Gå til innhold

Jeg er en kikker.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Spiderman
8 minutter siden, Gothminister skrev:

Det er ikke noe ekkelt ved å se. Dette begrepet ekkelt er fjortis språk som går igjen her på KG.

Så nå skal plutselig du kunne bestemme over hva Betrakteren syntes er ekkelt eller ikke?

Det umoralske ved det TS gjør er at han bruker andre som runkemateriale uten at de vet om det. Om man skal ta TS på fersken er det sannsynlig at de vil føle seg brukt og syntes det er ekkelt.  Det er umoralsk og hensynsløst og utsette andre for denne risikoen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Silfen skrev:

Hvordan kan noen føle seg krenket når de ikke vet at det skjer og det som skjer ikke er ulovlig?

Fordi det er inn å være krenket i dag. Det er inn å si at folk blir krenket. Det og psykiske plager er populært i disse dager. Så det er bare og bli krenket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Plaskebrus skrev:

Så nå skal plutselig du kunne bestemme over hva Betrakteren syntes er ekkelt eller ikke?

Ellers da, går det greit? Begrunn gjerne hvor du har dette i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
1 minutt siden, Gothminister skrev:

Jeg er ofte fjortis jeg vet du. Men ikke i denne tråden. Ikke så veldig opptatt av hva du eller andre mener er patetisk eller ikke. Det som er gjenganger her på KG under sex er, fysj, æsj og ekkelt.

Men du syns alt er helt ok? Noen har grenser vet du,og det må en få lov til å ha? Selv om du blir fryktelig provosert av det :-D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Plaskebrus skrev:

Det umoralske ved det TS gjør er at han bruker andre som runkemateriale uten at de vet om det. Om man skal ta TS på fersken er det sannsynlig at de vil føle seg brukt og syntes det er ekkelt.  Det er umoralsk og hensynsløst og utsette andre for denne risikoen. 

Her er du bare politisk korrekt og bruker det vanlige lærte oppgulpet. Forsøk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman
1 minutt siden, Plaskebrus skrev:

Her fikk du svaret ditt.

Et øyeblikk siden, Gothminister skrev:

Ellers da, går det greit? Begrunn gjerne hvor du har dette i fra.

Jeg har det fra innlegget jeg siterte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er litt Elling, er det ikke? 

Anonymkode: cb022...33b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette innenfor?

Anonymkode: 242a3...a75

Ville du fortalt hva du driver med til de du spionerer på? Og tror du de ville synes det var hyggelig? Hvis svaret på begge deler er ja, er det sikkert innenfor :P 

Anonymkode: f5a35...aec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, NotNaomi skrev:

Men du syns alt er helt ok? Noen har grenser vet du,og det må en få lov til å ha? Selv om du blir fryktelig provosert av det :-D 

Grenser bør utfordres og nei, jeg blir aldri provosert egentlig. Ikke her på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt Elling, er det ikke? 

Anonymkode: cb022...33b

Ja han likte også å se på naboer. Men han runket ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman
4 minutter siden, Gothminister skrev:

Her er du bare politisk korrekt og bruker det vanlige lærte oppgulpet. Forsøk igjen.

Det at det er politisk korrekt gjør det ikke mindre sant, gothminister?:fnise:

Problemet med deg i diskusjoner er at du absolutt alltid må ha rett. Det at du kaller det jeg skriver "oppgulp" og forsvarer deg med å kalle det jeg sier noe så forferdelig som " politisk korrekt" uten noe motargument forteller meg alt jeg trenger å vite.

Endret av Plaskebrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
5 minutter siden, Silfen skrev:

Hvordan kan noen føle seg krenket når de ikke vet at det skjer og det som skjer ikke er ulovlig?

Eh. Spør du virkelig om det altså? Er det ikke en krenkelse å ikke få ha privatlivet i fred for snokere? Om det hadde vært sjult kamera i leiligheten din,så pytt pytt? Det er det samme selv om det er forbudt. Vet ikke hvem som syns sånt er helt ok.. Hvem Iker å bli overvåket? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Plaskebrus skrev:

Problemet med deg i diskusjoner er at du absolutt alltid må ha rett. Det at du kaller det jeg skriver "oppgulp" og forsvarer deg med å kalle det jeg sier noe så forferdelig som " politisk korrekt" uten noe motargument forteller meg alt jeg trenger å vite.

Dette kalles sutring

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NotNaomi
8 minutter siden, Gothminister skrev:

Grenser bør utfordres og nei, jeg blir aldri provosert egentlig. Ikke her på KG.

Syns det er helt ok at en har grenser. La nå folk reagere som de vil,det går knappest ut over noen her inne. Det er ikke ok å bli overvåket. Du er vel i det fåtallet som syns det er helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bor slik til at jeg enkelt med kikkert kan studere inn i vinduene i leilighetene på andre siden av gaten. Jeg slukker alt lys i min leilighet og så rigger jeg stjernekikkerten til for å titte. Ikke for å se stjernene men for å zoome inn den minste brystvorte som er å observere hos jenter. Folk er visst ikke så nøye med å trekke for vinduene..for jeg har ofte fritt utsyn til å se det jeg vil se. Får se både pupper, rumpe og fitte. :-) Fra eldre damer til tenåringsjenter. Sikkert unødvendig å si jeg runker til alt det deilige jeg får se. Er dette innenfor??? 

Var det virkelig nødvendig med dette spørsmålet på slutten?

Anonymkode: f6912...415

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, NotNaomi skrev:

Syns det er helt ok at en har grenser. La nå folk reagere som de vil,det går knappest ut over noen her inne. Det er ikke ok å bli overvåket. Du er vel i det fåtallet som syns det er helt greit.

Folk skal få ha sine grenser og jeg synes ikke det er ok og bli overvåket. Men tråden handler ikke om overvåking. Den handler om en som står i sin leilighet med kikkert og ser. Det er ikke overvåkning og ikke ulovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du speider jo bare etter stjerner og tilfeldigvis kommer over en fitte eller to, så dette må være innenfor. Hva er det mest spennende/kinky du har sett I kikkerten din?

Anonymkode: 66639...363

Har ikke sett så mye kinky. Nakne kropper er jo ikke kinky.. Bare normalt og pirrende. :-)

Eneste spesielle jeg har sett er ei dame som støtt og stadig blir utsatt for aggressiv oppførsel av en mann (ektemann?). Illsint kroppsspråk + noen ørefiker av og til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
37 minutter siden, Gothminister skrev:

Folk skal få ha sine grenser og jeg synes ikke det er ok og bli overvåket. Men tråden handler ikke om overvåking. Den handler om en som står i sin leilighet med kikkert og ser. Det er ikke overvåkning og ikke ulovlig.

Er det ikke overvåking? Hvilket ord vil du bruke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, NotNaomi skrev:

Er det ikke overvåking? Hvilket ord vil du bruke?

Nei, å se på andre mennesker uten å registrere/ta opp noe er da ikke overvåkning.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...