Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg ble invitert ut i kveld, jeg ble invitert for noen helger siden og da virket det som vi skulle møtes for en kaffe, og litt sightseeing. Jeg har hatt det litt hektisk med ny jobb og nytt bosted i det siste, så vi har ikke hatt mye kontakt, men i dag tidlig fikk jeg melding. For meg innebærer det litt reising for å komme til hans hjemsted, så han hadde visst ordnet med hotellrom og spa til oss, booket bord og middag. Det var jo absolutt ikke planen min, og fuckboyalarmen går med en gang.. Jeg takket nei til overnatting og spa.

Han har ikke gitt fuckboy-vibber tidligere, men jeg kom til å tenke litt på at selv om vi har prata mye sammen så vet jeg ikke mye om han. Jeg vet ikke noe om familien hans, ikke hva han jobber med, ikke har jeg telefonnummeret hans heller... Jeg merker jeg er usikker, samtidig som jeg ikke har noe å tape. Og etter at jeg ble singel har jeg lovet meg selv å være litt mer spontan. Så den ene stemmen forteller meg at jeg kanskje skal vente litt, og at det er en tid for alt, den andre stemmen sier jeg bare skal kjøre på.

Det jeg vet er at jeg ikke orker noe krøll med mannfolk.

Hva tenker dere når dere leser dette? Er overtenker jeg litt?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stol på magefølelsen, tenker nå jeg.
Jeg syns det virkelig veldig romantisk, men hadde nok vært veldig skeptisk.
Hvert fall av informasjonen du deler her. Ville nok selv ha blitt bedre kjent i litt roligere former først.

Anonymkode: e97c1...24c

Skrevet

Hva er det dere har snakket om egentlig, siden du ikke vet hva han jobber med engang?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stol på magefølelsen, tenker nå jeg.
Jeg syns det virkelig veldig romantisk, men hadde nok vært veldig skeptisk.
Hvert fall av informasjonen du deler her. Ville nok selv ha blitt bedre kjent i litt roligere former først.

Anonymkode: e97c1...24c

Ja, så er det denne magefølelsen da, som jeg ikke vet hvor jeg finner :fnise:

Takk for svar :)

2 minutter siden, Sly skrev:

Hva er det dere har snakket om egentlig, siden du ikke vet hva han jobber med engang?

Vi har snakket om alt mulig rart, alt annet enn personalia på en måte. Jeg vet jo hvor han er ansatt, og tittelen hans, men han har aldri svart på hva han gjør. Han svarer sjelden på "perosnlige" ting.

Skrevet

Kan jeg spørre om hvor gammel han er? Siden han la såpass mye penger på første date.

Skrevet
2 minutter siden, Summers skrev:

Kan jeg spørre om hvor gammel han er? Siden han la såpass mye penger på første date.

Han er 31

Skrevet
1 minutt siden, anybody skrev:

Han er 31

Takk.

AnonymBruker
Skrevet

Høres litt voldsomt ut med spa og overnatting som første date.. Virker som han vil at du skal føle deg forpliktet til å ha sex. Syns ikke det er romantisk, har for mye til felles med når folk kjøper seg hore.

Anonymkode: 707ba...bbd

Skrevet

Over-kill med hotellrom og spa på første date. Jeg ville ikke bare fått kalde føtter, mine ville frosset til is.

Forstår behovet ditt for å være litt spontan, men jeg ville likevel vært forsiktig her. Du kjenner han altfor lite, og du sier han forteller lite personlige saker om seg selv. Jeg sier ikke at du står ovenfor en potensiell gal mann med dicken allerede ute av buksa, han er sikkert en flott kar, men at han har bestilt alt dette uten å spørre deg først finner jeg noe underlig.  

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...