AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #1 Del Skrevet 8. juli 2016 Jeg bor slik til at jeg enkelt med kikkert kan studere inn i vinduene i leilighetene på andre siden av gaten. Jeg slukker alt lys i min leilighet og så rigger jeg stjernekikkerten til for å titte. Ikke for å se stjernene men for å zoome inn den minste brystvorte som er å observere hos jenter. Folk er visst ikke så nøye med å trekke for vinduene..for jeg har ofte fritt utsyn til å se det jeg vil se. Får se både pupper, rumpe og fitte. :-) Fra eldre damer til tenåringsjenter. Sikkert unødvendig å si jeg runker til alt det deilige jeg får se. Er dette innenfor? Anonymkode: 242a3...a75 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #2 Del Skrevet 8. juli 2016 Du er ekkel. Anonymkode: 44d97...977 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #3 Del Skrevet 8. juli 2016 Nei det er ikke innafor. Det må du jo forstå. Anonymkode: 54dc0...29d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #4 Del Skrevet 8. juli 2016 Du speider jo bare etter stjerner og tilfeldigvis kommer over en fitte eller to, så dette må være innenfor. Hva er det mest spennende/kinky du har sett I kikkerten din? Anonymkode: 66639...363 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #5 Del Skrevet 8. juli 2016 Vil tro du bryter noen lovhjemler om privatlivets fred. Anonymkode: 25eb6...765 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #6 Del Skrevet 8. juli 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bor slik til at jeg enkelt med kikkert kan studere inn i vinduene i leilighetene på andre siden av gaten. Jeg slukker alt lys i min leilighet og så rigger jeg stjernekikkerten til for å titte. Ikke for å se stjernene men for å zoome inn den minste brystvorte som er å observere hos jenter. Folk er visst ikke så nøye med å trekke for vinduene..for jeg har ofte fritt utsyn til å se det jeg vil se. Får se både pupper, rumpe og fitte. :-) Fra eldre damer til tenåringsjenter. Sikkert unødvendig å si jeg runker til alt det deilige jeg får se. Er dette innenfor? Anonymkode: 242a3...a75 Synes du skal oppdatere kunnskapene dine om stjernekikkerter før du lager uhyre spennende tråder på kg. Anonymkode: 3a4bd...7cf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 8. juli 2016 #7 Del Skrevet 8. juli 2016 Seff er det innenfor. Og bryte lovhjemler, hallo, folk som ikke drar for gardinene må jo skylde seg selv, det er lov å se ut eget vindu. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothminister Skrevet 8. juli 2016 #8 Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bor slik til at jeg enkelt med kikkert kan studere inn i vinduene i leilighetene på andre siden av gaten. Jeg slukker alt lys i min leilighet og så rigger jeg stjernekikkerten til for å titte. Ikke for å se stjernene men for å zoome inn den minste brystvorte som er å observere hos jenter. Folk er visst ikke så nøye med å trekke for vinduene..for jeg har ofte fritt utsyn til å se det jeg vil se. Får se både pupper, rumpe og fitte. :-) Fra eldre damer til tenåringsjenter. Sikkert unødvendig å si jeg runker til alt det deilige jeg får se. Er dette innenfor? Anonymkode: 242a3...a75 Du er nok ikke alene. Jeg vil påstå at de fleste om de har muligheten tar en titt. Ikke noe galt i det. Vi mennesker er nysgjerrige skapninger. Spesielt vi menn, vi liker å se. Spesielt der man kan se fitte og rumpe. Et syn vi aldri blir lei. Endret 8. juli 2016 av Gothminister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothminister Skrevet 8. juli 2016 #9 Del Skrevet 8. juli 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil tro du bryter noen lovhjemler om privatlivets fred. Anonymkode: 25eb6...765 Nei. Ikke noe ulovlig å stå med kikkert inne i sin egen stue når man bor slik til. Men dem vanlige moralist mafiaen på KG er i gang igjen ser jeg. Forutsigbare som alltid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mippi Skrevet 8. juli 2016 #10 Del Skrevet 8. juli 2016 Så lenge du bare står og ser på naboene dine og runker, så ser jeg ikke problemet. Kos deg! Men tar du slikt opp på film, så vil jeg si at du bryter noen moralske grenser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothminister Skrevet 8. juli 2016 #11 Del Skrevet 8. juli 2016 Et øyeblikk siden, Mippi skrev: Så lenge du bare står og ser på naboene dine og runker, så ser jeg ikke problemet. Kos deg! Men tar du slikt opp på film, så vil jeg si at du bryter noen moralske grenser... Ikke moralske, for de er subjektive. Men han bryter da loven. Man skal ha samtykke til å filme eller ta bilder. Men umoralsk, det kan diskuteres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiderman Skrevet 8. juli 2016 #12 Del Skrevet 8. juli 2016 2 minutter siden, Gothminister skrev: IMen umoralsk, det kan diskuteres. Hva er så moralsk med å stå med en kikkert å runke til naboene sine? Spiller ingen rolle om det er lovligt eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothminister Skrevet 8. juli 2016 #13 Del Skrevet 8. juli 2016 1 minutt siden, Plaskebrus skrev: Hva er så moralsk med å stå med en kikkert å runke til naboene sine? Spiller ingen rolle om det er lovligt eller ikke. Og hva er umoralsk med det? Er det noen som tror de bestemmer hva som er riktig moralsk eller ikke? Selvsagt ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 8. juli 2016 #14 Del Skrevet 8. juli 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil tro du bryter noen lovhjemler om privatlivets fred. Anonymkode: 25eb6...765 du tror? Vis meg hvor du har dekning for dette.. å tro gjør man altså i kirker og lignende privatlivets fred.. TS, nyt i vei - det de ikke vet har de ikke vondt av og så lenge du ikke deler bilder / video med verden bryter du ikke en eneste lov så langt meg bekjent.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vackra Skrevet 8. juli 2016 #15 Del Skrevet 8. juli 2016 Bryr meg aldri om å trekke for gardinene hvis jeg skifter, kommer ut av dusjen eller lignende. Bor i leilighet høyt oppe. Ville selvfølgelig ikke gjort dette på bakkeplan, da forbipasserende som ikke ønsker å se må se, men glemmer at folk kan se inn selv om jeg bor høyt oppe. Men gjør de det, så får de kose seg med det, så lenge ingen filmer eller tar bilde så gjør det meg ingenting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 8. juli 2016 #16 Del Skrevet 8. juli 2016 Det er så slitsomt å måtte dra for gardinene hele tiden at jeg ofte ikke gidder. Da risikerer jeg å bli sett. Det vet jeg. Det er greit. Å tilfeldigvis (eller mindre tilfeldig) se noen gjennom vinduet gjør ikke noe. Folk vet hva gardiner er for noe, og vi vet hvordan de brukes. Å sitte med stjernekikkert og spionere på naboene blir noe annet. Det er ikke "innenfor". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiderman Skrevet 8. juli 2016 #17 Del Skrevet 8. juli 2016 Et øyeblikk siden, Gothminister skrev: Og hva er umoralsk med det? Er det noen som tror de bestemmer hva som er riktig moralsk eller ikke? Selvsagt ikke. Så du klarte ikke å svare på spørsmålet mitt om hva som var moralsk med å bruke en kikkert mens man runker til naboene sine? Hva er umoralsk med det? Naive mennesker som ikke tar stilling til at det finnes folk som kjøper seg utstyr for å bruke dem som runkemateriale kan føle seg brukt og bli lei seg. Det jeg streker under er tull å dra inn. Hvis jeg velger å slå meg vrang og diskutere det som er feil med det du sier her risikerer jeg å ende opp i en typisk diskusjon hvor man aldri blir enige. En typisk Gothminister-diskusjon* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 8. juli 2016 #18 Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 8. juli 2016 #19 Del Skrevet 8. juli 2016 1 minutt siden, visningsnamn skrev: Er du ikke redd for droner? Burde man være redd for droner? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothminister Skrevet 8. juli 2016 #20 Del Skrevet 8. juli 2016 3 minutter siden, Plaskebrus skrev: Så du klarte ikke å svare på spørsmålet mitt om hva som var moralsk med å bruke en kikkert mens man runker til naboene sine? Hva er umoralsk med det? Naive mennesker som ikke tar stilling til at det finnes folk som kjøper seg utstyr for å bruke dem som runkemateriale kan føle seg brukt og bli lei seg. Det jeg streker under er tull å dra inn. Hvis jeg velger å slå meg vrang og diskutere det som er feil med det du sier her risikerer jeg å ende opp i en typisk diskusjon hvor man aldri blir enige. En typisk Gothminister-diskusjon* Her vrir du deg bare unna med tøv prat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå