Ixnay Skrevet 9. august 2016 #1501 Del Skrevet 9. august 2016 7 timer siden, Aamu skrev: Pinsir ja, var sånne jeg bekjempet her en dag (men de var dårlig, cp på 500+). Har ikke den enda. Snart klekket 5 km egg Mangler 900m Min har 1095 CP, så litt sterk er den jo. Det var den som var ledig og jeg måtte bare få kastet inn en Pokemon før noen andre tok gymmen, det har skjedd meg før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #1502 Del Skrevet 9. august 2016 Hva skjer når man har fanget 250 pokemon. Er snart der og det ser ut som at det ikke er plass til flere. Anonymkode: cd788...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #1503 Del Skrevet 9. august 2016 Med den nye updaten så kan man altså ikke kjøre buss eller trikk heller uten å få advarsler? Tror at når man går opp i level så blir det vanskeligere å fange Pokemons. Prøvde å fange en Charmander på CP 300. Det gikk med hundrevis av baller, men den stakk ikke av, og jeg fikk den. En fin måte de kan tjene penger på at du kjøper baller... Tror ikke det er meningen at man skal ha et Pokestop i 21 timer. Det skjer jo ikke noe spesielt da? Jeg har hatt både sterke og svake Pokemonns i gymmer av mitt lag, og de har vært der i maksimum 30 min. Bedre å ta ut sine 10 coins rett etter du har plassert en vilkårlig Pokemon der, enn å satse på å plassere rundt hundrevis på forskjellige gyms og ta ut tusenvis av coins hvert døgn. Anonymkode: 8abda...af6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 9. august 2016 #1504 Del Skrevet 9. august 2016 2 timer siden, Ixnay skrev: Min har 1095 CP, så litt sterk er den jo. Det var den som var ledig og jeg måtte bare få kastet inn en Pokemon før noen andre tok gymmen, det har skjedd meg før Ja, det er den da ! Hvilket lag er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 9. august 2016 #1505 Del Skrevet 9. august 2016 Fikk en Psyduck i 5km-egget idag Har Golduck fra før av, da, men siden de har nesten lik CP regner jeg med at Psyducken blir endel bedre dersom jeg får utviklet den. Men det spørs... for Golducken jeg fant var i en annen by Og har ikke sett noen her i det hele tatt. Ellers var det bare ormer og fugler å finne, bortsett fra en eevee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 9. august 2016 #1506 Del Skrevet 9. august 2016 Jeg har en Flaeron med cp på 1063. Begynner å få litt bedre pokemons, men er et stykke igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 9. august 2016 #1507 Del Skrevet 9. august 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det mange pokestops og pokemon nær bragernes torg og torget vest i drammen? Anonymkode: b734f...a5c ved Drammens Teater er det sånn 3 pokestops som ligger ganske ved siden av hverandre. det er ofte lures der. har ikke vært der og spilt, men har kjørt forbi og vet at mange spiller der :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 9. august 2016 #1508 Del Skrevet 9. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skjer når man har fanget 250 pokemon. Er snart der og det ser ut som at det ikke er plass til flere. Anonymkode: cd788...e02 Da må du transfere de du har mange like av. Og transfere de med lavest CP. Du går inn på den du vil transfere, så er det nede til høyre noen linjer, bare trykk på den, og der er transfere et valg. Du får en candy for hver pokemon du transferer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #1509 Del Skrevet 9. august 2016 Er det noen pokego'ere i Trondheim?:) Jeg har ikke en eneste stein-pokemon, noe forslag til hvor jeg kan gå?:P Har gått utallige runder i byen og her hvor jeg bor men er tydeligvis ikke rette plassen:P Anonymkode: 55563...182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 9. august 2016 #1510 Del Skrevet 9. august 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen pokego'ere i Trondheim?:) Jeg har ikke en eneste stein-pokemon, noe forslag til hvor jeg kan gå?:P Har gått utallige runder i byen og her hvor jeg bor men er tydeligvis ikke rette plassen:P Anonymkode: 55563...182 Trondhjemer her Har hørt at det er stein-pokemon oppe ved Kristiansten festning, men jeg har ikke hatt mulighet til å sjekke om det stemmer ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 9. august 2016 #1511 Del Skrevet 9. august 2016 7 timer siden, Chibi skrev: Neeeeiiiii.... Jeg evolva 30 stk på rappen før jeg kom på "Faen..glemte lucky egg....!" Så da var det bare å samle igjen..... ._. Dustemeg, tror jeg må legge meg nå hjalp jo "litt" da ! Men hvor lenge samla du da før du fikk 30 stk å utvikle? Må jo være en stund? Jeg finner kanskje nok til å utvikle 1-2 pr dag, og da har jeg jobba hardt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #1512 Del Skrevet 9. august 2016 17 minutter siden, Fiolinisten skrev: Trondhjemer her Har hørt at det er stein-pokemon oppe ved Kristiansten festning, men jeg har ikke hatt mulighet til å sjekke om det stemmer ennå. Takk for tips, bor i nærheten, så skal ta meg en tur Anonymkode: 55563...182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 9. august 2016 #1513 Del Skrevet 9. august 2016 (endret) 1 time siden, Aamu skrev: hjalp jo "litt" da ! Men hvor lenge samla du da før du fikk 30 stk å utvikle? Må jo være en stund? Jeg finner kanskje nok til å utvikle 1-2 pr dag, og da har jeg jobba hardt Camper ofte populære stops,som ofte har lures på seg i byen ^^, men har ikke spilt mye, på grunn av jobb og nå når jeg endelig har fri, så kom høstværet med drittvær xD Så de jeg fikk har jeg brukt ca 1uke på :-) men idag gidder jeg ikke å dra inn til byen x) Endret 9. august 2016 av Chibi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 9. august 2016 #1514 Del Skrevet 9. august 2016 24 minutter siden, Chibi skrev: Camper ofte populære stops,som ofte har lures på seg i byen ^^, men har ikke spilt mye, på grunn av jobb og nå når jeg endelig har fri, så kom høstværet med drittvær xD Så de jeg fikk har jeg brukt ca 1uke på :-) men idag gidder jeg ikke å dra inn til byen x) Åja Er det mange pokestops på ett sted eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 9. august 2016 #1515 Del Skrevet 9. august 2016 2 minutter siden, Aamu skrev: Åja Er det mange pokestops på ett sted eller? Ja er 3 stk som ligger på samme plass, og 2 til som du må gå 100 meter før du kan trykke på de også Dragonite spawna igår der, jeg mista han Men ett par andre unger fikk han og de hylte og gråt og bare "Helt vilt! Jeg fikk den *masse bannskap*" Og før du visste ordet av det så kom det en flokk med folk springende for å ta den også Men... Det tar meg 15 min å dra inn til byen med buss og bussen går 1 gang i timen nå på sommeren, 2ganger +2 skolebusser når det er skole xD) Så når jeg drar inn til byen, så er jeg der gjerne i ett par timer ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viljaa Skrevet 9. august 2016 #1516 Del Skrevet 9. august 2016 Endelig dukket Kadabra opp da jeg gikk tur med incense. Har kun fanger 3-4 Abra tidligere så var redd det skulle gå år og dag før jeg får evolvet i alle tre stadier men nå er det håp. Ellers er det ganske morsomt å være på ferie og se at det varierer veldig hvilke pokemons som er vanlige fra sted til sted. Her er det mye mer Abra, Oddish og Omanyte enn der jeg vanligvis går i Oslo. Men det rare er at jeg får nesten bare 2km-egg her. Når jeg er i Oslo er det 5 og 10km som er det vanlige. Det må jo nesten være tilfeldig, men veldig pussig. Jeg har gått sammen med flere andre som er relativt høyt i level og de har nesten aldri fått 10km egg? Ellers så tror jeg at jeg må bli flinkere til å finne nye ruter når jeg leter etter Pokemons i Oslo. Det blir lett mye akerselva/vulkan, aker brygge, tøyenparken og frognerparken og det er noen pokemons som jeg ser via gyms at er relativt vanlige men som jeg aldri finner på de vanlige rutene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 9. august 2016 #1517 Del Skrevet 9. august 2016 Jeg har hatt en veldig bra pokemon dag. For jeg fikk pikachu, ble så glad, så hadde mest lyst til å hoppe og juble. Men sto der jo sammen med en haug med barn. Så en annen voksen mann som ble veldig glad da. Men ingen av de andre reagerte. Og jeg vet det ikke er ofte pikachu dukker opp. Så fikk jeg en Jynx, den hadde jeg heller ikke fra før. Fant mange pokemon i dag, og kom på Level 20. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #1518 Del Skrevet 9. august 2016 1 time siden, Chibi skrev: Ja er 3 stk som ligger på samme plass, og 2 til som du må gå 100 meter før du kan trykke på de også Dragonite spawna igår der, jeg mista han Men ett par andre unger fikk han og de hylte og gråt og bare "Helt vilt! Jeg fikk den *masse bannskap*" Og før du visste ordet av det så kom det en flokk med folk springende for å ta den også Men... Det tar meg 15 min å dra inn til byen med buss og bussen går 1 gang i timen nå på sommeren, 2ganger +2 skolebusser når det er skole xD) Så når jeg drar inn til byen, så er jeg der gjerne i ett par timer ^_^ Hvor hen da??? :0 Dragonite altså Anonymkode: 35761...692 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 9. august 2016 #1519 Del Skrevet 9. august 2016 40 minutter siden, momo skrev: Jeg har hatt en veldig bra pokemon dag. For jeg fikk pikachu, ble så glad, så hadde mest lyst til å hoppe og juble. Men sto der jo sammen med en haug med barn. Så en annen voksen mann som ble veldig glad da. Men ingen av de andre reagerte. Og jeg vet det ikke er ofte pikachu dukker opp. Så fikk jeg en Jynx, den hadde jeg heller ikke fra før. Fant mange pokemon i dag, og kom på Level 20. Hvor var Picachu? Hvor lenge pleier de å være på samme stedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 9. august 2016 #1520 Del Skrevet 9. august 2016 1 time siden, Chibi skrev: Ja er 3 stk som ligger på samme plass, og 2 til som du må gå 100 meter før du kan trykke på de også Dragonite spawna igår der, jeg mista han Men ett par andre unger fikk han og de hylte og gråt og bare "Helt vilt! Jeg fikk den *masse bannskap*" Og før du visste ordet av det så kom det en flokk med folk springende for å ta den også Men... Det tar meg 15 min å dra inn til byen med buss og bussen går 1 gang i timen nå på sommeren, 2ganger +2 skolebusser når det er skole xD) Så når jeg drar inn til byen, så er jeg der gjerne i ett par timer ^_^ Ser den, når det går så sjeldent. Jeg fikk nesten en vaporeon i går med høy cp til å være den levelen jeg er på, men kastet bort alle pokeballene og så stakk den av. Det er kjipt Måtte kjøpe meg nye. Hadde vært i byen og samlet opp masse great balls og greier, men nå er alt borte. Så har kjøpt meg nye, vanlige, baller og har 90 stk av dem eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå