studenten Skrevet 13. august 2016 #1721 Del Skrevet 13. august 2016 4 timer siden, Mortem skrev: Herregud, snakk om flaks. Fikk Pikachu i et 2 km egg!!! Det er ikke flaks, han finnes bare i 2km eggene 😃 Var så spent på mine to 10km egg, så fikk jeg eevee og jynx!!! Aaarrrrrg får eevee hele tiden og jynx har jeg 😡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 13. august 2016 #1722 Del Skrevet 13. august 2016 18 minutter siden, studenten skrev: Det er ikke flaks, han finnes bare i 2km eggene 😃 Var så spent på mine to 10km egg, så fikk jeg eevee og jynx!!! Aaarrrrrg får eevee hele tiden og jynx har jeg 😡 Jammen flaks at jeg fikk akkurat han liksom. Har bare fått drit i de fra før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 13. august 2016 #1723 Del Skrevet 13. august 2016 I dag har vært en morsom Pokemon-dag. Fikk fanget flere som jeg ikke hadde fra før og fikk tatt over et gym. Det var antakeligvis ikke så sterkt, for vi var ikke så sterke, men det var morsomt å sloss. Og det ble tatt over av noen nye etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #1724 Del Skrevet 13. august 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen med andre erfaringer om Oslo-steder? Da tenker jeg ikke avsidesliggende steder, men steder med mange brukere og mange Pokestops. Vi har Aker Brygge/Tjuvholmen, Frognerparken/Vigelandsparken/Majorstua-området, og..? Anonymkode: 8abda...af6 Mye pokemons og stops rundt Tøyen/Løkka. Når jeg skal ha en effektiv Pokemontur (målt i pokestops, Lures og antall Pokemons) pleier jeg å gå fra Tøyen T, gjennom Tøyenparken og Tøyen Botaniske, deretter ned til Akerselva og gå oppover langs den til Vulkan. Da sitter jeg som regel igjen med en drøss. Torshov har også en del pokestops som ligger tett, ofte med Lure, så det går fint an å fortsette et stykke opp derfra også. Anonymkode: 0c054...6c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #1725 Del Skrevet 13. august 2016 I dag var jeg han som stjal gymmen fra småungene og ikke omvendt. ''Lovte'' de å ikke ta over hehe... Flere som synes det er merkelig at jeg i level 22 har min maksimale CP Pokemon på 1300 (og det er boosta). Hvordan greier liksom folk i level 15 å få 1900 Pokemons? Det har vel noe med gym-taktikk, evolving-taktikk, og/eller samletaktikk? Min taktikk er bare å ta trikken opp til Frognerparken. På veien til og fra samler jeg ting fra Pokestops, og jeg fanger de få Pokemons som duker opp. Jeg samler til en ny Lucky Egg-evolving. I Frognerparken trenger jeg bare å gå sakte opp og ned og samle det som er, og får vanligvis 30+/- Pokemons dagen. Spiller ut batteritiden maksimalt to ganger. Ser at å ikke tenke på leveling i storbyen fungerer av seg selv, men hvorfor får jeg så dårlige resultater? Pokemonene mine holder til å ta over en gym og cashe inn 10 coins dagen. Det er bedre enn ingenting, men det er nesten ingenting også (i den store sammenhengen). Anonymkode: 8abda...af6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 13. august 2016 #1726 Del Skrevet 13. august 2016 Jeg ser at gymmene rundt her har flere pokemon på over 2000 CP, noen nesten oppe i 3000 CP. Det synes jeg er rart siden den lille byen ikke akkurat er noe eldorado for pokemon og pokestops. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 13. august 2016 #1727 Del Skrevet 13. august 2016 8 minutter siden, Ardwinna skrev: Jeg ser at gymmene rundt her har flere pokemon på over 2000 CP, noen nesten oppe i 3000 CP. Det synes jeg er rart siden den lille byen ikke akkurat er noe eldorado for pokemon og pokestops. Kanskje mange har gps spoofa? o_o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 13. august 2016 #1728 Del Skrevet 13. august 2016 42 minutter siden, Chibi skrev: Kanskje mange har gps spoofa? o_o Det kan jo hende. Håper i såfall de blir oppdaget og utestengt, og gjerne også får kontoen sin slettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #1729 Del Skrevet 13. august 2016 48 minutter siden, Ardwinna skrev: Jeg ser at gymmene rundt her har flere pokemon på over 2000 CP, noen nesten oppe i 3000 CP. Det synes jeg er rart siden den lille byen ikke akkurat er noe eldorado for pokemon og pokestops. Nå bor jeg i en storby, men jeg kom over en gym med en Dragonite på 3500 CP:P Har bare hoarded pokeballs på bussen i dag til og fra jobb. Så skyggen av en vaperon og en cubone i farta, akk...:P Bra jeg skal på jakt på mandag Anonymkode: 55563...182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 14. august 2016 #1730 Del Skrevet 14. august 2016 11 timer siden, Mortem skrev: Hvordan skal jeg stille inn position cp arc? Hvis jeg har en pokemon med cp på162. skal jeg velge tallet som er til venstre eller høyre på position da? altså: enten cp 157 -201 - da er tallet til venstre nærmest cpn til pokemon eller 130 - 167. da er tallet til høyre nærmest cpn til pokemonen. Hvis dette gir mening da... forklarte meg litt teit.. Se på stardust kostnaden, men er bare estimat da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #1731 Del Skrevet 14. august 2016 http://www.israeltoday.no/Nyeelement/tabid/322/nid/29808/Default.aspx "Ikke spill Pokemon Go. Kanskje CIA holder øye med dere" Anonymkode: 39283...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 14. august 2016 #1732 Del Skrevet 14. august 2016 (endret) 18 timer siden, Ardwinna skrev: Jeg begynner allerede å bli litt lei... Det er litt kjedelig å føle at man havner i bakevja fordi man ikke får fanget like mange pokemon som folk i sentrale strøk, men jeg synes i tillegg det er langt mellom nye pokemon, de pokemon man får ligger irriterende lavt i CP og eggene man får er stort sett bare 2km og noen 5km. Når man da i tillegg går masse tur for å klekke egg og opplever at flere kilometer ikke registreres, blir det litt håpløst. Så leser man om andre som fanger 50+ pokemon om dagen og forlengst har passert level 20, mens man selv må prøve å være takknemlig om man finner 5-10 pokemon i løpet av en dag og har karret seg opp til et lavt level. Det burde i det minste være lettere å få nye inkubatorer så man kunne ha klekket flere egg samtidig. Men jeg prøver å se lyst på det. Klekket en Squirtle med 406 CP fra et 2km egg (istedet for Weedle og Zubat) og begynner å nærme meg en Gengar, en Venomoth og en Vaporeon etter å ha samlet på de samme gamle pokemonsa i dages- og ukesvis. Alle de virkelig gode pokemon (Scyther, Magmar o.l.) må jeg visst se langt etter, da de glimter med sitt fravær både i egg og i nærområdene i mils omkrets. Å samle til evolving tar ukesvis i dette tempoet, med mindre man tar til takke med Pidgeot. Men joda, som sagt så prøver jeg å holde motet oppe... I regnet, bah... Jeg trenger en tur til storbyen for å få litt mer pokemon-piff igjen. Ser den! Jeg fanger 5-10 pokemons i løpet av en dag, dersom jeg er ute og går og går inn for det. Og JA - det er dritirriterende at mange KM ikke registreres.. Jeg gikk mange km i går, og ca 2 idag. Hadde igjen 1 km på egget idag, som enda ikke er klekket... Endret 14. august 2016 av Aamu 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 14. august 2016 #1733 Del Skrevet 14. august 2016 Fikk en ny pokemon idag, Victreebel. Det er vel siste leddet i utviklingen til Bellsprout. Har ikke mellomleddet, bare de to Men jeg synes den er kul. Beste Magikarpen min er foreløbig en med CP på 101, hvis jeg tar vare på den til jeg får nok magikarp candies, vil min Gyarados ha CP på minst 1020 og max 2688. Men det skjer nok ikke i nærmeste fremtid da Men hvordan er det med levelene, er det en høyeste level? Eller er det uendelig, liksom? Finnes det en absolutt max CP på pokemons? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantheia Skrevet 14. august 2016 #1734 Del Skrevet 14. august 2016 22 minutter siden, Aamu skrev: Fikk en ny pokemon idag, Victreebel. Det er vel siste leddet i utviklingen til Bellsprout. Har ikke mellomleddet, bare de to Men jeg synes den er kul. Beste Magikarpen min er foreløbig en med CP på 101, hvis jeg tar vare på den til jeg får nok magikarp candies, vil min Gyarados ha CP på minst 1020 og max 2688. Men det skjer nok ikke i nærmeste fremtid da Men hvordan er det med levelene, er det en høyeste level? Eller er det uendelig, liksom? Finnes det en absolutt max CP på pokemons? Levelcap på spelarane er 40 per i dag. Dog kan ingen faktisk ha komen til level 40 utan å jukse, då det er umogeleg å ha spelt så mykje sidan spelet kom ut. Det er også max cp på alle pokemon, men det varierer sjølvsagt frå pokemon til pokemon. Liste kan du finne her: http://gearnuke.com/pokemon-go-max-cp-pokemon-pokemon-go/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 14. august 2016 #1735 Del Skrevet 14. august 2016 14 minutter siden, Amantheia skrev: Levelcap på spelarane er 40 per i dag. Dog kan ingen faktisk ha komen til level 40 utan å jukse, då det er umogeleg å ha spelt så mykje sidan spelet kom ut. Det er også max cp på alle pokemon, men det varierer sjølvsagt frå pokemon til pokemon. Liste kan du finne her: http://gearnuke.com/pokemon-go-max-cp-pokemon-pokemon-go/ Ok, tipper de øker leveler etter hvert, er jo faktisk endel pokemons som ikke er med enda, som kan komme med etter hvert? Takk for link, det skal jeg se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #1736 Del Skrevet 14. august 2016 30 minutter siden, Aamu skrev: Ok, tipper de øker leveler etter hvert, er jo faktisk endel pokemons som ikke er med enda, som kan komme med etter hvert? Takk for link, det skal jeg se på. Neste genrasjon kommer i høst Anonymkode: 6b3f2...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 14. august 2016 #1737 Del Skrevet 14. august 2016 Gikk tur i marka med familien i dag. Ikke store greiene på Pokemon-fronten, altså, men fikk evolva til en Poliwhirl og en Clefable som jeg ikke hadde fra før, og har nok candy til å evolve til en Nidoking men kommer til å vente siden Nidorinoen jeg har er såpass svak. Jaja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Missy♥ Skrevet 14. august 2016 #1738 Del Skrevet 14. august 2016 18 timer siden, Ardwinna skrev: Det kan jo hende. Håper i såfall de blir oppdaget og utestengt, og gjerne også får kontoen sin slettet. Folk kan jo ha vært på ferie og samlet, så betyr ikke at alle som har høye CP på sine pokémen har jukset 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 14. august 2016 #1739 Del Skrevet 14. august 2016 (endret) 10 timer siden, hog skrev: Se på stardust kostnaden, men er bare estimat da. Lik kostnad på begge to. Endret 14. august 2016 av 123Sol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viljaa Skrevet 14. august 2016 #1740 Del Skrevet 14. august 2016 Hvor mange pokemons har folk i pokedeksen sin? og hvilke mangler dere? Jeg har 113 (seen 116). Merker at det nå begynner å bli veldig tregt mellom hver gang jeg fanger noe nytt. Fikk en Grimer i dag og det er jeg veldig fornøyd med. Ellers er det et par jeg får ganske snart ved evolving (Gyrados!!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå