Gå til innhold

Kvinner mer utro enn menn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Mysticgirl skrev:

Ja jeg har det ,da jeg var veldig ung, 16 år. Dummeste jeg har gjort. Du da? Har du vært utro ?

Skal vi se om han er like tøff og svarer som du var :)

Anonymkode: 298c8...dc9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Mysticgirl skrev:

Ja jeg har det ,da jeg var veldig ung, 16 år. Dummeste jeg har gjort. Du da? Har du vært utro ?

Nei, aldri, og kommer ikke til å skje heller. Men før når jeg var yngre(og dummere), rota jeg med noen som var opptatt. Det er også utenkelig å gjøre nå.

Skrevet

jeg kjenner 2 menn og vesentlig flere kvinner som har vært utro.
om dette er tilfeldig vites ikke. men generelt sett er det lettere for kvinner å finne seg et ligg enn for menn.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

kvinner liker ikke sex like godt som menn, er det ikke det de sier. så nei

Anonymkode: ee2ba...769

Dummeste jeg har hørt..

Anonymkode: 2c769...91d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri vært utro selv, men har ligget med ganske mange jenter/kvinner som da var i forhold. Både kvinner med barn og ekteskap. I tillegg har jeg opplevd en gang at en jente jeg hadde forhold til var utro mot meg.

Når statistikken sier at kvinner i gjennomsnitt har flere sexpartnere enn menn så betyr det at kvinner også er mer utro enn menn, gitt at man ser bort fra flerkoneri/flermanneri og homofile forhold. 

Anonymkode: 42d63...45c

Skrevet (endret)

Den kjedelige fasiten er jo at det er større forskjell kvinner og menn imellom enn det er mellom kvinner og menn. 

Kona mi i 15 år var utro, jeg har aldri vært, så fra min side er det 0-1 mann-kvinne i hvert fall.

Endret av Gjeste mann
kommafeil
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Kvinner er ikke mer utro enn menn. Flere menn er utro. Men flere er generelt utro enn før. Derfor er flere kvinner enn tidligere utro. 

Men hvorfor gidder du ligge med gifte folk?? Snakk om å oppsøke potensielle problemer..

Anonymkode: eadd9...68b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri vært utro selv, men har ligget med ganske mange jenter/kvinner som da var i forhold. Både kvinner med barn og ekteskap. I tillegg har jeg opplevd en gang at en jente jeg hadde forhold til var utro mot meg.

Når statistikken sier at kvinner i gjennomsnitt har flere sexpartnere enn menn så betyr det at kvinner også er mer utro enn menn, gitt at man ser bort fra flerkoneri/flermanneri og homofile forhold. 

Nei. De kan hatt sex med single menn eller menn de ikke vet er gifte.

Anonymkode: 5b062...5c7

Gjest Mysticgirl
Skrevet
10 timer siden, Anonym90059005 skrev:

Nei, aldri, og kommer ikke til å skje heller. Men før når jeg var yngre(og dummere), rota jeg med noen som var opptatt. Det er også utenkelig å gjøre nå.

Ja man gjør mye dumt, spesielt som ung i mitt tilfelle. Men man er jo bare mennesker og mennesker gjør jo feil av og til :)

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, herremann skrev:

jeg kjenner 2 menn og vesentlig flere kvinner som har vært utro.
om dette er tilfeldig vites ikke. men generelt sett er det lettere for kvinner å finne seg et ligg enn for menn.

Og jeg kjenner bare en jente, men vesentlige flere menn som har vært utro, blant annet min eks.

Tror i grunn ikke dette er en kjønnsgreie, det blir tåpelig at menn skal sitte å klage over at kvinner er utro, og kvinner skal sitte å klage over at menn er utro. Begge kjønn er utro, men det finnes mange kvinner og menn som aldri ville vært utro også. :) 

Anonymkode: dd62d...5fd

Skrevet
16 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Ja man gjør mye dumt, spesielt som ung i mitt tilfelle. Men man er jo bare mennesker og mennesker gjør jo feil av og til :)

Helt klart, settes på kvota for livserfaring :) Og er det ikke sånn at man lærer av sine feil, så da er det i hvert fall greit å feile litt ;) 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den konklusjonen kan du jo ikke trekke. Kan jo bare være at de har flere sexpartnere når de er single for eksempel. Det er også sånn at den gjengse kvinne har flere sexpartnere enn Ola dunk, men det er noen menn som har veldig mange sexpartnere. Altså ligger flere kvinner med samme mann.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
48 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Helt klart, settes på kvota for livserfaring :) Og er det ikke sånn at man lærer av sine feil, så da er det i hvert fall greit å feile litt ;) 

Ja ikke sant ;)

Skrevet
Den 9.7.2016 at 2.17, AnonymBruker skrev:

Nei. De kan hatt sex med single menn eller menn de ikke vet er gifte.

Anonymkode: 5b062...5c7

Du skjønner ikke engang hvordan denne statistikken ikke passer med den du siterer, gjør du?

Skrevet
Den 9.7.2016 at 11.48, Mysticgirl skrev:

Ja ikke sant ;)

Den 9.7.2016 at 10.59, Anonym90059005 skrev:

Jeg er ikke enige med noen av dere. Jeg har vært utsatt for blind vold før, og gjerningsmannen havnet i fengsel. Jeg også blitt utsatt for utroskap. Jeg skulle heller ønske at hun som var utro havnet i fengsel enn han som slo meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...