Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi tok en tur til Horten og Karljohansvern. Endte opp med Ivysaur, flere Pinsir, Magmar, Snorlax, Electabuzz, Charmander, Dragonite, Kabuto, Ponyta og 8 Pikachu! En bra dag 😊

Anonymkode: 5990f...7ce

8 Pikachu?? Pinsir?? Snorlax?? Kabuto og Ponyta??! 

*googler hvor langt det er til Horten* :fnise: 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har googla nå... En tur til Horten hadde jo gått an... :fnise: 

I dag har vi bare rusla litt rundt i sentrum en liten tur for å fylle opp med egg. Fikk en Eevee i 10 km egget :P Det eneste jeg ikke ville ha i egget var Eevee eller Jynx, også fikk jeg en Eevee :P Jaja. Fikk også en Bulbasaur i et egg, noe som var greit nok. Fant i grunn ikke så mye spennende, men da jeg skulle handle grønnsaker dukket det opp en Machoke med CP på litt under 900. Hadde den ikke fra før, så må si meg fornøyd :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et Pinsir-nest ved kirkegården på andre siden av veien for der man kjører med til Karljohansvern! 😊

Også spawner Schyter på Statoil ved Kopstad! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, appelsinjuice skrev:

I fag har det vært en begivenhetsrik dag på Pokemon-fronten. Etter å ha lest her om Pikachu ved Drammen teater dro jeg til Drammen :ler: Fant ikke Pikachu, men så fint det har blitt der! Betalte først for 2 timer parkering med endte opp med å rusle rundt i byen i 5,5 timer på Pokemon-jakt :fnise: Jeg kjøpte til og med powerbank :P 

Den eneste Pokemonen jeg fant i Drammen som jeg ikke hadde fra før var Slowbro (fant også en del Slowpoke, så jeg hadde alt nok til å evolve) Fant Machop, Staryu, Clefairy, Gastly, Goldeen, Magikarp, Bellsprout, Tentacool, Clefable, Cubone, Ekans og masse annet og klekket sikkert 15 egg. I eggene fikk jeg masse Zubat, Weedle osv., men også en Ponyta og en Sandshrew, som jeg ikke hadde fra før. Fikk også Exeggcute, et par Geodude og Slowbro.

Fikk evolva til Tentacruel, Nidoking og Wigglytuff som jeg ikke hadde fra før, og fikk et 10 km egg! :) Mangler fortsatt et par km på å klekke det siden jeg gikk tom for strøm på Union og ikke fikk kjøpt powerbank før jeg var tilbake i sentrum :P 

Det mest spennende jeg fant i dag var en Elektabuzz, som jeg heller ikke hadde fra før. Den fant jeg dog i min egen hage :P 

Så 7 nye Pokemon i dag. Nå er jeg halvveis til level 21 og har 90 forskjellige Pokemon :) 

Ha ha, så bra at man reiser til hverandres byer etter tips herfra :) I går var jeg på Tjuvholmen/Aker Brygge, Karl Johan og Frognerparken. På Tjuvholmen fikk jeg haugevis av Goldeen, Magikarp, Poliwag og noen Tentacool. En Dratini dukket også opp. På Karl Johan var det utelukkende bare Rattata... Til og med ved lures var det bare rotter! I Frognerparken dominerte Charmander, og han hadde jeg bare en av fra et egg, men fikk også mye annet som jeg har fra før som Gastly, Paras, Oddish, Jynx, Clefairy osv. Kunne sikkert fått noen godbiter ved å sitte i ro ved et Pokestop, men hadde med familien så da måtte vi nesten gå litt rundt.

7 timer siden, appelsinjuice skrev:

Denne artikkelen er skrevet 2. august. Jeg syntes langt færre Pokemon stikker av nå ? Men det er jo litt irriterende at de bryter seg ut av ballen så mange ganger. Jeg vil gjerne gå temmelig aktivt når jeg er på tur, og å måtte stoppe opp for å bruke flere minutter på å fange en Pokemon hele tiden er litt irriterende (særlig dersom man går på tur med noen som ikke spiller, og som da blir stående og vente) Jaja. 

Ingen trenger å bli stående og vente, for man kan fint fortsette og gå selv om man bruker tid på å fange. Man må bare huske å ha kamerafunksjonen avslått. Da får man en fiktiv still-bakgrunn og er ikke avhengig av å stå stille på samme sted. Jeg syns for øvrig at like mange stikker av fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er et Pinsir-nest ved kirkegården på andre siden av veien for der man kjører med til Karljohansvern! 😊

Også spawner Schyter på Statoil ved Kopstad! 

Hvordan er det å gå rundt i Horten, sånn hvis man kommer med tog. Er det kort vei til alle steder man bør innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde et 2 km egg til klekking som bare forsvant :ohmy: Hadde bare gått 300 m ca så det ble ikke klekket. Noen som har opplevd det samme? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Rhyth skrev:

Jeg hadde et 2 km egg til klekking som bare forsvant :ohmy: Hadde bare gått 300 m ca så det ble ikke klekket. Noen som har opplevd det samme? 

Har opplevd det samme, både på egg som er til ruging og de som er i sekken. De kommer riktignok tilbake etter en stund eller restart av spillet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Rhyth skrev:

Sjekk journalen din, og se om du finner den der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17.8.2016 at 19.16, Ardwinna skrev:

Jeg måtte google og så bilder av de fine is-utgavene :) Nå har aldri jeg vært noen pokemon-entusiast før jeg begynte med Go så jeg vet veldig lite om Pokemon og alle typene. Så av nysgjerrighet kikket jeg litt rundt på nett og så mange fine som jeg håper kommer i Go etterhvert. Alle de andre Eevee-stadiene bør i hvert fall komme snart.

Jeg er litt av den gammeldagse typen som liker de gode gamle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag klekket jeg et 10-km egg og fikk Pinsir! 1063 for øyeblikket. Det stod HP 0??? Men plutselig er HP 77. Merkelig, må ha vært en bug... (no pun intended ;) ) Er på level 18 nå. Har 62 forskjellige Pokémons. Sett 63, og det var den forbaskede Pikachu'en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart gir jeg opp 😰 Level 21, snart 22. Og enda har jeg ikke fått 10km egg 😬 Finnes det noen tips?? Eller har jeg virkelig bare max uflaks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Magico skrev:

Snart gir jeg opp 😰 Level 21, snart 22. Og enda har jeg ikke fått 10km egg 😬 Finnes det noen tips?? Eller har jeg virkelig bare max uflaks?

Tror du bare har uflaks da. Jeg fikk faktisk 3, 10 km egg i dag. Men kan gå en uke, uten å få noen da. Men har vel nå fått 7 stk, 10 km egg til sammen. Og jeg er på Level 22, snart 23. Men jeg har brukt en del penger, på incubators. Så jeg har klekket 177 egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, momo skrev:

Tror du bare har uflaks da. Jeg fikk faktisk 3, 10 km egg i dag. Men kan gå en uke, uten å få noen da. Men har vel nå fått 7 stk, 10 km egg til sammen. Og jeg er på Level 22, snart 23. Men jeg har brukt en del penger, på incubators. Så jeg har klekket 177 egg.

Hvis det skal fortsette sånn, så må jeg snart bruke penger selv 😂 Føler jeg får glipp av en del gode pokemon, når jeg aldri får 10km egg 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Magico skrev:

Hvis det skal fortsette sånn, så må jeg snart bruke penger selv 😂 Føler jeg får glipp av en del gode pokemon, når jeg aldri får 10km egg 😬

Jeg har brukt litt penger på spillet, både på lagringsplass og incubators. Jeg er så utålmodig, så vil ikke bare gå på tur, med 1 egg av gangen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
20 minutter siden, momo skrev:

Jeg har brukt litt penger på spillet, både på lagringsplass og incubators. Jeg er så utålmodig, så vil ikke bare gå på tur, med 1 egg av gangen.

Ser den da. Jeg kar kun brukt penger på lucky egg. Men spørs om jeg ikke må kjøpe noen incubators nå. Skal ha det 10 km egget 😳😳😳😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, momo skrev:

Jeg gjør det samme! Egg-klekking er jo dritviktig når man ikke bor i byen og fanger pokemon på hvert eneste hushjørne, så jeg kjøper gladelig inkubatorer så jeg kan klekke flere i slengen. Dessverre har jeg nesten bare fått 2km-egg i det siste. Men det skal sies at jeg har klekt både Charmander og Squirtle, pluss at jeg fikk en Caterpie da jeg samlet iherdig på dem.

I dag gikk jeg en runde i byen før og etter jobb, og fanget en god del men ingen nye. Fant mange Drowzee og Clefairy og en og annen Crabby i tillegg til de vanlige Pidgeys, Weedle og Caterpie. Og en sprelsk Magikarp. Fikk også en Magikarp i ene 5km-egget mitt i dag men det hjelper så lite når jeg enda mangler ca 350 candy for å evolve... Men evolvet min første Hypno og en ny og bedre Clefable, og det var jo fint.
Samboer kjørte til butikken etter jobb og var så grei å råne litt rundt mens jeg klikket meg innpå pokestops og fanget noen pokemon, snille mannen! :fnise: På denne turen fikk jeg min første Horsea, riktignok en liten ubrukelig med 82 CP men likevel fornøyd med en ny i pokedexen! Og ene 5km-egget jeg klekket senere mens jeg gikk tur resulterte i min første Exeggcute (509 CP)! :hoppendeglad:
Ganske fin dag på pokemonfronten i dag. Til å bo lite urbant i hvert fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, momo skrev:

Jeg gjør det samme! Egg-klekking er jo dritviktig når man ikke bor i byen og fanger pokemon på hvert eneste hushjørne, så jeg kjøper gladelig inkubatorer så jeg kan klekke flere i slengen. Dessverre har jeg nesten bare fått 2km-egg i det siste. Men det skal sies at jeg har klekt både Charmander og Squirtle, pluss at jeg fikk en Caterpie da jeg samlet iherdig på dem.

I dag gikk jeg en runde i byen før og etter jobb, og fanget en god del men ingen nye. Fant mange Drowzee og Clefairy og en og annen Crabby i tillegg til de vanlige Pidgeys, Weedle og Caterpie. Og en sprelsk Magikarp. Fikk også en Magikarp i ene 5km-egget mitt i dag men det hjelper så lite når jeg enda mangler ca 350 candy for å evolve... Men evolvet min første Hypno og en ny og bedre Clefable, og det var jo fint.
Samboer kjørte til butikken etter jobb og var så grei å råne litt rundt mens jeg klikket meg innpå pokestops og fanget noen pokemon, snille mannen! :fnise: På denne turen fikk jeg min første Horsea, riktignok en liten ubrukelig med 82 CP men likevel fornøyd med en ny i pokedexen! Og ene 5km-egget jeg klekket senere mens jeg gikk tur resulterte i min første Exeggcute (509 CP)! :hoppendeglad:
Ganske fin dag på pokemonfronten i dag. Til å bo lite urbant i hvert fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ms. Steele skrev:

Ingen trenger å bli stående og vente, for man kan fint fortsette og gå selv om man bruker tid på å fange. Man må bare huske å ha kamerafunksjonen avslått. Da får man en fiktiv still-bakgrunn og er ikke avhengig av å stå stille på samme sted. Jeg syns for øvrig at like mange stikker av fremdeles.

Problemet mitt er vel at jeg triller vogn på tur, og jeg klarer ikke det samtidig som jeg fanger Pokemon så jeg må stoppe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...