Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Fikk utviklet 31 stk på Incence og Lucky egg i dag og det ble 6 nye. Så nå havnet jeg på level 22 og med 94 i Pokedex

Kunne jo spart meg for Incence som vanlig, men jeg lærer jo aldri :erter:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HVORFOR fordufter noen bare helt plutselig? Noen ganger kan jeg bruke 10 baller og fange - eller 10 baller og den går opp i røyk/bobler/luft og forsvinner, fant en jeg ikke hadde i dag, kasta EN ball også fordufta den!!!!!!!!! Møkk😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8/10/2016 at 15.50, AnonymBruker skrev:

Jeg er dame på 43, spiller også. Vet ikke om andre kvinner på min alder som spiller, men folk får bare synes det er rart... jeg liker det.

Anonymkode: d86cd...1f5

Jeg er ca på din alder, og spiller som bare det. Bor litt avsidesliggende til, men er på byturer innimellom og går og går og går... Mandag skal vi på Oslo-tur og jeg gleder meg stort til å gå på skikkelig Pokemon-jakt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev:

Jeg er ca på din alder, og spiller som bare det. Bor litt avsidesliggende til, men er på byturer innimellom og går og går og går... Mandag skal vi på Oslo-tur og jeg gleder meg stort til å gå på skikkelig Pokemon-jakt.

Vi er ganske mange i den alderen :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mortem skrev:

Ååh, da gjelder den "regelen" utenom starters da :D Det visste jeg ikke. Dritbra! Nå ble plutselig 2 km egg interessant :ler:

Masse annet enn de vanligste også. Har nesten ikke fått de vanligste når jeg har klekket 2 kmerne

Anonymkode: 6b3f2...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Masse annet enn de vanligste også. Har nesten ikke fått de vanligste når jeg har klekket 2 kmerne

Okey. Fant denne og det ser ut som det bare er meg som har hatt uflaks + blitt feilinformert :ler:

Egg%2BHatching%2BChart.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, studenten skrev:

HVORFOR fordufter noen bare helt plutselig? Noen ganger kan jeg bruke 10 baller og fange - eller 10 baller og den går opp i røyk/bobler/luft og forsvinner, fant en jeg ikke hadde i dag, kasta EN ball også fordufta den!!!!!!!!! Møkk😂

Like frustrert her. Jeg kjempet med en Clefable med CP på 1200 i dag. Brukte ca 10 Razz berries og tilsvarende Ultra balls før den rett og slett gikk opp i poff! Der røyk alle mine Ultra balls :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Mortem skrev:

Okey. Fant denne og det ser ut som det bare er meg som har hatt uflaks + blitt feilinformert :ler:

Egg%2BHatching%2BChart.jpg

Denne stemmer tror jeg. Men du kan alltids få lavere i høyere egg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sittet på en lure med et par smågutter. De ble veldig imponert over at jeg var på lvl 21 (levlet rett før de kom). Vi hadde en svært hyggelig samtale på en halvtime.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med dagens fangst :D Fanget/klekket 45 stk (husker ikke hvor mange som klekket :P ), fikk doduo i egg som jeg ikke hadde fra før :D Og tok en oppryddning i kombinasjon med lucky egg, så evolvet 34, og fikk 4 nye pokemon jeg ikke hadde fra før - Beedrill, Cloyster, Vaporeon og Jolteon, i tillegg til at jeg gikk opp fra ca 3k exp på lvl 17 til 1400 exp på lvl 19 :D Men finner sjelden pokemon jeg ikke har rundt her lenger - selv om samboeren har funnet Cubone, Elektabuzz, Ekans og et par andre  :angry: Blitt konkurranse i dette mellom han og meg :P Om å gjøre å ha høyest level og antall pokemon - og tok han "heldigvis" igjen på level etter lucky egget - og ligger 4 pokemon foran på forskjellige samlet - har 76 :D

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyflate så mye pokemon dere har! Jeg har bare 44. Jeg skjønner at det ikke lønner seg å bo på bygda 😂 Er hvert fall ute å går mye, da jeg kun har 10km egg å klegge 🙈🙄 minstemann er hvert fall fornøyd med trilleturer og leking i parken 😇😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, studenten skrev:

Fyflate så mye pokemon dere har! Jeg har bare 44. Jeg skjønner at det ikke lønner seg å bo på bygda 😂 Er hvert fall ute å går mye, da jeg kun har 10km egg å klegge 🙈🙄 minstemann er hvert fall fornøyd med trilleturer og leking i parken 😇😂

10 km egg er de beste, men om du har tolmodighet til det burde du vente til du er lvl 20 før du bruker dem, da pokemon fra egg er så sterk de kan bli når du er lvl 20.

Anonymkode: 2b30a...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

10 km egg er de beste, men om du har tolmodighet til det burde du vente til du er lvl 20 før du bruker dem, da pokemon fra egg er så sterk de kan bli når du er lvl 20.

Men man finner da flere 10 km egg frem til da :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er de? Kult! Jeg har tre 10km-egg på klekking nå og jeg ble nettopp level 20. Yay!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klekket et 5-km egg og fikk Nidoran (hunn), hadde nok så utviklet henne til en Nidorina (cp 500+) :) Angret litt, for jeg hadde da ikke flere Nidoranhunner igjen, men jammen meg gikk det ikke 2-3 min så fanget jeg en ny :) ! Nå skal jeg samle opp så jeg kan få en Nidoqueen.

Og fikk en Meowth til idag, jeg liker Meowth så da ble jeg glad. Ellers tuller GPS'en fælt, hvis jeg gikk 500 meter, registrerte den 100 av dem..  Men da blir det jo ekstra mye trim :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
16 minutter siden, Aamu skrev:

Men man finner da flere 10 km egg frem til da :)

De på 10 km er de mest sjeldne, jeg har bare fått 3-4 stk på 22 levler, så er vanskelig å finne dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De på 10 km er de mest sjeldne, jeg har bare fått 3-4 stk på 22 levler, så er vanskelig å finne dem :)

Jeg er på level 15 og har funnet to stk :) Tror det handler om tilfeldigheter. Jeg hadde i hvert fall ikke vært redd for å bruke dem på lavere level, det er jo litt av sjarmen med spillet synes jeg, at man får bedre og bedre pokémons. Litt synd om 3 10km-egg skal ta opp 3/9 plasser fra level 10 f.eks, da får man klekket mange færre egg og samlet færre egg enn om man hadde brukt dem kontinuerlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

embassy government FBI hacker spy NSA assassination NASA missil alien Enigma submarine CIA

Anonymkode: 39283...30f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...