AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #1 Del Skrevet 8. juli 2016 Vi har vel alle en slik venninne? Eller har hatt. Jeg har en venninne som ELSKER oppmerksomhet fra menn og skal være midtpunkte på fest. Hvis andre jenter får mer oppmerksomhet enn henne, så blir hun satans fornærmet. Det lyser lang vei og hun klarer ikke å late som en gang. Du kan ikke forvente å alltid få oppmerksomhet og at alle skal like deg. Var på fest i går og jeg kom i snakk med en fyr (det var mest jenter på festen) Venninnen min sitter å furter i sofaen og går ut på kjøkkenet. Jeg gikk ut og spurte hva som var galt. Hun sa ingenting. Bare himler med øynene. Kan du si hva det er? Da sier hun "altså, jeg synes det er dårlig gjort du flørter med han jeg liker og du vet at jeg liker han" Uhm eh, nei jeg visste ikke du likte han? Vi hadde en normal samtale. Jeg flørtet ikke. Da krever hun at jeg ikke skulle snakke med han resten av kvelden. Jeg må ta hensyn til henne Det hele ble bare for dumt. Når ingen gir henne oppmerksomhet, så furter hun og mener du må ikke må snakke med den og den gutten. Sånn at hun kan snakke med han heller. Slik at hun kan få litt oppmerksomhet. Vet du hva? Snakker en gutt til meg, så svarer jeg han. Deal with it! Dette har skjedd så mange ganger før. Får hun ikke oppmerksomhet fra akkurat den gutten vil, så furter hun og noen ganger bare går hun fra festen. Jeg er så lei! Anonymkode: a0426...97a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 8. juli 2016 #2 Del Skrevet 8. juli 2016 Berre la ho furte seg ferdig(Ein 3 åring det er snakk om??) eller slutt å være med ho på fester. Hadde aldri gidde å være med ein oppmerksomhetshore som det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #3 Del Skrevet 8. juli 2016 Huff, så eiersyk hun er! Herregud, hun bestemmer ikke hvem andre skal snakke med. Jeg hadde ikke brydd meg. Tipper hun er skikkelig slitsom å være i forhold med å. Grøss. Anonymkode: 5ab80...d8b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 8. juli 2016 #4 Del Skrevet 8. juli 2016 Jeg tror jeg hadde spilt dum og bare latt henne furte "uten å legge merke til det." 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ennovy Skrevet 8. juli 2016 #5 Del Skrevet 8. juli 2016 Jeg har og en slik venninne. I starten når vi begynte å feste sammen skjønte jeg ikke greia, og spurt hva som var galt og fulgte hennes show. Men etterhvert ble jeg så lei, hvorfor har hun første rett på guttene eller oppmerksomheten? Så jeg begynte å late som om jeg ikke så at hun ble furt, og pratet og oppførte meg vanlig rundt hun. Pratet med de jeg ville gjorde jeg å. Vi var flere i samme venninnegjeng som begynte å bli lei oppførselen hennes, så vi bestemte alle sammen at vi skulle overse det. Og det har hjulpet, hun maser etter oppmerksomhet i form av høy latter og ting hun gjør enda, men godtar det hvis hun ikke får en direkte oppmerksomhet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #6 Del Skrevet 9. juli 2016 Jeg merker jeg har hatt en kjedelig uke når jeg tenker at det hadde vært greit å ha en slik venninne for underholdningens skyld. Sett bort ifra dette synes vel de aller fleste at slike mennesker er veldig slitsomme. Selv i de situasjonene der hun er midtpunktet og får en god del oppmerksomhet er det nok mange som sitter og tenker litt ufine tanker om henne. Når hun da furter over at menn anerkjenner andre kvinners eksistens himler "alle" med øynene. Det er fryktelig usjarmerende. Har du spurt henne hvorfor hun mener hun har førsterett på en gutt? Eller hvorfor du ikke fortjener å prate med en gutt du kommer overens med? Det er jo ikke noe fornuft i det hun sier, så jeg tipper at hun ikke har så mye å komme med når du stiller kritiske spørsmål. Eller så kan hun jo dramatisere mer, så det er jo en vurdering du må ta. Anonymkode: 20362...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 10. juli 2016 #7 Del Skrevet 10. juli 2016 Har en slik venninne. Hun er ikke så ille som din, men det er uansett irriterende! Hun er veldig oppmerksomhetsyk og liker å få masse oppmerksomhet på fest. Hun kan bli litt fornærmet hvis noen andre jenter er midtpunkt og får mer oppmerksomhet enn henne. Det er så teit synes jeg. Man kan ikke ALLTID være midtpunkte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå