appelsinjuice Skrevet 12. august 2016 #1661 Del Skrevet 12. august 2016 1 time siden, studenten skrev: Fyflate så mye pokemon dere har! Jeg har bare 44. Jeg skjønner at det ikke lønner seg å bo på bygda 😂 Er hvert fall ute å går mye, da jeg kun har 10km egg å klegge 🙈🙄 minstemann er hvert fall fornøyd med trilleturer og leking i parken 😇😂 Det er dette jeg syntes er så urettferdig med spillet. For min del er det ikke noe problem i hverdagen, men dersom man reiser litt utenom allfarvei er det lite Pokemon å finne, og da går det jo omtrent ikke å spille for de som bor på slike steder. Jaja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 12. august 2016 #1662 Del Skrevet 12. august 2016 De visst hva de gjorde da de la ut programmer på PokeStop. Fant et i går og så ser jeg dette i avisen i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #1663 Del Skrevet 12. august 2016 3 timer siden, Zzyzx skrev: Er de? Kult! Jeg har tre 10km-egg på klekking nå og jeg ble nettopp level 20. Yay! 10 km meters egg gir som du ser av tabellen det som er de ''beste'' Pokemonene for generasjon 1 (som vi alle vet er Pokemon Go i en demo-fase, og dette er jo bare generasjon 1 av 6) Hvor god CP du får på dine Pokemons er litt tilfeldig, men nesten utelukkende handler det om din egen level som trener. Det ''triste'' men logiske faktum er at egg cappes på den levelen du fikk de på. Får du et 10 km egg på level 1, så vil ikke resultatet endre seg om du klekker de på level 20. Det er jo logisk, men også sant. En baby endrer seg ikke i et vanlig egg, om jeg i virkeligheten blir sterkere og bedre i en sport, f.eks. Du kan godt klekke de nå, og sannsynligvis få Eevees i CP 100-300, selfølgelig kan du få lavere rangerte Pokemons som Pidgeys i CP 10, eeller Eevees i CP 700. Unntak eksisterer. De eggene du får på level 20 vil gi høyere CP på utfallet enn samme km egg på level 1 som du klekker på level 20. Bare husk at pokemons fra egg har Individual Stats og Hidden Stats. Derfor jeg vvant med en CP 600 mot en Dragonite 1700, der min Pokemon kun skuffet jord på en som i utgangspunktet brenner vekk alt sammen. Anonymkode: 8abda...af6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 12. august 2016 #1664 Del Skrevet 12. august 2016 Hvor mange pokemon bør ja ha for å evolve med lucky egg? Evolva mange med lucky egg på onsdag, men jeg satt igjen med ca. 10 minutter. Kjedelig å ikke få brukt de minuttene liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 12. august 2016 #1665 Del Skrevet 12. august 2016 (endret) 10 minutter siden, Brimi skrev: Hvor mange pokemon bør ja ha for å evolve med lucky egg? Evolva mange med lucky egg på onsdag, men jeg satt igjen med ca. 10 minutter. Kjedelig å ikke få brukt de minuttene liksom. Tror jeg har lest at det er greit med 50-60 stk, men det kommer jo litt an på hvor systematisk/rask du er når du evolver. Du kan legge inn de du har på pidgeycalc.com for å sjekke Endret 12. august 2016 av Sommerfugl83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 12. august 2016 #1666 Del Skrevet 12. august 2016 (endret) Jeg har slitt med appen den siste timen. Funket før i dag, men nå får jeg ikke opp pokestops eller pokemon. Kommer greit inn på vanlig måte og ser kartet, men ingenting på det... Noen som vet om dette er et kjent problem og evt hva jeg skal gjøre? Har slått appen og mob av og på, men ellers ikke testen noe annet. Edit: Nå prøvde jeg igjen og det funket selvsagt. Tålmodighet er en dyd har jeg hørt Endret 12. august 2016 av Sommerfugl83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 12. august 2016 #1667 Del Skrevet 12. august 2016 23 minutter siden, Sommerfugl83 skrev: Tror jeg har lest at det er greit med 50-60 stk, men det kommer jo litt an på hvor systematisk/rask du er når du evolver. Du kan legge inn de du har på pidgeycalc.com for å sjekke Den var ikke dum! Ja, da må jeg nok vente. Har bare 20 stk som er klar til evolving Har et annet spørsmål også, merker dere at formen er bedre? Har det hjulpet å fly etter pokemon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 12. august 2016 #1668 Del Skrevet 12. august 2016 Yay! Jeg fikk mitt andre 10 km egg her om dagen, og er på level 18. Jeg vil ha en snorlax eller en ninetales, ja takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 12. august 2016 #1669 Del Skrevet 12. august 2016 8 minutter siden, Brimi skrev: Den var ikke dum! Ja, da må jeg nok vente. Har bare 20 stk som er klar til evolving Har et annet spørsmål også, merker dere at formen er bedre? Har det hjulpet å fly etter pokemon? Har gått fra å bare vandre på asfalten til å bli mer som dette Formen er ganske lik, men har blitt en skikkelig skogsmus. Om man ikke har mange pokestop i nærheten er det uansett alltid en god del pokemon i skauen! Jeg har forsåvidt tryna en del over røtter og lignende, så blåmerker har jeg fått en samling av. Jeg kan ikke spille pokemon go aktivt i områder med trafikk, da hadde jeg endt opp på legevakten for leeenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 12. august 2016 #1670 Del Skrevet 12. august 2016 (endret) 3 timer siden, BabyBlue skrev: Har gått fra å bare vandre på asfalten til å bli mer som dette Formen er ganske lik, men har blitt en skikkelig skogsmus. Om man ikke har mange pokestop i nærheten er det uansett alltid en god del pokemon i skauen! Jeg har forsåvidt tryna en del over røtter og lignende, så blåmerker har jeg fått en samling av. Jeg kan ikke spille pokemon go aktivt i områder med trafikk, da hadde jeg endt opp på legevakten for leeenge siden. Hahaha, jeg ser det for meg! Jeg har "bare" holdt på å gå på ting jeg da Edit: Det er ikke moro med blåmerker da :/ Endret 12. august 2016 av Brimi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 12. august 2016 #1671 Del Skrevet 12. august 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: 10 km egg er de beste, men om du har tolmodighet til det burde du vente til du er lvl 20 før du bruker dem, da pokemon fra egg er så sterk de kan bli når du er lvl 20. Anonymkode: 2b30a...6d6 Det er feil Nivået på egget er knyttet til hvilket nivå du fikk det på Så hjelper ikke så spare det fra f.eks nivå 5 til 20 - egget er fortsatt nivå 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 12. august 2016 #1672 Del Skrevet 12. august 2016 Fikk Sandshrew! Eller hva den heter. I egg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #1673 Del Skrevet 12. august 2016 5 timer siden, Aamu skrev: Jeg er på level 15 og har funnet to stk Tror det handler om tilfeldigheter. Jeg hadde i hvert fall ikke vært redd for å bruke dem på lavere level, det er jo litt av sjarmen med spillet synes jeg, at man får bedre og bedre pokémons. Litt synd om 3 10km-egg skal ta opp 3/9 plasser fra level 10 f.eks, da får man klekket mange færre egg og samlet færre egg enn om man hadde brukt dem kontinuerlig Kjøper du så mange incubatorer at du faktisk greier å klekke deg tom for egg om du ikke tar i bruk 3 av dem? Imponerende Anonymkode: 2b30a...6d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 12. august 2016 #1674 Del Skrevet 12. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kjøper du så mange incubatorer at du faktisk greier å klekke deg tom for egg om du ikke tar i bruk 3 av dem? Imponerende Anonymkode: 2b30a...6d6 Nei, jeg går mye... er det imponerende? Takk Jeg er sprek! Lurt å trimme vet du 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alltid Vår Skrevet 12. august 2016 #1675 Del Skrevet 12. august 2016 4 timer siden, Sommerfugl83 skrev: Jeg har slitt med appen den siste timen. Funket før i dag, men nå får jeg ikke opp pokestops eller pokemon. Kommer greit inn på vanlig måte og ser kartet, men ingenting på det... Noen som vet om dette er et kjent problem og evt hva jeg skal gjøre? Har slått appen og mob av og på, men ellers ikke testen noe annet. Edit: Nå prøvde jeg igjen og det funket selvsagt. Tålmodighet er en dyd har jeg hørt Jeg har hatt samme problem denne uken, men det har fungert greit etter oppdateringen som kom i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alltid Vår Skrevet 12. august 2016 #1676 Del Skrevet 12. august 2016 Jeg har fått flere 10 km-egg enn 2 km, men det var ikke like gøy da Eevee klekket for fjerde gang. Har nok av de ute i hagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewe Skrevet 12. august 2016 #1677 Del Skrevet 12. august 2016 3 timer siden, BabyBlue skrev: Yay! Jeg fikk mitt andre 10 km egg her om dagen, og er på level 18. Jeg vil ha en snorlax eller en ninetales, ja takk! Du får ikke Ninetales i egg. Du får eventuelt Vulpix som du kan samle til du får nok candy til å utvikle. Han har jeg fått 2 ganger i 5 km-egg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FarDareisMai Skrevet 12. august 2016 #1678 Del Skrevet 12. august 2016 Hadde en skikkelig evolverunde med Lucky egg, økte fra 40000 xp til 82000 xp og fikk to nye Pokémons, nidoqueen og hitmonchan. Sto under et tre i øsregn for å øke prestigen til det ene gymmet i nabolaget, bare for å få skvist Leif Magnar (Magmar) inn på gymmet. Alt i alt, en fin pokedag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 12. august 2016 #1679 Del Skrevet 12. august 2016 Dårlig pokemon dag her. De er jo borte, og de jeg finner, hopper ut veldig mange ganger, så stikker de av. Og jeg mangler bare litt over 1000 xp for å komme til Level 22. Eneste positive var at jeg fikk ett 10 km egg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 12. august 2016 #1680 Del Skrevet 12. august 2016 Usikker på om den har blitt linket før, men jeg bruker ofte siden under for å sjekke om pokemons jeg får er noe å ta vare på; https://thesilphroad.com/research Bare en ny pokemon for min del i dag, men siden det var en Arcanine så går det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå