Gjest 123Sol Skrevet 14. august 2016 #1741 Del Skrevet 14. august 2016 Har 59 og sett 59. Skal til Drammen i morra så da håper jeg på å få noen nye :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SparDame87 Skrevet 14. august 2016 #1742 Del Skrevet 14. august 2016 Har 72, sett 74. Er på level 18. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magico Skrevet 14. august 2016 #1743 Del Skrevet 14. august 2016 Er det helt tilfeldig hva egg man får på forskjellige pokestop? Jeg er nå godt inn i level 21, og har enda ikke fått ett eneste 10km egg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SparDame87 Skrevet 14. august 2016 #1744 Del Skrevet 14. august 2016 16 minutter siden, Magico skrev: Er det helt tilfeldig hva egg man får på forskjellige pokestop? Jeg er nå godt inn i level 21, og har enda ikke fått ett eneste 10km egg Tror det er helt tilfeldig. Sønnen min får ikke samme tingene på pokestoppene, som jeg får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 14. august 2016 #1745 Del Skrevet 14. august 2016 1 time siden, Mortem skrev: Har 59 og sett 59. Skal til Drammen i morra så da håper jeg på å få noen nye :D Lykke til. Jeg vet ikke om det gjelder for Drammen generelt, men i hele helgen har vi gått og samlet og det er stort sett "flagregreier" og "snabelfanter" her... Syns ikke vi har sett noe annet enn Drowzee'r eller Zubat'er. Og en hel masse med Clefairy da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 14. august 2016 #1746 Del Skrevet 14. august 2016 1 time siden, Viljaa skrev: Hvor mange pokemons har folk i pokedeksen sin? og hvilke mangler dere? 88, Seen 88. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 14. august 2016 #1747 Del Skrevet 14. august 2016 Jeg har sett 100, og fanget 99, er på Level 22. Har dere brukt penger på spillet? Jeg har brukt penger på lagringsplass av items, og på egg incubators. Er jo alt for få egg incubators man får. Og kjedelig og bare ruge på ett egg av gangen. Jeg skal til Oslo i morgen. Men drar med flere andre, og ingen av de andre spiller. Så jeg får nok ikke spilt så mye. Men har nok på spillet, for å få km, også få med noen pokestops, og fange noen pokemon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 14. august 2016 #1748 Del Skrevet 14. august 2016 Utviklet en krabby til kingler istad. Ikke såå god cp egentlig, men var morsomt. Nå fungerte faktisk km-telleren, fikk omsider klekket 5km-egget (og fikk en krabby.....!). Har et 10km-egg jeg har puttet i inkubatoren Spent på hva den vil bli om noen dager. Har svært få egg, og få pokeballer. Det er 1 km til nærmeste pokestop og jeg orker ikke å gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 14. august 2016 #1749 Del Skrevet 14. august 2016 28 minutter siden, Polly Ester skrev: Lykke til. Jeg vet ikke om det gjelder for Drammen generelt, men i hele helgen har vi gått og samlet og det er stort sett "flagregreier" og "snabelfanter" her... Syns ikke vi har sett noe annet enn Drowzee'r eller Zubat'er. Og en hel masse med Clefairy da. Neii, så kjipt Jaja, får hvertfall vært innom noen pokestops da. Er ikke så mange her jeg bor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 14. august 2016 #1750 Del Skrevet 14. august 2016 9 minutter siden, Mortem skrev: Neii, så kjipt Jaja, får hvertfall vært innom noen pokestops da. Er ikke så mange her jeg bor.. Jeg håper du får en bedre dag i morgen enn vi har hatt i helgen. Ja, det er i hvert fall en hel masse med stops rundt omkring. Jeg vet ikke hvilken side av byen du har tenkt deg, men vi har gått mest på Strømsøsiden og her har vi laget oss en egen løype. Er du innom Museet og ser en lure så kan det hende det er meg og datteren min som er på jakt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 14. august 2016 #1751 Del Skrevet 14. august 2016 (endret) 13 minutter siden, Mortem skrev: Neii, så kjipt Jaja, får hvertfall vært innom noen pokestops da. Er ikke så mange her jeg bor.. Jeg har fanget mange i dag og har helt klart funnet mange flere ulike enn jeg gjør utenfor byen. En Mr. Mime forsvant fra meg i går på torget, men den VAR der! Så det finnes masse annet enn fugler, Drowzee og Clefary altså. Mulig Polly Ester kan ha vært ekstra uheldig? Går man strekningen fra den store lekeparken ved Ypsilon, gjennom parken og videre forbi det gamle biblioteket, mot teateret og videre til torget så får man uttelling både på mange Pokestops og pokemon. I området rundt teateret er det fem-seks Pokestops med bare få skritt fra hverandre. Der kryr det alltid av lures også. Og så bør du gå langs elveparken selvfølgelig da. Der ligger Pokestops tett i tett. Ikke alltid så mange pokemon der at det kryr, men kommer alltid en og annen mens man allikevel samler annet og får km. Endret 14. august 2016 av Ms. Steele Edit: Tilføyet noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 14. august 2016 #1752 Del Skrevet 14. august 2016 9 minutter siden, Polly Ester skrev: Jeg håper du får en bedre dag i morgen enn vi har hatt i helgen. Ja, det er i hvert fall en hel masse med stops rundt omkring. Jeg vet ikke hvilken side av byen du har tenkt deg, men vi har gått mest på Strømsøsiden og her har vi laget oss en egen løype. Er du innom Museet og ser en lure så kan det hende det er meg og datteren min som er på jakt... Takk, kommer helt sikkert til å melde ifra om fangsten min her i morra. Tror jeg kommer til å gå litt på begge sider, har heele dagen på meg 10 minutter siden, Ms. Steele skrev: Jeg har fanget mange i dag og har helt klart funnet mange flere ulike enn jeg gjør utenfor byen. En Mr. Mime forsvant fra meg i går på torget, men den VAR der! Så det finnes masse annet enn fugler, Drowzee og Clefary altså. Mulig Polly Ester kan ha vært ekstra uheldig? Går man strekningen fra den store lekeparken ved Ypsilon, gjennom parken og videre forbi det gamle biblioteket, mot teateret og videre til torget så får man uttelling både på mange Pokestops og pokemon. I området rundt teateret er det fem-seks Pokestops med bare få skritt fra hverandre. Der kryr det alltid av lures også. Og så bør du gå langs elveparken selvfølgelig da. Der ligger Pokestops tett i tett. Ikke alltid så mange pokemon der at det kryr, men kommer alltid en og annen mens man allikevel samler annet og får km. Tusen takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 14. august 2016 #1753 Del Skrevet 14. august 2016 Oooooi... har tatt 78 stykker i dag... Og ja, det har kommet noen andre også. Det er bare det at det er så voldsom overvekt av Drowzee og Zubat og Clefairy. Jeg har fått mange nye i dag også. Så BARE de er det jo ikke på Strømsøsiden heller. I går var vi fire stykker som fikk tatt over et gym også, det var skikkelig moro. Det ble tatt av noen andre ikke så lenge etterpå. Og i dag har jeg fått satt inn i et gym som var blå, men gymmen ble overtatt av en annen farge rett etterpå. Det har vært en kjempefin Pokemonhelg uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 14. august 2016 #1754 Del Skrevet 14. august 2016 29 minutter siden, Ms. Steele skrev: Jeg har fanget mange i dag og har helt klart funnet mange flere ulike enn jeg gjør utenfor byen. En Mr. Mime forsvant fra meg i går på torget, men den VAR der! Så det finnes masse annet enn fugler, Drowzee og Clefary altså. Mulig Polly Ester kan ha vært ekstra uheldig? Går man strekningen fra den store lekeparken ved Ypsilon, gjennom parken og videre forbi det gamle biblioteket, mot teateret og videre til torget så får man uttelling både på mange Pokestops og pokemon. I området rundt teateret er det fem-seks Pokestops med bare få skritt fra hverandre. Der kryr det alltid av lures også. Og så bør du gå langs elveparken selvfølgelig da. Der ligger Pokestops tett i tett. Ikke alltid så mange pokemon der at det kryr, men kommer alltid en og annen mens man allikevel samler annet og får km. Jeg gikk den runden både i går, og i dag. Men fanget lite, og stort sett bare kjedelige ting. Men i går tror jeg det var noe galt med spillet, for da ville den ikke telle km, og den fant nesten ingen pokemon. Startet å virke igjen ca 5 min før jeg skulle hjem. Men jeg synes det er så varierende, fra dag til dag. Noen dager finner man flere nye, og flere man trenger. Og andre dager er det få, og alle de man har litt for mange av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 14. august 2016 #1755 Del Skrevet 14. august 2016 Yay, i dag fikk jeg Pikachu! Nå har jeg tatt 71 forskjellige og til sammen 543 pokemons^^ Også er jeg snart på level 20 :D Skulle egentlig ta masse pokestops på vei hjem i dag, men klarte på en eller annen måte å trykke på et lucky egg. Så jeg måtte gå og evolve istedet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 14. august 2016 #1756 Del Skrevet 14. august 2016 Et øyeblikk siden, momo skrev: Jeg gikk den runden både i går, og i dag. Men fanget lite, og stort sett bare kjedelige ting. Men i går tror jeg det var noe galt med spillet, for da ville den ikke telle km, og den fant nesten ingen pokemon. Startet å virke igjen ca 5 min før jeg skulle hjem. Men jeg synes det er så varierende, fra dag til dag. Noen dager finner man flere nye, og flere man trenger. Og andre dager er det få, og alle de man har litt for mange av. Ikke noe galt med spillet i går som jeg merket. Det lønner seg å restarte appen av og til fordi det noen ganger kan henge litt. Jeg klekket mange egg i går også og fikk fanget mange så fort jeg kom meg til byen. I skogen var det jo ingenting. Kommer det ikke pokemon der hvor det er lure og masse folk, så er det i hvert fall bare å restarte appen. Tja, det kan selvfølgelig variere hva man får, men det skal vel noe til å få nytt hver dag nå som man har 100 ulike fra før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 14. august 2016 #1757 Del Skrevet 14. august 2016 Et øyeblikk siden, Ms. Steele skrev: Ikke noe galt med spillet i går som jeg merket. Det lønner seg å restarte appen av og til fordi det noen ganger kan henge litt. Jeg klekket mange egg i går også og fikk fanget mange så fort jeg kom meg til byen. I skogen var det jo ingenting. Kommer det ikke pokemon der hvor det er lure og masse folk, så er det i hvert fall bare å restarte appen. Tja, det kan selvfølgelig variere hva man får, men det skal vel noe til å få nytt hver dag nå som man har 100 ulike fra før Restartet den flere ganger. Og sto en stund ved en lure, og det kom en zubat. Og km ville ikke registrere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 14. august 2016 #1758 Del Skrevet 14. august 2016 4 timer siden, ♥Missy♥ skrev: Folk kan jo ha vært på ferie og samlet, så betyr ikke at alle som har høye CP på sine pokémen har jukset Neida, de som har vært på ferie og samlet skal selvsagt ikke få spillkontoen sin slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 14. august 2016 #1759 Del Skrevet 14. august 2016 4 timer siden, Viljaa skrev: Hvor mange pokemons har folk i pokedeksen sin? og hvilke mangler dere? Jeg har 113 (seen 116). Merker at det nå begynner å bli veldig tregt mellom hver gang jeg fanger noe nytt. Fikk en Grimer i dag og det er jeg veldig fornøyd med. Ellers er det et par jeg får ganske snart ved evolving (Gyrados!!). Grimer? Wow, den har jeg ikke sett snurten av her. Heldiggris! Jeg har 71 i pokedexen (har sett 72; mangler en Jynx som hoppet ut av ballen og stakk av). Har ikke spilt nå i helga. Var ute og gikk tur i kveld og klekket er 5km-egg. Fikk Magnemite som jeg ikke har i fra før. Den hadde høyere CP enn Magneton som jeg hadde i fra før (fanget utenfor en bensinstasjon). Og nå har jeg bare én inkubator igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 15. august 2016 #1760 Del Skrevet 15. august 2016 Håper på noen nye idag Og gjerne en snorlax i 10km-egget etter hvert. Spilte mot en gym i går, tapte begge gangene, såvidt. Golbat er en rakker altså, merket det ellers også at han er relativt god i kamp (han har hjulpet meg med å vinne flere ganger), og jeg kjempet mot en Golbat i går så.. Må lese litt om spillet igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå