Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Mormont skrev:

Fant et par på Tøyen, en ved Vulkan og en ved Alexander Kiellands plass om jeg husker rett. Har vært heldig og fått Pikachu i egg hele fire ganger. Så det er derfor jeg har nok :)

Heldig du er. Jeg har klekket 162 egg, og mesteparten 2 km egg. Og får fugler, rotter og larver. Og får stort sett bare kjedelige ting i alle eggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Ms. Steele skrev:

Jeg fant en i Drammen i går. Ikke ofte de dukker opp. Så fant jeg en Sandshrew og Cloyster i dag. Det dukker opp en og annen godbit :)  Så må det ha vært Magicarp bonanza ved teateret i dag, for de dukket opp hver 5. Minutt. Men Pikachu har jeg bare to av foreløpig.

Min ene pikachu fant jeg i Drammen og. Kjenner en som har mange pikachu, men han var i USA i 3 uker, så er der han fikk de. Jeg var 2 ganger ved teateret i dag, og fant ingen magikarp. Var stort sett fugler og Zubat der begge ganger, så da var jeg der ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, momo skrev:

Heldig du er. Jeg har klekket 162 egg, og mesteparten 2 km egg. Og får fugler, rotter og larver. Og får stort sett bare kjedelige ting i alle eggene.

Så kjedelig. Får en del rotter, fugler og larver jeg og, men har hatt litt flaks innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er misunnelig på alle dere som har funnet Pikachu! 

Her har det vært nok en temmelig kjedelig dag på Pokemon-fronten. Gikk i noen timer i dag for å fange Pokemon, men fant ingenting interessant, bortsett fra en Psyduck (har snart nok til å evolve) og en drøss Staryu slik at jeg fikk evolva til Starmie (som jeg ikke hadde fra før) Klekka en drøss med egg og fikk bare kjedelige ting, bortsett fra to Geodude. Hadde da nok til å evolva til Graveler, som jeg heller ikke hadde fra før. 

Det er greit nok å samle Pokemon man har fra før for å evolve, men noe av moroa blir borte når man sjelden finner noen man ikke har fra før ute på tur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått 10 km på to dager, og egget står på 0.04 km. Suuurt!

Anonymkode: d3bb3...145

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, momo skrev:

Min ene pikachu fant jeg i Drammen og. Kjenner en som har mange pikachu, men han var i USA i 3 uker, så er der han fikk de. Jeg var 2 ganger ved teateret i dag, og fant ingen magikarp. Var stort sett fugler og Zubat der begge ganger, så da var jeg der ikke så lenge.

Varierer nok hva som er hvor ut fra tiden på døgnet. Ser i journalen at jeg fanget 6 magikarp i løpet av 20 min. Var visst en del Staryu også, for det ble 4 stk i samme tidsrom og et par stk som stakk. Ellers fant jeg Goldeen, Slowpoke, Poliwag, Rhyhorn, Nidoran, Psyduck og Dratini på samme sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fanget min første ild pokemon i dag! En Vulpix! Har fått noen ild pokemon i egg før, men det var stas å fange en rett utenfor der jeg bor.

Er det noen andre som har erfart skjevfordeling mellom kjønnene på Nidoran? Jeg finner så å si bare jenter. Det er surt, fordi jeg ønsker meg en Nidoking. Må se langt etter det for å si det sånn, har nok candy til å utvikle til Nidoqueen (tror jeg.), men har bare 3 candy på guttenidoranene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en Lapras med CP??? i dag. Et lite adrenalinrush der, ja.:tongue:

Fikk den utrolig nok på første forsøk, og endte opp med 2041 CP.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Fiolinisten skrev:

Fanget min første ild pokemon i dag! En Vulpix! Har fått noen ild pokemon i egg før, men det var stas å fange en rett utenfor der jeg bor.

Er det noen andre som har erfart skjevfordeling mellom kjønnene på Nidoran? Jeg finner så å si bare jenter. Det er surt, fordi jeg ønsker meg en Nidoking. Må se langt etter det for å si det sånn, har nok candy til å utvikle til Nidoqueen (tror jeg.), men har bare 3 candy på guttenidoranene.

JA! Her er det også skjevfordeling! Finner bare gutter og har nå utviklet til to Nidoking. Kjekke karer altså, men jeg får jo ikke dronningen på den måten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Ms. Steele skrev:

Varierer nok hva som er hvor ut fra tiden på døgnet. Ser i journalen at jeg fanget 6 magikarp i løpet av 20 min. Var visst en del Staryu også, for det ble 4 stk i samme tidsrom og et par stk som stakk. Ellers fant jeg Goldeen, Slowpoke, Poliwag, Rhyhorn, Nidoran, Psyduck og Dratini på samme sted. 

Ja, det gjør det helt klart. For jeg fant en Nidoran, ellers ingen av de du fant. Men er vel sånn det skal være. Synes det er veldig forskjellig fra dag til dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fler enn meg som har problemer med at alle eggene man får er 5km - for så å endre seg når de blir lagt til klekking? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg blir litt irritert på de som mener at jeg spiller spillet feil.
At hele poenget med spillet er å ha den sterkeste pokemon og ta over gymmen...
Men jeg har egentlig bare lyst å fange alle jeg kan, uten noe stress..Bryr meg faktisk ikke om hvilke angrep de har, IV, alt det der, fordi jeg er sjelden på gym..Og de gangene jeg er der, så er det bare for å hente ut 10 coins... ._.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk Mankey og Coffing idag :) Yay. To nye syntes jeg ikke var verst, men var på nytt sted da.. Lønner seg tydeligvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Titania skrev:

Er det fler enn meg som har problemer med at alle eggene man får er 5km - for så å endre seg når de blir lagt til klekking? :P

Endrer seg til hva da? :) Ikke opplevd det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Fiolinisten skrev:

Nidoqueen er "bedre" (høyere max cp) enn Nidoking da :) Trøst deg med det, hehe.. jeg finner stort sett jentenidoran jeg også, men det var flere før enn nå.. hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har gått 10 km på to dager, og egget står på 0.04 km. Suuurt!

Anonymkode: d3bb3...145

KJIPT :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
10 timer siden, hog skrev:

Hmm, tror ikke jeg har vært borti det uten å ha fått feilmelding på en av dem (bla bla move your bar, the numbers don't add up elns.)

Sorry for trege svar forresten, prøver å klekke egg for snorlax candy for tiden. 

Hehe, null stress :)

Velykka dag i Drammen for min del hvertfall. Fant vel rundt 4-5 pokemon jeg ikke hadde fra før, + hamstra en del av de som ikke er så vanlige her jeg bor. Fant meg en stooor runde å gå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får alle km jeg skal (ihvertfall med noen meter pluss minus, men det er greit). Har selvfølgelig spille åpent når jeg går steder og noen ganger dukker det opp ville pokemon som jeg ellers ikke ville fått med meg. Gikk ikke så mye i dag, men fikk noen jeg har fra før og en Goldeen som var så søt atte. Det neste egget jeg kommer til å få, er mitt første 10 km-egg, og det er bare 2,3 km til, så er spent på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Chibi skrev:

Jeg kjenner jeg blir litt irritert på de som mener at jeg spiller spillet feil.
At hele poenget med spillet er å ha den sterkeste pokemon og ta over gymmen...
Men jeg har egentlig bare lyst å fange alle jeg kan, uten noe stress..Bryr meg faktisk ikke om hvilke angrep de har, IV, alt det der, fordi jeg er sjelden på gym..Og de gangene jeg er der, så er det bare for å hente ut 10 coins... ._.

Helg enig! Samme som jeg gjør. Spillet er hva du gjør det til, ingen som sitter på noen fasit om hvordan det skal spillet. Idioter.. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Aamu skrev:

Endrer seg til hva da? :) Ikke opplevd det...

Egg-oversikten viser at jeg får 5km egg, men når jeg putter de i inkubatoren, så ender de seg rett som det er til både 2 og 10 km egg :P Bare fått 10 km en gang, men de har rett som det er endret seg til 2km når jeg har startet klekkinga :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...