Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ventet litt for lenge med voksing, og nå vil jeg bare få det gjort. Men jeg er usikker på om hvilke sted jeg bør velge. Stedet jeg har brukt før er jeg ikke kjempefornøyd med. Har ikke barbert siden sist, men har altså latt hårene vokse litt langt. Er det et skikkelig no no? Har en venninne som fikk kjeft fordi hun hadde klippet før en time. Foretrekker hot wax, har skjønt det er minst smerter. Så, tips noen? Og går det å vokse lange har eller er løpet kjørt?

Anonymkode: 5436b...9e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kan ringe salongen og høre?

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ventet litt for lenge med voksing, og nå vil jeg bare få det gjort. Men jeg er usikker på om hvilke sted jeg bør velge. Stedet jeg har brukt før er jeg ikke kjempefornøyd med. Har ikke barbert siden sist, men har altså latt hårene vokse litt langt. Er det et skikkelig no no? Har en venninne som fikk kjeft fordi hun hadde klippet før en time. Foretrekker hot wax, har skjønt det er minst smerter. Så, tips noen? Og går det å vokse lange har eller er løpet kjørt?

Hvor langt er langt? 

Jeg har vokset cm langt hos chillspa i allfall

Anonymkode: 40f24...23c

AnonymBruker
Skrevet

8 cm? :blush:

Anonymkode: 9c2f7...440

AnonymBruker
Skrevet

Takk! 

Nei heldigvis ikke 8 cm :) haha!

Vokset meg i slutten av april, så kom eksamen og mye annet. Huff. Ser jo at noen salonger skriver over 2 mnd. 

Jeg ringer og hører, takk jenter :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...