AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #1 Skrevet 8. juli 2016 Er i Kroatia på kjærestetur og synes vi har litt lite sex. Hører venninner som har sex flere ganger om dagen på ferie og er skikkelig på hverandre. Vi kom ned for 3 dager siden og har kun hatt sex to ganger. Han mener han er trøtt og sliten etter reise og lite søvn. Samt får jeg inntrykk av at han ikke vil tilbringe all tid på hotellrommet, forståelig nok når man endelig skal få solt seg, men hva er egentlig vanlig? Og når passer det å gjøre det? Går man liksom opp fra stranden midt på dagen og inn på rommet? Morgensex er uaktuelt for han, da han er for trøtt og trenger kaffen først, og da er man plutselig oppe og på vei ned til stranden. Ettermiddag går fint, men på kvelden er man ofte så trøtt og vil i seng for så å komme seg opp tidlig dagen etter. Så jeg lurer egentlig på hvordan dette skjer i praksis? Tilbringer man omtrent hele dagen på rommet eller?😝 Anonymkode: 441d2...3a4
Gjest lizard queen Skrevet 8. juli 2016 #2 Skrevet 8. juli 2016 Trenger jo ikke bare ha sex i senga heller Vi har hvertfall mye sex på ferie, en gang før frokost, en gang etter, gjerne en gang midt på dagen enten hvis vi skal på hotellet og hente noe eller et annet sted, i dusjen før middag, på kvelden.. Trenger ikke å være på hotellet hele tiden for å få seg et ligg nei
Hjärtat Skrevet 8. juli 2016 #3 Skrevet 8. juli 2016 Vi har ikke vært på ordentlig ferie sammen ennå, så akkurat hvordan det skjer i praksis, vet jeg ikke. Kan forøvrig tenke meg at det blir en kjapp en her og der innimellom, og mange har jo morgensex, og kanskje også på kvelden. Jeg er helt sikker på at vi ikke kommer til å ha sex vær dag på ferie. Kanskje tre ganger på ei uke. Vi har ikke mer sex på ferie, fordi det holder for oss (spesielt sambo, haha). Så ikke forvent at det blir som for venninnene dine. Fikk nettopp en melding av ei venninne; de hadde hatt sex 14 ganger på sju dager. Vi har ikke hatt sex 7 ganger på 14 dager engang. 3
SlemUlv Skrevet 8. juli 2016 #4 Skrevet 8. juli 2016 Jeg reiser ikke på ferie for å ha sex, da kunne jeg blitt hjemme jeg reiser på ferie for å oppleve ting! Så her er jeg enig med @Hjärtat, på en uke hadde vi kanskje hatt sex 3-4 ganger.. og det på morningen før vi gikk ut, eller på kvelden når vi kom hjem. Nei, ut å nyt ferien deres! :D 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #5 Skrevet 8. juli 2016 Blir mye sex på oss. 2 godt vokse som reiser uten barn og vi skal bare nyte hverandre. Skal finne på andre ting også men da kan vi leie, småkysse litt. Holde hverandre varme 😊 Anonymkode: db791...d75 1
Wenda Skrevet 8. juli 2016 #6 Skrevet 8. juli 2016 Vi har som regel ikke noe mer eller mindre sex bare fordi vi er på ferie. Vi drar på ferie for å oppleve ting, reise rundt, spise ny og spennende mat. Og vi blir ofte begge slitne av å reise til dit vi skal, tar litt tid før vi får slappet godt av, k tillegg så hender det vi farter så mye rundt at når vi kommer tilbake til hotellrommet så sloknet vi begge rimelig kjapt. Om man drar på ferie for å ha masse sex så kunne man like gjerne vært hjemme. 3
Nanami Skrevet 8. juli 2016 #7 Skrevet 8. juli 2016 Vi har bare vært på én utenlandstur sammen, og da ble det ikke sex hver dag. Vi hadde kanskje sex annenhver dag, men veldig mye kos. Det var noe med varmen og alt vi gjorde, som gjorde at vi var litt slitne på kvelden. Vi var også litt redd for konsekvensene av sex ute. Så det ble typ på kvelden de dagene vi orket, og på morgenen når vi nettopp hadde våknet. Da vi var på norgesferie nylig hadde vi sex tre-fire ganger hver dag. Vi var på joggetur, fant et skogholt. Svømmetur, fant et skogholt. Alle tenkelige flater på hytta. Vi gikk konstant rundt i en kjæresteboble, det var bare oss og hytta, og da ble det naturlig nok mye mer sex også.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #8 Skrevet 8. juli 2016 Jeg husker ikke helt konkrett, men jeg vil si vi hadde sex 3-4 ganger i løpet av den uke vi var på ferien. Definitivt ikke flere ganger per dag da vi er på hotellet fra 11 om kvelden til 8 om morgen. Vi har jo betalt for å se verden, så vi heller drar ut og oppdager ting. Jeg følte ikke behovet til å ha mer sex heller. Vi er i 30 årene, reiste uten barn. Anonymkode: e1e18...e48
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #9 Skrevet 8. juli 2016 Bruker spise frokost, dusje og dra ut. Rusle noen timer, stoppe opp par ganger og spise og drikke litt, gå videre, kanskje en tur på stranda og på ettermiddagen er vi på hotellrommet igjen i par, tre timer og slapper av før vi drar for å spise middag tidlig på kvelden og etterpå finner et sted der de spiller "vår" musikk. Blir aldri mer sex enn ellers, men masse kos og kjærestetid. Anonymkode: 0459c...c50
*melis* Skrevet 8. juli 2016 #10 Skrevet 8. juli 2016 Hva er greia med å hele tiden måtte sammenligne seg med andre par for å finne ut om sexen er innenfor normalen? Djezes, ha nå sex når dere har lyst og det passer seg slik. Når jeg og kjæresten er på ferie reiser vi for å oppleve ting, og jeg hadde følt det veldig meningsløst om vi lå på hotellrommet hele dagen for å kunne skryte om hvor mange ganger vi hadde hatt sex når vi kom hjem. Vi har sex alt fra 0 til 3 ganger per dag når vi er på ferie, noen ganger kan det til og med gå flere dager uten at vi har sex. Men kan gjerne kose litt ekstra ute i vannet og holde hender på kveldene (noe vi vanligvis ikke gjør så ofte). Det er ferieromantikk for meg
Gakkepus Skrevet 8. juli 2016 #11 Skrevet 8. juli 2016 Voldsomt med planlegging, da... Feriesex. aldri hort om. Dessuten, det er vel ingen vits a sammenlige seg med andre. Jeg og mannen min har like mye sex hjemme som pa ferie. Pa ferie skal man slappe av, utnytte den tiden man har og ha sex nar det foles naturliig. Bare fordi man er pa ferie, betyr ikke at man ma ha sex hver bidige dag......
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #12 Skrevet 8. juli 2016 Lukter utroskap lang vei dessverre Antar det er rognsekken som er tom som gjør at han ikke klarer å ha så mye sex. Anonymkode: 466d1...574
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #13 Skrevet 8. juli 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi kom ned for 3 dager siden og har kun hatt sex to ganger. Anonymkode: 441d2...3a4 Så.. dere har hatt sex nesten hver dag med andre ord? Anonymkode: b9b03...71d
mimmis25 Skrevet 8. juli 2016 #14 Skrevet 8. juli 2016 Synes ikke det høres så lite ut jeg. Er nok mange som har mer tid og energi på ferie, men jeg tror også at noen kanskje overdriver litt. Ja, man har kanskje mer sex på ferie, men så veldig mange ganger hver dag tviler jeg på at gjelder flertallet. Kanskje det går seg til når dere kommer inn i feriemodus
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #15 Skrevet 8. juli 2016 Kjæresten min kunne sikkert hatt sex hver time om jeg orket men på sydenferie forsvinner faktisk lysten min litt, først og fremst pga varmen, men også fordi jeg synes det er deilig å ligge på stranda og lese bok og få masse sol. Det er liksom det jeg drar på sydenferie for.. Så kanskje jeg runker han morgenen, også har vi sex på kvelden, hver dag. Er jeg veldig sliten på kvelden, så dropper vi det noen ganger. På storbyferie orker jeg litt mer, fordi jeg ikke føler det er like bortkastet å bli på hotellrommet en ekstra halvtime da kan vi liksom gå rundt og se byen hele dagen. Man kan ikke sole seg på stranda når sola har gått ned liksom.. Anonymkode: 3c0d4...43f
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #16 Skrevet 8. juli 2016 Ting som er turn-off: Flytur Varme Mangel på søvn Kjæreste som klager over for sjelden sex Ligge på rommet og ha dere kan dere ha hjemme. Dere er på et nytt sted. Gå ut og opplev stedet! Kanskje finner dere et spennende privat sted i naturen som vekker lyster? Men dropp klagingen! Det hjelper ikke! Anonymkode: d15ca...8e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå