AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #1 Skrevet 8. juli 2016 Megleren jeg har endt opp med å bruke har en avtale med en interiørdesigner som kommer og gir råd før fotografering. Jeg har sett prospekter hvor de to har jobbet i lag før, og for å si det slik: det var omtrent en oppsummering av alt jeg ikke liker.. Jeg hater bilder med masse dilldall og unaturlig styling. Hans greie er at det skal være dekket på på alle bord, og det skal være en "historie" over alt. Han ville jeg skulle dekke på kjøkkenbordet til frokost, og ville ha meg til å kjøpe inn fine krukker til frokostblandinger og karafler til juice og spisebrikker og full pakke.. For meg ser det bare dumt ut, og jeg hater når det er slik på bilder, det ser rotete og unaturlig ut. Samme på verandaen, der ville han jeg skulle dekke opp til kaffeslabberas. Han skulle også ha meg til ha ting på omtrent alt av overflater. Legge en veske eller et belte på kommoden på soverommet, og bøker på nattbordet. Dandere litt kremer og sminke på badet. ROT i mine øyne. Jeg kan helt fint sette planter på kommoder og slikt, men jeg synes det er rotete med ting som ligger henslengt omkring. Ting skal ligge i skuffer og skap, ikke oppå kommoder og hyller. Dandering av oljer og kverner og raspere og masse dill på kjøkkenbenken. Når jeg ser slikt på bilder tenker jeg at her må det være dårlig med skapplass, siden de er nødt til å ha slikt stående fremme på benken hvor det er i veien hele tiden. Ellers var vi enige om ting som å fjerne personlige bilder og slikt. Hva tenker dere om dette? Ville dere dekket på bord og slikt? Min smak er ikke nødvendigvis den rette, så at jeg misliker disse tingene kan jo bare være jeg som er rar, og at "alle andre" faktisk vil synes leiligheten fremstår som mer koselig om det er en "historie" alle veier.. Anonymkode: 30205...304
maria.magdalena83 Skrevet 8. juli 2016 #2 Skrevet 8. juli 2016 Jeg er helt enig med deg. Jeg ler av prospekter som har med "dill dall". Det ser jeg på som helt irrelevant. Det som betyr noe, for min del i hvert fall, er standarden på boligen/nabolaget/pris etc. Men, når det er sagt....veldig mange blir "blendet" av slike bilder og de kan gi en god følelse av boligen. Og har man det vil man vel for det første dra på visning, og for det andre by mer enn man kanskje egentlig hadde tenkt? Kanskje man treffer en større målgruppe med slike bilder? Hvis boligen oppfylte de kravene jeg måtte ha så hadde jeg dratt på visning, til tross for bilder med "dill dall";) Uansett, det er du som bestemmer hvordan du vil ha det:) Lykke til med salget! 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #3 Skrevet 9. juli 2016 Jeg synes dill i passe mengder er fint, men anbefaler alle å sjekke tidligere annonser megler har laget. På den måten får man en pekepinn på stil og utforming. Min megler og jeg samarbeidet kjempegodt fordi vi var enige om stil. Anonymkode: 75176...220
ajarRun Skrevet 9. juli 2016 #4 Skrevet 9. juli 2016 Jeg liker kun prospekter der de har ananaser over alt. Jeg som de fleste andre boligkjøpere er mest opptatt av hvordan leiligheten vil se ut stappet full av ananaser. Bortsett fra å vise hvor praktisk anlagt boligen er for å oppbevare ananaser på utradisjonelt vis får man det også til å se mye finere ut. Alt blir tross alt bedre med ananas, pizza, iskrem, vodka, og pannekaker. Ananas er fruktens potet, og en joker når det kommer til boligsalg. Legg merke til hvor pent dandert den ferdig kuttede ananasen ligger rundt vasken. Får du ikke bare lyst til å sette deg på toalettlokket med ananasen mellom bena og småspise ananas fra vasken? 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #5 Skrevet 10. juli 2016 Jeg har rett og slett klikket vekk annonser med nærbilderav frokostblandinger. Så jeg forstår deg godt. Du betaler i dyre dommer for dette, så du bestemmer. På den andre siden, idioter som tenner på nærbilder av frokostblandinger har vel kanskje så rotete prioriteringer at de lett blar opp litt ekstra også...? Anonymkode: 8ad8b...333
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå