Edie Skrevet 11. august 2016 #1621 Del Skrevet 11. august 2016 11 timer siden, Amantheia skrev: Du får det når du levlar opp. Kvart 5. level får du Lucky Egg Eventuelt kan du kjøpe det i shopen Fikk ikke noe på level 5? 11 timer siden, AnonymBruker skrev: http://www.ign.com/wikis/pokemon-go/Level_Rewards_and_Unlockable_Items Det ser ut som det stemmer ut i fra hva jeg fikk på min siste ''store'' level (20). Du får flere av de sjeldne (som må kjøpes, som; lucky eggs, lures, og incense) jo høyere opp i level du går. Men det er jo også forståelig da level 33 til 34 krever 1 million XP. Anonymkode: 8abda...af6 Takk, i følge den linken kommer første lucky egg på level 9. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #1622 Del Skrevet 11. august 2016 Har det forsvunnet gymmer etter oppdateringen? Her hvor jeg bor var det to gymmer og to pokestops i sentrum (helt tragisk sted å bo på, jeg vet). Plutselig en dag var det ene gymmet borte. Er det fordi det lå på/ved kirkegården? Anonymkode: d369b...d87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantheia Skrevet 11. august 2016 #1623 Del Skrevet 11. august 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har det forsvunnet gymmer etter oppdateringen? Her hvor jeg bor var det to gymmer og to pokestops i sentrum (helt tragisk sted å bo på, jeg vet). Plutselig en dag var det ene gymmet borte. Er det fordi det lå på/ved kirkegården? Anonymkode: d369b...d87 Det kan godt hende at nokon har bedt om å få fjerna gymen. Kjipt når det er så få gym der du bur allereie, men kan forstå at ikkje alle likar at det kryr av folk på gravlunden til alle døgnets tider. Personleg forstår eg ikkje kvifor det er så mange kyrkjer og gravlunder som er pokestops. Det burde gå an å finne andre ting som kan vere pokestops. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #1624 Del Skrevet 11. august 2016 34 minutter siden, Amantheia skrev: Det kan godt hende at nokon har bedt om å få fjerna gymen. Kjipt når det er så få gym der du bur allereie, men kan forstå at ikkje alle likar at det kryr av folk på gravlunden til alle døgnets tider. Personleg forstår eg ikkje kvifor det er så mange kyrkjer og gravlunder som er pokestops. Det burde gå an å finne andre ting som kan vere pokestops. Det er fordi det er portalene fra Ingress som er PokeStop og gymmer. Anonymkode: 48af2...d51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 11. august 2016 #1625 Del Skrevet 11. august 2016 Hvilke sider finnes for å kalkulere hvem man skal evolve? Husker å ha lest om det en gang, men finner ikke igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 11. august 2016 #1626 Del Skrevet 11. august 2016 4 timer siden, Fiolinisten skrev: Hadde en fin pokedag i går. Fanget riktignok ikke så mange pokemon, men fanget en Staryu, Kakuna og Weedle. Så Onix, Geodude, Rhyhorn, Electabuzz og Clefairy, hadde det for travelt til å lete aktivt etter dem dog. Fikk Goldeen, Diglett, Oddish og Krabby i egg. Har ca en half kilometer igjen på 2 km egget, håper på en Charmander eller Pikachu. Det får du ikke i 2 km egg. Der får du bare de som er mest vanlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Librarian Skrevet 11. august 2016 #1627 Del Skrevet 11. august 2016 4 minutter siden, Mortem skrev: Det får du ikke i 2 km egg. Der får du bare de som er mest vanlige. Man kan få alle startere som Pikachu, Charmander, Bulbasaur og Squirtle i 2 km 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 11. august 2016 #1628 Del Skrevet 11. august 2016 (endret) 4 minutter siden, Librarian skrev: Man kan få alle startere som Pikachu, Charmander, Bulbasaur og Squirtle i 2 km Jepp, skulle til å skrive det samme Men er man uheldig så får man bare weedle og zubats... Like (u)heldig som meg; Klekket ett 10km og fikk magikarp ._. Endret 11. august 2016 av Chibi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 11. august 2016 #1629 Del Skrevet 11. august 2016 20 minutter siden, Chibi skrev: Jepp, skulle til å skrive det samme Men er man uheldig så får man bare weedle og zubats... Like (u)heldig som meg; Klekket ett 10km og fikk magikarp ._. Ja, tror jeg har klekket 50 stk, 2 km egg. Og det er rotter, larver og fugler. Kjedelig med en magikarp i 10 km, hadde den høy CP da? For det er jo kjedelig med magikarp, at de har så lav CP. Jeg håper jeg får en magikarp med bra CP, før jeg har nok candy til å evolve den. Så ønsker jeg meg flere 10 km egg. Har fått 3 stk bare. Og jeg har klekket 105 egg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 11. august 2016 #1630 Del Skrevet 11. august 2016 Endelig kom jeg meg på level 5. Sto akkurat på en gym da jeg ble det, men siden det var en med over 800 i CP som sto der og min sterkeste er på 74, tok jeg ikke sjansen. Men jeg ble gul ihvertfall. Fikk også klekt to egg med Zubat (hadde fra før) og Paras som jeg ikke hadde og fikk ellers min første Drowzee, en Spearow og to Pidgey. Oppdaget at man visst får færre egg på pokestoppene fordi man får mer revive og potions. Får se om jeg våger meg på en gym når jeg får noen sterkere pokémon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #1631 Del Skrevet 11. august 2016 Du har jo 6 Pokemons du kan bruke når du skal slåss mot motstanderens gym. Jeg slo en gym i dag med Pokemons på 200 CP, 1000 CP og 1700 CP. Måtte bruke 5 Pokemons for å få det til, men det gikk jo. Anonymkode: 8abda...af6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 11. august 2016 #1632 Del Skrevet 11. august 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har jo 6 Pokemons du kan bruke når du skal slåss mot motstanderens gym. Jeg slo en gym i dag med Pokemons på 200 CP, 1000 CP og 1700 CP. Måtte bruke 5 Pokemons for å få det til, men det gikk jo. Anonymkode: 8abda...af6 Hvis det er meg du skrev til, så lærte jeg noe nytt nå. Trodde det var en mot en. Vel da vet jeg det til neste gang jeg går forbi et gym Takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 11. august 2016 #1633 Del Skrevet 11. august 2016 Ruslet en tur i Frognerparken i dag, og det var egentlig ikke særlig spennende på Pokemon-fronten, bortsett fra alle Pokestops'ene, da. Det krydde(!) av Drowzee (er Drowzee den nye Pidgey? ) Jeg tok ikke halvparten av de jeg fant og dro likevel hjem med 14 Drowzee. Det var også Charmander-bonanza, men mange av de forsvant i en sky. Tror jeg fanget 6, og det var kanskje halvparten av de jeg fant. Har nok til å evolve nå, men venter til jeg har enda flere å evolve slik at jeg kan bruke Lucky egg. Er på level 18 nå. Ellers var det masse Hypno og Jynx, og fikk en del Meowt, Gastly, Koffing, Poliwag, Magikarp, Shelldeer, Jigglypuff, Psyduck og Goldeen. Klekket masse egg og fikk dagens eneste Pokemon jeg ikke hadde fra før: Geodude. Fikk også en Bulbasaur til og to Squirtle (fant et par av disse også men de forsvant) Jeg har fortsatt kun fått et eneste 10 km egg. Får masse 2 km egg og noen få 5 km egg, men ingen flere 10 km egg. Jaja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 11. august 2016 #1634 Del Skrevet 11. august 2016 Jeg gadd ikke vente til jeg hadde flere Pokemon å evolve, så brukte Lucky egg og evolva 29 Pokemon. Så i tillegg til Geodude fikk jeg Wartortle og Charmeleon som jeg ikke hadde fra før i dag. Ikke så verst for en dag, men litt skuffende at jeg ikke fant en eneste Pokemon jeg ikke har fra før på rusleturen i dag. Jaja Nå har jeg 79 forskjellige Pokemon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 11. august 2016 #1635 Del Skrevet 11. august 2016 Glemte at jeg også evolva en Meowt til Persian, som jeg heller ikke hadde fra før. Så 4 nye i dag, og det er jo ikke så verst (selv om det er artigere å finne de enn å evolve, sånn egentlig ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 11. august 2016 #1636 Del Skrevet 11. august 2016 3 timer siden, Librarian skrev: Man kan få alle startere som Pikachu, Charmander, Bulbasaur og Squirtle i 2 km Ååh, da gjelder den "regelen" utenom starters da :D Det visste jeg ikke. Dritbra! Nå ble plutselig 2 km egg interessant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 11. august 2016 #1637 Del Skrevet 11. august 2016 Jeg orker ikke å gå ut idag! Det høljer ned ._. (typisk når man har ferie igjen, så er godværet over ) Snart...Kanskje i morgen blir det PG ^^ Har bare 1km igjen på 5km egget.......Får egentlig litt dårlig samvittighet av å ikke gidde å klekke egget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewe Skrevet 11. august 2016 #1638 Del Skrevet 11. august 2016 Jeg skal ut og jakte pokemon i Frognerparken etterpå. Håper jeg finner noe jeg ikke har, men tviler på det. Har 127 forskjellige nå. Har møtt Snorlax to ganger, men han har rømt. Skikkelig irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 11. august 2016 #1639 Del Skrevet 11. august 2016 45 minutter siden, appelsinjuice skrev: Ruslet en tur i Frognerparken i dag, og det var egentlig ikke særlig spennende på Pokemon-fronten, bortsett fra alle Pokestops'ene, da. Det krydde(!) av Drowzee (er Drowzee den nye Pidgey? ) Jeg tok ikke halvparten av de jeg fant og dro likevel hjem med 14 Drowzee. Det var også Charmander-bonanza, men mange av de forsvant i en sky. Tror jeg fanget 6, og det var kanskje halvparten av de jeg fant. Har nok til å evolve nå, men venter til jeg har enda flere å evolve slik at jeg kan bruke Lucky egg. Er på level 18 nå. Ellers var det masse Hypno og Jynx, og fikk en del Meowt, Gastly, Koffing, Poliwag, Magikarp, Shelldeer, Jigglypuff, Psyduck og Goldeen. Klekket masse egg og fikk dagens eneste Pokemon jeg ikke hadde fra før: Geodude. Fikk også en Bulbasaur til og to Squirtle (fant et par av disse også men de forsvant) Jeg har fortsatt kun fått et eneste 10 km egg. Får masse 2 km egg og noen få 5 km egg, men ingen flere 10 km egg. Jaja. Da er det nesten en lettelse å lese at man ikke må dra til Oslo. Her i byen er det akkurat de samme som de du nevner som dukker opp, bortsett fra Charmander da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 11. august 2016 #1640 Del Skrevet 11. august 2016 Klekket tre 5 km-egg i dag. Krabby, liksom. What? Fikk også en Horssea og Growlith med forholdsvis høye CP. Ellers så joina jeg en guttegjeng på ca 12 år for å få tatt over en gym. Og etter at de hadde gått videre tok jeg over den til min farge. Fikk beholde den i ca 10 min. Står litt fast på lvl 20. Har nemlig vært døden nær siden lørdag. I dag hadde endelig penicillinen begynt å virke, IG det var godt vær, så fikk ruslet sakte monsterjakt i et par timer. Men mangler fortsatt et par tusen på å få levlet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå