre. Aner ikke om det finnes tilsvarende på markedet i dag, men det skal jeg jaggu sjekke ut (hjulene ser større ut på min, men mulig det er vinkelen på bildet) Endret 8. juli 2016 av Sobril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 8. juli 2016 #3 Del Skrevet 8. juli 2016 4 timer siden, Pearl2.0 skrev: Ser på Thule glide, virker å være meget god. Ønsker ikke å gå høyere i pris i hvert fall, med regn- og myggtrekk så blir det jo over 5000. Hvordan er det med svingbart vs låst hjul? Bør vel være lufthjul☺ Den Thule vogna ser tilsvarende ut som min, men med mindre forhjul. Den koster også 3495 på cdon. Uten å ha testet denne selv, vil jeg tro at denne oppfører seg ganske likt som min. Faste hjul er helt ok. Man bare løfter opp forhjulet når man svinger. Veldig lett å manøvrere slike vogner på den måten. For å unngå å måtte stoppe ved små humper eller fortauskant, så løfter jeg forhjulet på vei opp og bakhjul på vei ned (hvis det var mulig å skjønne noe av? ). Min baby ligger i hvert fall like stødig på denne måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 8. juli 2016 #4 Del Skrevet 8. juli 2016 Denne så allright ut, var billig og blitt stemplet "best i test" http://www.jollyroom.no/barnevogner/joggevogner/north-13-5-jogger-svart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 8. juli 2016 #5 Del Skrevet 8. juli 2016 Og her er en annen link som er verdt å lese http://m.babygearlab.com/Jogging-Stroller-Reviews/Buying-Advice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 8. juli 2016 Forfatter #6 Del Skrevet 8. juli 2016 51 minutter siden, Sobril skrev: Den Thule vogna ser tilsvarende ut som min, men med mindre forhjul. Den koster også 3495 på cdon. Uten å ha testet denne selv, vil jeg tro at denne oppfører seg ganske likt som min. Faste hjul er helt ok. Man bare løfter opp forhjulet når man svinger. Veldig lett å manøvrere slike vogner på den måten. For å unngå å måtte stoppe ved små humper eller fortauskant, så løfter jeg forhjulet på vei opp og bakhjul på vei ned (hvis det var mulig å skjønne noe av? ). Min baby ligger i hvert fall like stødig på denne måten. Taaakk for gode svar og lenker😊 skjønner ikke hvorfor det er så stor prisforskjell feks på thule og den North der🤔 anyways, blir nok fast forhjul da de ser større ut. Skal på løplabbet og snike litt på thulevoga før jeg bestemmer meg. Emmaljunga på 18 kilo og mini på 8 blir i tyngste og krongleteste laget for fartstrening😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 8. juli 2016 #7 Del Skrevet 8. juli 2016 Bare hyggelig 😊 Slik jeg leste den siste linken bør man ha fast forhjul dersom vogna primært skal brukes til løping. Den blir stødigere da. Store hjul er også en fordel. Mener å huske at jeg kunne velge mellom 16" eller 20" på min. Jeg har 20" (skal stikke ut og måle når kroppen har trua på å komme seg opp av sofaen - så jeg ikke ligger her og juger liksom ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #8 Del Skrevet 8. juli 2016 Babyjogger city elite! Anonymkode: 51f7f...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 8. juli 2016 Forfatter #9 Del Skrevet 8. juli 2016 2 timer siden, Sobril skrev: Bare hyggelig 😊 Slik jeg leste den siste linken bør man ha fast forhjul dersom vogna primært skal brukes til løping. Den blir stødigere da. Store hjul er også en fordel. Mener å huske at jeg kunne velge mellom 16" eller 20" på min. Jeg har 20" (skal stikke ut og måle når kroppen har trua på å komme seg opp av sofaen - så jeg ikke ligger her og juger liksom ) 😄 leste nå at North bare holder opp til 15 kilo, så da blir det nok Thule😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 8. juli 2016 Forfatter #10 Del Skrevet 8. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Babyjogger city elite! Anonymkode: 51f7f...83a Da hadde det i så fall blitt babyjogger summit, men den var litt dyrere😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå