Gjest surferosagrønn Skrevet 7. november 2004 #1 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg er på jakt etter en slik Magic Eightball, altså en sånn ball som ser ut som åtterballen i biljard, som du kan spørre om ting, og få svar. Noen som vet om denne er å få kjøpt noen steder i Norge? Har funnet den på noen amerikanske nettsider, men det er jo helt håpløst å bestille fra disse. Kan noen hjelpe meg snarest??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 7. november 2004 #2 Del Skrevet 7. november 2004 Har funnet den på noen amerikanske nettsider, men det er jo helt håpløst å bestille fra disse. Kan noen hjelpe meg snarest??? Hvorfor er det "håpløst"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 7. november 2004 #3 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg kjøpte min i England. :-) *skryte* Ser at den selges på amazon.com og toysrus.com. Kanskje de kan få den inn på ToysR'Us her i Norge? Du kan jo spørre hvis du har den butikken i nærheten der du bor. link Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 10. november 2004 #4 Del Skrevet 10. november 2004 De selger en inne på auksjonene på qxl.no. Inne på leker og hobby, auksjonen slutter den 17/11. :-) Håper det er til hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå