AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #1461 Del Skrevet 8. august 2016 101010101010010101010101010010101010100101010101010110101010100101010101010010101111 Anonymkode: 39283...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 8. august 2016 #1462 Del Skrevet 8. august 2016 23 minutter siden, Ewe skrev: Jeg ser egentlig ikke på klokka. Jeg har hatt ihvertfall tre dager uten noe spilling. Jeg pleier å gå en tur etter frokost, så hjem, og deretter en tur til etter middag. Jeg har ferie ja kjæresten er bortreist, og hverken skole eller jobb, så det er fint å ha noe å gjøre som får meg i bevegelse i dag regner det kraftig, så blir vel ikke såå mye pokemon, med mindre det gir seg Men de turene må være lange, da? Ja, bevegelse er positivt. Regner her og.. men jeg skal ut Har to 10km-egg jeg må "jobbe med" hehe.. Har igjen 6,5 km av det ene, det andre har jeg igjen litt mer på. Nå må jeg sjekke hvilke pokemons som kan klekkes i 10km-egg, dette er nemlig mine første Jeg har bare spilt en drøy uke da, tror jeg. Jeg spiller lite, ikke hver dag jeg får gjort det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewe Skrevet 8. august 2016 #1463 Del Skrevet 8. august 2016 11 minutter siden, Aamu skrev: Men de turene må være lange, da? Ja, bevegelse er positivt. Regner her og.. men jeg skal ut Har to 10km-egg jeg må "jobbe med" hehe.. Har igjen 6,5 km av det ene, det andre har jeg igjen litt mer på. Nå må jeg sjekke hvilke pokemons som kan klekkes i 10km-egg, dette er nemlig mine første Jeg har bare spilt en drøy uke da, tror jeg. Jeg spiller lite, ikke hver dag jeg får gjort det heller. Den første turen pleier å vare 2,5 t. Og den på kvelden er enda lengre, for da må jeg ta med ladebank. Da drar jeg ofte på nye steder, og ikke bare i nabolaget I stad da jeg skrev den posten så høljet det virkelg ned, og da er det vanskelig å spille uten å få gjennomvåt telefon. Men nå har det verste gitt seg, så da blir det nok pokemon likevel Lykke til med eggklekking. Klekka to 10 km egg i går, men fikk bare ting jeg hade fra før, men i enda dårligre CP, så var ikke så fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 8. august 2016 #1464 Del Skrevet 8. august 2016 Jeg får fortsatt ikke opp Pokemon under kjøring. Kjørte på småveier i 40-50 km/t i dag og ikke en eneste Pokemon dukket opp. Her har jeg funnet Jynx, Seel og Bellsprout pluss flere andre tidligere, men ingenting nå. Fikk surret på Pokestop'ene, da... Brukte insence stillesittende nå akkurat og fikk Charmander, Fearow, gutte-Nodoran og to Weedle. 5 Pokemon på en halvtime med incense, er ikke det lite?? Selv om jeg satt stille? Har pleid å få mer før, nå tror jeg nesten ikke jeg gidder å bruke verken insence eller lure lenger. Jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #1465 Del Skrevet 8. august 2016 Man kan faktisk klekke egg og få distanset gått inn på Jogger ved å ta trikk og buss. Aldri i verden om jeg har gått 45 km når jeg bare har gått Frognerparken opp og ned èn gang, for deretter å ha tatt bussen for å samle på Pokestops og få egg. Btw; Incense og Lures er jo noe du får som med Lucky egg bare hver 5 level. ergo må det være sjeldne greier, sånn egentlig? HVis man ser på hvor mye Lures og Incense selges for opp mot hvor mye Bag Upgrade selges for så forstår man verdien. Jeg finner kun verdi i æå kjøpe Bag Upgrade. Anonymkode: 8abda...af6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 8. august 2016 #1466 Del Skrevet 8. august 2016 44 minutter siden, Ewe skrev: Den første turen pleier å vare 2,5 t. Og den på kvelden er enda lengre, for da må jeg ta med ladebank. Da drar jeg ofte på nye steder, og ikke bare i nabolaget I stad da jeg skrev den posten så høljet det virkelg ned, og da er det vanskelig å spille uten å få gjennomvåt telefon. Men nå har det verste gitt seg, så da blir det nok pokemon likevel Lykke til med eggklekking. Klekka to 10 km egg i går, men fikk bare ting jeg hade fra før, men i enda dårligre CP, så var ikke så fornøyd God tur det, da Takk for det.. tror nok ikke jeg klekker noe i dag, men kommer nok et stykke på vei da Vel, har et 5km-egg, så kanskje jeg klekker noe allikevel kom jeg til å tenke på. Huff, det er kjipt da, men du fikk godteri og stardust i hvert fall ? Husker ikke om man får stardust når man får egg jeg. Har 3 stk 5km-egg som står på vent (har bare 3 incubators). Skal prøve meg innom pokestops idag og se om jeg får flere egg + pokeballer. Har litt manko på pokeballer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 8. august 2016 #1467 Del Skrevet 8. august 2016 Jeg har gått 161 km siden jeg begynte å spille Får nok mosjon i det minste Fikk en Magmar i 10 km-egget mitt i går. Var fornøyd i og med at jeg ikke har den fra før, men samtidig får jeg nok ikke særlig bruk for den. Kjempet mot en på gym i går, og den døde utrolig fort. Veldig mange, hvertfall her i Oslo, har sterke vannpokemon. Vaporeon, Lapras, Gyarados osv. Ildpokemon har jo ikke sjans mot disse. Har to 10km egg til, håååper på Snorlax og Lapras. Har fått onix hele tre ganger, får jeg enda en blir jeg sur Blir fornøyd så lenge jeg får en ny en egentlig, men er så sjalu på alle som har Snorlax og Lapras Kommer nok til å levle opp til 25 i dag, blir greit å få en ny egginkubator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantheia Skrevet 8. august 2016 #1468 Del Skrevet 8. august 2016 Forstår ikkje at alle får så mange 10 km egg :O Har kun fåt eitt, og eg er level 22. Og var dum nok til å klekke det tidleg, så fekk ein Scyther med CP 79. Får liksom kun 5km egg, og har lite flaks med dei og. Kan ikkje hugse sist eg fekk noko skikkelig bra i eit egg. Syns det er så urettferdig xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 8. august 2016 #1469 Del Skrevet 8. august 2016 17 minutter siden, Amantheia skrev: Forstår ikkje at alle får så mange 10 km egg :O Har kun fåt eitt, og eg er level 22. Og var dum nok til å klekke det tidleg, så fekk ein Scyther med CP 79. Får liksom kun 5km egg, og har lite flaks med dei og. Kan ikkje hugse sist eg fekk noko skikkelig bra i eit egg. Syns det er så urettferdig xD Jeg er bare på level 16, men har også kun fått et 10 km egg. Ellers går det mest i 2 km egg og litt 5 km egg. Jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 8. august 2016 #1470 Del Skrevet 8. august 2016 Jeg er på Level 19, og har fått 3, 10 km egg. Fikk 2 jeg ikke hadde, og en jeg hadde mange av. Nå i det siste får jeg mest 2 km egg, og de er det aldri noe gøy i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 8. august 2016 #1471 Del Skrevet 8. august 2016 Fant en skikkelig BRA pokemon (for meg, som er på level 14), brukte opp alle ballene mine (inkl great balls) og ga 2 razzberries, hjalp ikke. Borte ble den. Kjiper'n!! Jaja.. fikk en sånn ilddings da jeg utviklet en eevee Flaeron? Veldig søt i hvert fall, cp på 900++ og noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FarDareisMai Skrevet 8. august 2016 #1472 Del Skrevet 8. august 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk Har visst gått nesten 300 km Anonymkode: 47720...431 Wow, så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 8. august 2016 #1473 Del Skrevet 8. august 2016 Den 5.8.2016 at 21.08, neon_sun skrev: Jeg får ikke til å overføre pokemons lenger, transfer-knappen er rett og slett ikke der. Er det min som har klikket eller har andre det slik også. Har en voldsom samling like pokemons etter en busstur gjennom bergen nå :/ Har du ios? Trykk på knappen til høyre for pokemonen når du har den oppe, også kommer det opp transfer og andre alternativer på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 8. august 2016 #1474 Del Skrevet 8. august 2016 48 minutter siden, momo skrev: Jeg er på Level 19, og har fått 3, 10 km egg. Fikk 2 jeg ikke hadde, og en jeg hadde mange av. Nå i det siste får jeg mest 2 km egg, og de er det aldri noe gøy i. Kan finne pikachu osv da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 8. august 2016 #1475 Del Skrevet 8. august 2016 Har fått mitt andre 10 km egg nå, kryss fingrene for meg :D Jeg håper det er en snorlax eller en dragonite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FarDareisMai Skrevet 8. august 2016 #1476 Del Skrevet 8. august 2016 Chilleste pokemondag på lenge! Hvordan sanke pokeballer og stuff uten å stresse? Bare hopp på trikken og cruise rundt i byen og samle baller og potions! Tok trikken fra Grefsen til Rikshospitalet og tilbake, fylte jammen opp hele sekken min. Fikk en 800 CP Jynx og et par Seel. Ser ut til at Sinsen har mange Koffinger, men fikk ikke en eneste enOg så går trikken såpass sakte at det gir utslag på de 10 km eggene mine. Dæven som jeg elsker Oslo!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 8. august 2016 #1477 Del Skrevet 8. august 2016 Jeg beklager om dette har blitt spurt om før, men det blir skrevet så mye her at jeg muligens skummer litt og ikke får med meg alt... men, det jeg lurer på er hvorfor man overfører og hva som skjer? Jeg hadde endel sånn flagremus og overførte bare for å se hva som skjer, men det skjedde ingenting? Får jeg igjen for det siden? Eller er de nå bare borte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #1478 Del Skrevet 8. august 2016 Anbefaler ikke folk å juble for tidlig over distanse gått. Jeg har ikke gått flere mil vet jeg, men jeg har tatt flere mil med buss og trikk = ergo; det blir bokført. Ikke gøy å være i level 20 føler jeg. Tok meg 50 røde baller, 20 blå, og 20 ultra for å fange en CP 300 Charmander. Polly; Ved å transfer en Pokemon så får du 1 av Pokemons candy. Pidgeys krever 12 Pidgey candys for å Evolve til Pidgeiotto. Pidgeiottos krever 50 Pidgeys candys for å Evolve til en Pidgeot. Det lureste er å spare opp Candys for Pokemons og Evolve når du kan Evolve 60 stk. da setter du på et lucky egg (det får du for hvert 5. level) og det vil gi deg dobbel XP i en halvtime. En vanlig evolving gir deg 500 XP, ergo får du 1000 XP. Å komme fra level 18 til 19 krever 20 K XP, ergo holder det for meg å evolve 20 pokemons bare for å rykke opp EN level på et luccky egg (som varer i 30 min = 60 Pokemons a 30 sek. evolving = 30 min.). Får du i tillegg Evolvet til en Pokemon-type du ikke har fra før, så vil du få XP for ny Pokemon doblet også, altså 1000 XP fremfor 500 XP. Jeg rykket opp 2 levler kun på denne taktikken. Jeg har spart opp på Pokemons til å Evolve i går, og da rakk jeg 60 på 30 min. Tok de mer ''uvanlige'' Pokemonenee først, og brukte tiden jeg hadde igjen til å Evolve Rattatas og Pidgeys. Vil tro nestte gang jeg Evolver blir når jeg får 400 Magikarps candy, fordi det er jo helt umulig å fange Pokemons i level 20. Amantheia; Egget er cappet på den levelen du fikk det på uansett. Fikk du det på level 1 og åpnet det på level 1, så ville ikke CP-en på Pokemonen din blitt påvirket av om du capper det 20 levler senere. Anonymkode: 8abda...af6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 8. august 2016 #1479 Del Skrevet 8. august 2016 55 minutter siden, FarDareisMai skrev: Chilleste pokemondag på lenge! Hvordan sanke pokeballer og stuff uten å stresse? Bare hopp på trikken og cruise rundt i byen og samle baller og potions! Tok trikken fra Grefsen til Rikshospitalet og tilbake, fylte jammen opp hele sekken min. Fikk en 800 CP Jynx og et par Seel. Ser ut til at Sinsen har mange Koffinger, men fikk ikke en eneste enOg så går trikken såpass sakte at det gir utslag på de 10 km eggene mine. Dæven som jeg elsker Oslo!!!! Misunnelig! Orker verken ta trikk eller buss siden jeg har barnevogn med meg. Klarer i blant å overtale mannen til å velge lite trafikkerte veier og kjøre veeeeldig sakte, men han blir litt småirritert av at jeg i blant tvinger han til å stoppe slik at jeg får fanget Pokemon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaida Skrevet 8. august 2016 #1480 Del Skrevet 8. august 2016 (endret) 44 minutter siden, Polly Ester skrev: Jeg beklager om dette har blitt spurt om før, men det blir skrevet så mye her at jeg muligens skummer litt og ikke får med meg alt... men, det jeg lurer på er hvorfor man overfører og hva som skjer? Jeg hadde endel sånn flagremus og overførte bare for å se hva som skjer, men det skjedde ingenting? Får jeg igjen for det siden? Eller er de nå bare borte? Du får 1 candy for hver pokemon du overfører. Candy trenger du for å evolve den typen pokemon senere. Hvis du ser på en av Zubatene du har fanget, så er det to grønne knapper litt nedenfor hvor det står "power up" og "evolve". Du trenger 50 Zubat candy for å evolve den. Det er også greit å kunne overføre noen av de du har flest av for å lage plass for nye pokemon når det begynner å bli fullt. Oops, ser nå at du hadde fått svar allerede. Endret 8. august 2016 av Kaida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå