Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ferietid er spesielt vanskelig i år. Jeg har vanligvis fått hentet meg inn de første 14 dagene, men i år har ungene kranglet sinnsykt mye, selv om vi har gjort som vi pleier. Mannen skal bare ha 14 dager, så jeg har et par kranglete unger alene i 5 uker.

Seksåringen er ekstremt krevende. Prøvde meg på kino, men etterpå gikk hun i svart da jeg sa nei til å kjøpe en krone (til å ha på hodet). Hadde ikke mannen vært med på ferie, hadde jeg ikke reist. 

I tillegg er det tøft å ha to foreldre som har liten interesse for vårt liv. Da vi dro var jeg lei meg fordi de ikke visste at vi dro, ikke ønsket oss god tur, eller er stolt av alt jeg har fått til mtp jobb og økonomi. 

Er det noen andre i samme situasjon som har lyst til å dele egne erfaringer? 

Anonymkode: 288a9...9b3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å synes synd på deg selv og å dyrke selvmedlidenheten. 

Anonymkode: 9d5ac...8e9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva som er greia med hensyn til foreldrene dine...?  "Ikke ønsket oss god tur eller er stolt av alt jeg har fått til"...? Er du ikke voksen og selvstendig da, menneske? Du trenger ikke dine foreldres "goodwill and approval" på alt lenger. At de ikke står klar og vinker dere farvel er vel ikke noe unormalt - igjen, du er voksen og har din egen familie nå.

Når jeg drar noe sted, er jeg ikke avhengig av foreldrene mine er der og ønsker meg god tur for å kunne nyte turen eller ferien. Om de er stolte av meg eller ikke, er noe jeg aldri har tenkt over. Jeg kan være stolt over meg selv! Det er det viktigste :-)

Anonymkode: d56f4...1ee

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ferietid er spesielt vanskelig i år. Jeg har vanligvis fått hentet meg inn de første 14 dagene, men i år har ungene kranglet sinnsykt mye, selv om vi har gjort som vi pleier. Mannen skal bare ha 14 dager, så jeg har et par kranglete unger alene i 5 uker.

Seksåringen er ekstremt krevende. Prøvde meg på kino, men etterpå gikk hun i svart da jeg sa nei til å kjøpe en krone (til å ha på hodet). Hadde ikke mannen vært med på ferie, hadde jeg ikke reist. 

I tillegg er det tøft å ha to foreldre som har liten interesse for vårt liv. Da vi dro var jeg lei meg fordi de ikke visste at vi dro, ikke ønsket oss god tur, eller er stolt av alt jeg har fått til mtp jobb og økonomi. 

Er det noen andre i samme situasjon som har lyst til å dele egne erfaringer? 

Anonymkode: 288a9...9b3

Jeg skjønner ikke hva du mener helt?

"Hadde ikke mannen vært med på ferie hadde jeg ikke reist". Du skrev jo at mannen din ikke hadde ferie? Eller er det nå han har ferie?

Og er det i forbindelse med ferie at foreldrene skulle ønske deg god tur? Hva har ferien med at de skal være stolte over alt du har fått til å gjøre????

Skjønte heller ikke helt dette med kinoturen, men tolker det dithen at selv om du var grei og tok barna med på kino, fikk datteren trassanfall over en lekekrone hun ikke fikk etterpå?

:klo:

Anonymkode: acb49...e4a

Skrevet

Da må du si til foreldrene dine hva du føler :) 

Jeg har aldri blitt ønsket god tur noen steder, mine foreldre vet så vidt hva barna heter og hvor gamle de er, barnas andre besteforeldre bor i et annet land hvor vi må ta fly tre ganger for å komme oss dit og jeg er alene med barna i 5 uker. Har tatt ut poden såpass lenge fra bhg slik at vi kan ha litt kvalitetstid sammen. 

I 2 av ukene reiste vi til sydlige strøk. Denne uken har vi vært på turer, badeland og lekeplass. I dag skal vi på IKEA og i helgen skal vi telte :) er vel i samme situasjon som deg, tenker jeg? I tillegg har jeg hatt kraftig mage-og tarmvirus, så livet har ikke vært en dans på roser😂 Men man må gjøre det beste utav det. Ungene skal ikke lide fordi jeg er trøtt/sliten/dårlig. Håper dere får en fin ferie :) 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...