AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #1 Skrevet 8. juli 2016 Jeg er aktiv på byen i helgene og påfallende ofte ender det med sengehygge med gifte kvinner i 30 - 40 årene. De er kåte som fy og de blir som regel med meg hjem. Ikke så ofte det blir knulling i ektesengen. Men er det sånn at kvinner er mer utro enn men? Mann 30 Anonymkode: dfe69...4ab
Ardenus Skrevet 8. juli 2016 #2 Skrevet 8. juli 2016 Du får begynne å knulle gifte mannfolk også, så kan du jo fortelle oss hva du kommer fram til. 9
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #3 Skrevet 8. juli 2016 Nei det tror jeg ikke Anonymkode: 786bd...07d 1
Tidus Skrevet 8. juli 2016 #4 Skrevet 8. juli 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er aktiv på byen i helgene og påfallende ofte ender det med sengehygge med gifte kvinner i 30 - 40 årene. De er kåte som fy og de blir som regel med meg hjem. Ikke så ofte det blir knulling i ektesengen. Men er det sånn at kvinner er mer utro enn men? Mann 30 Anonymkode: dfe69...4ab Det er statistisk sett naturlig å tro at kvinner er mer utro enn menn (i Norge i alle fall), fordi flere kvinner har sex enn menn. http://www.kk.no/livsstil/har-flest-sexpartnere-15384 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. juli 2016 #5 Skrevet 8. juli 2016 Tror det er nokså likt mellom kvinner og menn
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #6 Skrevet 8. juli 2016 4 minutter siden, Mysticgirl skrev: Tror det er nokså likt mellom kvinner og menn Har du vært utro noen gang? Anonymkode: df5bf...19e
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. juli 2016 #7 Skrevet 8. juli 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du vært utro noen gang? Anonymkode: df5bf...19e Om du spør meg med brukernavn, skal jeg svare
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #8 Skrevet 8. juli 2016 kvinner liker ikke sex like godt som menn, er det ikke det de sier. så nei Anonymkode: ee2ba...769
SlemUlv Skrevet 8. juli 2016 #9 Skrevet 8. juli 2016 Man kan ikke generalisere etter kjønn. Jeg tro alle kjønn har lik mulighet for å være utro At du er mann selv, gjør vel at du ikke akkurat snakker med mannfolk som er ute på samme ærend som damene du tar med deg hjem vil jeg tro? 1
Ulla Ullsokk Skrevet 8. juli 2016 #10 Skrevet 8. juli 2016 Ha-ha-ha! Bra grunnlag å bygge en antagelse på! Enig med han som skrev at du bør begynne å ligge med menn også, så får du det riktige bildet!
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #11 Skrevet 8. juli 2016 19 minutter siden, Mysticgirl skrev: Om du spør meg med brukernavn, skal jeg svare La det være et mysterie da!;), passer til nicket ditt. Anonymkode: df5bf...19e 1
DizzyRonson Skrevet 8. juli 2016 #13 Skrevet 8. juli 2016 Jeg kjenner ingen damer som aldri har vært utro. Kjenner flere menn som aldri har vært det.. det er strengt tatt derfor jeg ikke har dame idag.. Sier ikke att alle damer er utro. Bare att jeg kjenner ingen av dem som ikke er det.. 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #14 Skrevet 8. juli 2016 9 minutter siden, DizzyRonson skrev: Jeg kjenner ingen damer som aldri har vært utro. Kjenner flere menn som aldri har vært det.. det er strengt tatt derfor jeg ikke har dame idag.. Sier ikke att alle damer er utro. Bare att jeg kjenner ingen av dem som ikke er det.. Hva slags miljø vanker du i? Anonymkode: 786bd...07d 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #15 Skrevet 8. juli 2016 Hvorfor ligge med men også? Hadde ikke trengt å spørre her inne da......... idioter.......... Anonymkode: dfe69...4ab
Anonym90059005 Skrevet 8. juli 2016 #16 Skrevet 8. juli 2016 1 time siden, Mysticgirl skrev: Om du spør meg med brukernavn, skal jeg svare Har du vært utro noen gang? 😄
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. juli 2016 #17 Skrevet 8. juli 2016 5 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Har du vært utro noen gang? 😄 Ja jeg har det ,da jeg var veldig ung, 16 år. Dummeste jeg har gjort. Du da? Har du vært utro ?
DizzyRonson Skrevet 8. juli 2016 #18 Skrevet 8. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva slags miljø vanker du i? Anonymkode: 786bd...07d Viste seg jo å være et dårlig ett.. Så da dro jeg.
Gjest Klopp Skrevet 8. juli 2016 #19 Skrevet 8. juli 2016 Ja det er de. Det har det til og med stått skrevet om flere steder og gjort undersøkelser. Kvinner nekter for det så klart! Det er også mer skjult og hemmelig. De er mer flinkere til å skjule enn menn.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #20 Skrevet 8. juli 2016 Menn ligger fortsatt foran, men kvinner "nærmer seg". Likestillingens inntok som har sørget for at kvinner deltar mer arbeidslivet enn i "gamledager" da de holdt stand i hjemmet har nok sørget for at kvinnene er i ferd med å tette forspranget. Dette forspranget vil nok bli helt spist opp etterhvert som kvinneandelen blir større og større i typiske mannsdominerte yrker som finans- og forretningsbransjen. Senest i dag er det en artikkel i VG+ ang. utroskap. Her er et sitat fra artikkelen:Nasjonalt folkeinstitutt fant i en landsdekkende undersøkelse, med 3600 respondenter i alderen 18-49, at 29% av menn og 23% av kvinnene hadde vært utro en eller annen gang i livet. Kanskje ikke så rart. Vi har alle vært i mer eller mindre dedikerte forhold. Når det gjaldt nåværende forhold var tallene henholdsvis 16% og 11%. Hvor sterk forpliktelse deltagerne hadde i sine nåværende forhold sier ikke undersøkelsen noe om. Helt uinteressant vil noen påstå. Utroskap er utroskap. For andre finnes det mange formildende årsaker til å søke nærhet andre steder enn hjemme. Dvs at ca. 1/3 av menn har vært utro mist én gang i løpet av livet, og ca. 1/4 av kvinnene. Det er ganske høye tall spør du meg. Anonymkode: 37a5c...726
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå