Ardenus Skrevet 9. juli 2016 #21 Skrevet 9. juli 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som liker at mannen bestemmer og gjør som han vil med dere, trenger dere ikke foreplay? Har vanskelig for å se for meg at han bestemmer og tar seg til rette, men han må bruke 10 min på å varme dere opp først. Anonymkode: 920bb...23d Se for deg at kvinnen står å lager mat (sjokk) også kommer gubben hjem, kommer bak henne og klasker hu på ræva, drar av trusa og drar ned sin egen buksa og kjører på, de som liker slikt blir instant våte og kåte, hvis ikke så kan man bruke litt spytt. 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #22 Skrevet 9. juli 2016 14 minutter siden, Ardenus skrev: Se for deg at kvinnen står å lager mat (sjokk) også kommer gubben hjem, kommer bak henne og klasker hu på ræva, drar av trusa og drar ned sin egen buksa og kjører på, de som liker slikt blir instant våte og kåte, hvis ikke så kan man bruke litt spytt. Takk, for svar. Det var akkurat det jeg lurte på. Anonymkode: 920bb...23d
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #23 Skrevet 9. juli 2016 3 timer siden, Ardenus skrev: Se for deg at kvinnen står å lager mat (sjokk) også kommer gubben hjem, kommer bak henne og klasker hu på ræva, drar av trusa og drar ned sin egen buksa og kjører på, de som liker slikt blir instant våte og kåte, hvis ikke så kan man bruke litt spytt. Helt riktig. Jeg er kvinne som liker dette, og blir veldig våt med en gang. Ikke noe problem å bare kjøre på. Anonymkode: 6174c...4fa 1
SlemUlv Skrevet 9. juli 2016 #24 Skrevet 9. juli 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som liker at mannen bestemmer og gjør som han vil med dere, trenger dere ikke foreplay? Har vanskelig for å se for meg at han bestemmer og tar seg til rette, men han må bruke 10 min på å varme dere opp først. Anonymkode: 920bb...23d På grunn av idiot medisiner *Knurr*, blir jeg ikke liker kåt lengre. Så her må forplay til, han gjør det til en del av leken vår, og nyter å få gjøre som han vil med meg eller, om han har det travelt, glidemiddel!
sol87 Skrevet 9. juli 2016 #25 Skrevet 9. juli 2016 Det vet jeg ikke, jeg kan bare svare for meg selv, men jeg LIKER DET! Jeg er feminist, mens i senga kan den rette få behandle meg (nesten) som han vil så lenge han respekterer "safewords". Har ikke vært åpen om det før her inne (tror jeg), men jeg tenner innmari på å underkaste meg ( i senga). 1
SlemUlv Skrevet 9. juli 2016 #26 Skrevet 9. juli 2016 En feminist er vel pro valg? At man skal kunne velge å underkaste seg eller ikke? (jeg spør fordi jeg er usikker altså). Så det at an velger å underkaste seg, er ikke en motsetning til å være feminist.
sol87 Skrevet 9. juli 2016 #27 Skrevet 9. juli 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som liker at mannen bestemmer og gjør som han vil med dere, trenger dere ikke foreplay? Har vanskelig for å se for meg at han bestemmer og tar seg til rette, men han må bruke 10 min på å varme dere opp først. Anonymkode: 920bb...23d Ja, jeg er helt enig, det trenger ikke være noen motsetning der. Det er jeg som velger det, og jeg bestemmer også når eller om det er for mye. Men noen feministiske grupper forstår ikke bdsm, men det bryr jeg meg ikke så mye om lenger. 1
Cuntzilla Skrevet 10. juli 2016 #28 Skrevet 10. juli 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som liker at mannen bestemmer og gjør som han vil med dere, trenger dere ikke foreplay? Har vanskelig for å se for meg at han bestemmer og tar seg til rette, men han må bruke 10 min på å varme dere opp først. Anonymkode: 920bb...23d BDSM i mitt hode er jo nesten bare foreplay, og veldig mye mer av det enn ved "vanlig" sex, den varianten du nevner er vel ikke akkurat noe jeg forbinder med BDSM. Men det kan jo selvsagt høre under det. Normalt sett vil vel en "dom" melde fra om det på forhånd (når jeg kommer hjem skal du gjøre ditt og jeg gjøre datt med deg) og på den måten pirre sin sub, kommandere henne til et eller annet eller binde henne fast eller hva det nå er de to liker. Det er jo alt det som skjer før og rundt som er pirrende, å bare ta noen med overraskelse ved kjøkkenbenken imens de tenkte på noe helt annet ser jeg ikke helt poenget med egentlig. Det er jo ikke pirrende mer enn de minuttene man blir penetrert og høres mer ut som en vanlig kjappis enn BDSM.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #29 Skrevet 10. juli 2016 Smil-norge og fetlife.com. flotte nettsteder. men vær obs på wannabe erfarne og skruppeløse amatører! Enjoy Lykke til klem fra sub kvinne 30 som har funnet sin Dom. LIVET ER HERLIG!! Anonymkode: 175a1...e8b
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #30 Skrevet 10. juli 2016 1 time siden, Cuntzilla skrev: BDSM i mitt hode er jo nesten bare foreplay, og veldig mye mer av det enn ved "vanlig" sex, den varianten du nevner er vel ikke akkurat noe jeg forbinder med BDSM. Men det kan jo selvsagt høre under det. Normalt sett vil vel en "dom" melde fra om det på forhånd (når jeg kommer hjem skal du gjøre ditt og jeg gjøre datt med deg) og på den måten pirre sin sub, kommandere henne til et eller annet eller binde henne fast eller hva det nå er de to liker. Det er jo alt det som skjer før og rundt som er pirrende, å bare ta noen med overraskelse ved kjøkkenbenken imens de tenkte på noe helt annet ser jeg ikke helt poenget med egentlig. Det er jo ikke pirrende mer enn de minuttene man blir penetrert og høres mer ut som en vanlig kjappis enn BDSM. Ingenting galt med en kjappis nå og da, ikke alltid man har tid til alt det andre. Så å bli tatt sånn i farta ved kjøkkenbenken... Uuum, deilig😊 Er pirrende å vite at sex kan oppstå når som helst, hvor som helst, og uten forvarsel😀 Anonymkode: f72d7...131 1
Cuntzilla Skrevet 10. juli 2016 #31 Skrevet 10. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingenting galt med en kjappis nå og da, ikke alltid man har tid til alt det andre. Så å bli tatt sånn i farta ved kjøkkenbenken... Uuum, deilig😊 Er pirrende å vite at sex kan oppstå når som helst, hvor som helst, og uten forvarsel😀 Anonymkode: f72d7...131 Det kan det jo i et helt vanlig forhold også. Hatt mange kjappiser ved kjøkkenbenken uten at det var noe BDSM involvert, bare veldig viril mann. Har brent mye bacon i mitt liv for å si det sånn Men du mener dere har sånn mer 24/7 dom/sub type lek? Da ser jeg BDSM-biten i det, og skjønner at det kan være pirrende Jeg bare reagerte på at det skulle komme spørsmål om hvordan BDSMere klarte å tenne uten forspill, for de jeg har møtt som driver med det har jo gjerne timesvis med forspill, enten psykisk eller fysisk. Det er nettopp forspillet som er nesten hele BDSM-biten. En 24/7 lek er vel sånn sett nesten også 24/7 forspill 1
Yme Skrevet 10. juli 2016 #32 Skrevet 10. juli 2016 (endret) 13 minutter siden, Cuntzilla skrev: Jeg bare reagerte på at det skulle komme spørsmål om hvordan BDSMere klarte å tenne uten forspill, for de jeg har møtt som driver med det har jo gjerne timesvis med forspill, enten psykisk eller fysisk. Det er nettopp forspillet som er nesten hele BDSM-biten. En 24/7 lek er vel sånn sett nesten også 24/7 forspill Det er det inntrykket jeg sitter med også. Selve sexen kommer når man egentlig er ferdig... Nesten litt som sminkesex, etter man har plagd hverandre i 3 timer. Endret 10. juli 2016 av Yme
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #33 Skrevet 13. juli 2016 Jeg liker B+D fra mannen min. Elsker at han binder meg fast. Hele poenget er at han leser meg og hva jeg liker. Vi har kjøpt ett sett der han sprer mine armer og bein. Så setter han på maske og pirrer meg. Gjensidig nytelse. Jeg blir også veldig fort kåt. Han liker å bli Pisket/slått på rumpa. Gjør det av og til. Anonymkode: a0abb...b2f
Gjest Koala Skrevet 21. juli 2016 #34 Skrevet 21. juli 2016 Man trenger ikke ha sex selv om man driver med BDSM. For noen er det til og med unaturlig. Ellers liker jeg innledningsinnlegget. Håper folk kan si hvordan de har det uten å måtte bruke "anonym".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå