Gå til innhold

Er underkastelse utbredt blant kvinner her?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i det siste oppdaget "nye" sider ved meg selv.

Jeg har alltid likt litt røff sex, men har i det siste blitt utfordret, og fått lov å ta meg ut på den jeg har hatt sex med. Og jeg elsker det!

Men hvor utbredt er det egentlig blant kvinnene her? Å tenne på å bli dominert og undertrykt? Å bli brukt av en brutal mann som tar hva han vil ha, når han vil ha det, og ikke gir seg før han er fornøyd?

Og hvordan finner man dere?
Jeg oppnår ikke lenger å bli fullt ut tilfredsstillt av "ordinær" sex, og ønsker finne likesinnede. (BDSM-forum er en ting, men det er ikke det jeg vil nå.)

La meg få høre hva dere kvinner føler om dette. Er ønsket om å bli dominert så lite utbredt som det virker som, eller holder dere igjen? Og hvor i dating-prosessen finner dere ut av om partneren har samme tilbøylighet som dere?

Jeg setter stor pris på om tråden kan forbli saklig.

Anonymkode: 57864...536

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er aktiv i BDSM miljøet i oslo. Det er også små miljøer rundt om i hele norge. 

Jeg er submissive, og trives godt med min Dominante partner.
ellers er faktisk beste plassen å finne likesinnede, på nettsteder som fetlife, for å så gå videre derfra til RL ;)

Jeg tror, og et har vel vært forsket på det også, at det er flere som driver med dette, en vi egentlig vet. Mange driver kanskje bare med litt, som de ikke engang ser på som bdsm, eller kink :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er iallfall mye vanligere for kvinner å ha et ønske om å bli dominert fremfor å dominere. Tror vi i større grad er "hardwired" for det fra naturens side.

Anonymkode: 64c8e...dd1

• Liker 2
Skrevet

Ironisk nok så er det mange i dominante yrker (sjefs stillinger, blant menn)som gjerne er underdanig i senga (Så klart ikke alltid)

De fleste kvinnfolk liker å være underdanig, ikke alle så klart, men endel elsker å bli dominert.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke helt hva du mener med dominert, og undertrykt? Spesielt den undertrykt? Er det bdsm du mener? Eller bare at du er dominant, og tar det du vil, når du vil?

Jeg liker ikke bdsm. Men liker det hvis mannen, kommer og bare løfter på kjolen, og kjører på, selv om jeg kanskje er opptatt med noe annet. Liker også å bli bundet fast, med bind for øynene, hvor mannen gjør hva han vil med meg. Men ikke påfører meg noe smerter. Men så liker jeg og lidenskapelig sex, jeg liker også og binde fast mannen. Så jeg liker variasjon.

Anonymkode: 6174c...4fa

• Liker 1
Skrevet (endret)
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke helt hva du mener med dominert, og undertrykt? Spesielt den undertrykt? Er det bdsm du mener? Eller bare at du er dominant, og tar det du vil, når du vil?

Jeg liker ikke bdsm. Men liker det hvis mannen, kommer og bare løfter på kjolen, og kjører på, selv om jeg kanskje er opptatt med noe annet. Liker også å bli bundet fast, med bind for øynene, hvor mannen gjør hva han vil med meg. Men ikke påfører meg noe smerter. Men så liker jeg og lidenskapelig sex, jeg liker også og binde fast mannen. Så jeg liker variasjon.

bdsm er ikke synonymt med pisking og vold, det meste går under hvem som har kontroll over hvem.

Du liker binding, det er bondage. (B'en i BDSM) du liker at mannen tar seg til rette, dette er under dominans (D'en i BDSM)

Du liker ikke smerte eller påføre, dette hadde da vært SM biten.

Endret av Ardenus
  • Liker 5
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er forskjellen på det du liker, og BDSM? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Ardenus skrev:

bdsm er ikke synonymt med pisking og vold, det meste går under hvem som har kontroll over hvem.

Du liker binding, det er bondage. (B'en i BDSM) du liker at mannen tar seg til rette, dette er under dominans (D'en i BDSM)

Du liker ikke smerte eller påføre, dette hadde da vært SM biten.

Takk for svar. Da lærte man noe nytt i dag og.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, kattepusen skrev:

Hva er forskjellen på det du liker, og BDSM? 

Jeg liker virkelig ikke å bli påført smerte, liker heller ikke å påføre smerte. Ardenus ga et bra svar på det.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Da lærte man noe nytt i dag og.

Det spiller liten rolle hva det heter, så lenge man har det gøy og koser seg med hverandre, stå på :D

• Liker 1
Skrevet

Så du liker deler innen BDSM da :) Sadismen/masochismen (smerte) er en veldig liten del av BDSM. 
Jeg kjenner mange som ikke driver med smerte, men som går jevnlig på BDSM klubb ;)

AnonymBruker
Skrevet

BDSM står for Bondage & Discipline, Dominant & Submissive, Sadism & Masochism. Jeg tilhører aller mest den delen som er D/s, og jeg er underdanig min mann. I hverdagen har jeg et sett med regler, og regelbrudd fører til straff. Jeg elsker å ha en som har en overordnet kontroll over meg, blir kåt bare av å tenke tanken. Selv om jeg er viljesterk og full av meninger, har jeg etterhvert lært meg å bøye meg for han som er "over" meg. Føler meg enda sterkere av at jeg ikke MÅ ytre hver eneste mening☺

Ellers kan sexen være både myk og hard, men ender som oftest opp med å være røff. Er helt fantastisk deilig å være dyrisk, og bare nyte hverandre med hud og hår😊

Vi traff hverandre forresten på Fetlife. Fant fort andre felles interesser, og så bare ballet det seg på☺

Anonymkode: f72d7...131

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har i det siste oppdaget "nye" sider ved meg selv.

Jeg har alltid likt litt røff sex, men har i det siste blitt utfordret, og fått lov å ta meg ut på den jeg har hatt sex med. Og jeg elsker det!

Men hvor utbredt er det egentlig blant kvinnene her? Å tenne på å bli dominert og undertrykt? Å bli brukt av en brutal mann som tar hva han vil ha, når han vil ha det, og ikke gir seg før han er fornøyd?

Og hvordan finner man dere?
Jeg oppnår ikke lenger å bli fullt ut tilfredsstillt av "ordinær" sex, og ønsker finne likesinnede. (BDSM-forum er en ting, men det er ikke det jeg vil nå.)

La meg få høre hva dere kvinner føler om dette. Er ønsket om å bli dominert så lite utbredt som det virker som, eller holder dere igjen? Og hvor i dating-prosessen finner dere ut av om partneren har samme tilbøylighet som dere?

Jeg setter stor pris på om tråden kan forbli saklig.

Anonymkode: 57864...536

Er som om jeg skulle skrevet dette selv. Drømmer om en mann som dominerer meg. Aner ikke hvor man treffer likesinnede annet enn på bdsm forum. Hvor røff ville du likt å være med dama?

Anonymkode: 674ab...7bc

Skrevet

Det finnes RL BDSM miljø i norge, hvor man kan finne likesinnede, men uten å vite hvor dere bor. Er det vanskelig å henvise dit. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mer masochist enn underdanig, men jeg svarer nå likevel ;)

Nå har ikke jeg datet så mye, av ulike årsaker, men jeg kan droppe små 'hint' der det passer. Jeg chattet med en date, og vi kom inn på temaet komme seg fra sofaen og til sengs i rimelig tid. Han er bondesønn, så han foreslo strømgjerde i sofaen for å få meg opp og i seng. Min respons ble 'herregud, da kommer jeg meg i alle fall ikke i seng'. (Ikke akkurat et lite hint :P) Dette var etter to dater. Det viste seg at han ikke er interessert i å utforske BDSM dessverre :/ 

Jeg føler det er mye bedre å ka det komme frem 'bevvisst tilfeldig' enn å gjøre det til en stor greie.

Anonymkode: be093...f30

Skrevet

Tror det er veldig utbredt å like litt BDSM light. Etter fifty shades er det blitt stuerent også. 

Snakker du bare om et par håndjern og klaps på rumpa så tror jeg du kan få med hvem som helst på det, skal du ha henne til å krabbe rundt på gulvet med en gulrot i rumpa og kalle deg mester så bør du nok bruke fora/nettdating for BDSM-interesserte.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det du snakker om er veldig vanlig. BDSM i sengen er ekstremt utbredt og blitt helt dagligdags.

Men å dra den lenger, med en bare en mann som hiver deg rundt og tar litt styring, det blir litt annerledes igjen. Da kan være et fullverdig D/s liv eller folk som foretrekker å leve mer masochistisk eller sadistisk i sine li.

Man finner faktisk meget fort ut hvilket vei partneren heller og hvor langt han er villig til å evnt utforske det. Jeg kunne levd et BDSM liv, men ikke TPE (Total Power Exchange) 24/7, altså med regler og avstraffelse absolutt hver eneste dag slik AB over her kan. Men å være med en Dominant mann, som kan sette meg på plass, og ta kontroll, uten at jeg er slave eller må følge noen gitte regler er nok optimalt for meg.

Hva gjelder sex syns jeg avstraffelse kan være utrolig rennende, men jeg kunne derfor ikke vært en slave eller levd TPE 24/7, det prøvde jeg og min Dominante herre ble gal :P det handler om mye av det psykiske, hvor han har makten og bestemmer og jeg rett og slett må finne meg i at han kjører løpet. Jeg bestemmer verken hva, hvor eller når  

Hvert forhold er forskjellig og man må finne ut av hvordan man ønsker å ha det.

Det du beskriver, TS, opplever jeg mer handler om kun sex? Og det er overhodet ikke uvanlig:)

Anonymkode: 8a4c5...267

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, Ardenus skrev:

Ironisk nok så er det mange i dominante yrker (sjefs stillinger, blant menn)som gjerne er underdanig i senga (Så klart ikke alltid)

De fleste kvinnfolk liker å være underdanig, ikke alle så klart, men endel elsker å bli dominert.

Ikke så veldig ironisk. Det er ikke naturlig for dem å være dominante, så når de kommer hjem så ser de frem til å underkaste seg og å bli dominert. 

Anonymkode: 40531...c27

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så veldig ironisk. Det er ikke naturlig for dem å være dominante, så når de kommer hjem så ser de frem til å underkaste seg og å bli dominert. 

Anonymkode: 40531...c27

Jeg opplever det annerledes; veldig mange sjefer som også er dominante på hjemmebane. Er nok både og, slik som med alt annet☺

Anonymkode: f72d7...131

AnonymBruker
Skrevet

Dere som liker at mannen bestemmer og gjør som han vil med dere, trenger dere ikke foreplay? Har vanskelig for å se for meg at han bestemmer og tar seg til rette, men han må bruke 10 min på å varme dere opp først.:fnise:

Anonymkode: 920bb...23d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...