AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #1441 Del Skrevet 7. august 2016 Anonymkode: 39283...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 7. august 2016 #1442 Del Skrevet 7. august 2016 Golduck og butterfree er nyeste her. Exeggcute og. Men synes den km måleren er dårlig, går ofte mye lengre enn den måler. Gill 1 km idag og den målte 500-600m. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FarDareisMai Skrevet 7. august 2016 #1443 Del Skrevet 7. august 2016 Et øyeblikk siden, Aamu skrev: Golduck og butterfree er nyeste her. Exeggcute og. Men synes den km måleren er dårlig, går ofte mye lengre enn den måler. Gill 1 km idag og den målte 500-600m. Enig i at km-telleren ikke er så bra. Men bruker den likevel som en viss indikator på hvor mye jeg har gått, siden jeg lastet ned Pokemon GO har jeg gått nå tilsammen 116 km, på tre uker. Og jeg vet jeg har gått mye mer enn det, så jeg trøster meg med at kroppen har godt av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 7. august 2016 #1444 Del Skrevet 7. august 2016 Et øyeblikk siden, FarDareisMai skrev: Enig i at km-telleren ikke er så bra. Men bruker den likevel som en viss indikator på hvor mye jeg har gått, siden jeg lastet ned Pokemon GO har jeg gått nå tilsammen 116 km, på tre uker. Og jeg vet jeg har gått mye mer enn det, så jeg trøster meg med at kroppen har godt av det. Det er mye jeg har bare gått 27 km, med pokemon go på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 7. august 2016 #1445 Del Skrevet 7. august 2016 1 time siden, FarDareisMai skrev: Yay! Fikk to 10 km egg idag. Og evolvet alle nidoranguttene mine til en 1100 CP Nidoking. Klekket fire egg, fikk jeg en Doduo, en Sandshrew og enda en Porygon. Og en bitteliten weedle i siste egget. Porygonen overrasket meg i en gymkamp, den slo flere ulike typer Pokemon. Alt i alt, en meget bra pokedag. Bikkjene er i alle fall slått ut etter å ha trasket rundt 7 km idag. Skal til Oslo i morgen, tenkte å prøve lykken på Tøyen. Kanskje jeg finner noe nytt der? Det kryr av Onix og Evans på Tøyen for tiden, hvis du ikke har dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 7. august 2016 #1446 Del Skrevet 7. august 2016 Lurer på om noen opplever samme som meg. Nå spesielt i kveld, så får jeg ikke til å fange pokemon, jeg kaster ballen, og treffer, men da jeg treffer forsvinner ringen og ballen detter ned. Og det skjer hver eneste gang. Kastet bort ti baller på den ene, bare for å sjekke. Og jeg er flink til å treffe de ellers, klarer å fange de fleste på første forsøk. Så det her er en feil med spillet. Kjenner jeg er så oppgitt etter oppdateringene, og det er så mye feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 7. august 2016 #1447 Del Skrevet 7. august 2016 Nå måtte jeg inn og sjekke! I følge spillet har jeg så langt gått 78,76 km! Jeg er nesten litt imponert over meg selv Fint treningsprogram dette, "PoGo-fitness" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 8. august 2016 #1448 Del Skrevet 8. august 2016 Dukket opp i newsfeeden min på facebook... Ei venninne skrev på sin status at hun hadde noen kjenninger som lurte på hvorfor hun og kjæresten trasket rundt midt på natta og hun fortalte hun og typen spilte pokemon go... Ikke noe galt med, men de hadde med seg babycallen mens de gikk rundt i nabolaget.. Vel tidligere idag postet hun artikkelen om det paret som ble arrestert i USA fordi de gikk rundt i nabolaget og som forlot 2åringen hjemme alene på natten.... Hvor hun skrev ting som "De må være syke som forlater barnet sitt hjemme alene!! De burde aldri fått barn!" Mhm... Og hva var det hun gjorde?? ._: 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 8. august 2016 #1449 Del Skrevet 8. august 2016 Jeg har fortsatt gymmen Så at det hang rundt spillere når jeg dro, så jeg var jo sikker på at den ville forsvinne, men har nok været på min side. Regn og vind innbyr ikke til å være ute. Eller kanskje feilen jeg får på gymmen her i nærheten dukker opp for andre der jeg er gymleder. I så fall er det synd, for det er utrolig kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 8. august 2016 #1450 Del Skrevet 8. august 2016 8 timer siden, Ardwinna skrev: Nå måtte jeg inn og sjekke! I følge spillet har jeg så langt gått 78,76 km! Jeg er nesten litt imponert over meg selv Fint treningsprogram dette, "PoGo-fitness" Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 8. august 2016 #1451 Del Skrevet 8. august 2016 2 timer siden, Ixnay skrev: Jeg har fortsatt gymmen Så at det hang rundt spillere når jeg dro, så jeg var jo sikker på at den ville forsvinne, men har nok været på min side. Regn og vind innbyr ikke til å være ute. Eller kanskje feilen jeg får på gymmen her i nærheten dukker opp for andre der jeg er gymleder. I så fall er det synd, for det er utrolig kjedelig. Hvilke pokemons har du der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #1452 Del Skrevet 8. august 2016 Man trenger jo ikke ha gymmen i en evighet heller, vel? Man kan jo bare pr. gym ha 1 Pokemon der, som pr. gym du har en pokemon i til enhvver tid gi deg 10 coins. eller økes xp etter x antall timer gymeier Jeg selv har funnet ut at veldig få battler fordi de tror de må ha sterke Pokemons nok til å ha gymmen i 21 timer før de får noe. Jeg snakker med mange om Pokemon Go for å sjekkke om jeg kan lære noe, men nå er det jeg som lærer dem bort. Men akkurat dette med å ta ut 10 coins hver 21 time for å ha en Pokemon i gym (ikke vits å gamle med flere gymmer å ha Pokemons i) er vel noe spillet ikke har informert nok om. Sparer til Upgrade Bag. I går var en fin Pokemondag. Rykket opp fra level 17 til 18, på kvelden evolvet jeg rundt 60 stk på lucky egg og fikk 5 ekstra XP for nye Pokemons bare, gikk faktisk opp 2 levler totalt. Fikk mine første Pokemons over 1000 CP, men tok en kikk på snittet til Pokemons på gym, og da boostet jeg Hypnoen min opp til over 1300 bare for å sikre meg seier over lette gyms. Har nå fått Ultraballs. Vet dere om jeg da slutter å få røde på Pokestops, og bare Great og Ultra? Selv en Pidgey med Razz Berry er vanskelig å ta med rød ball når man når en viss level. Anonymkode: 8abda...af6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewe Skrevet 8. august 2016 #1453 Del Skrevet 8. august 2016 Jeg har spilt i 3,5 uker nå, og har gått 231 km i følge spillet. Det er jo ikke så verst det Begynner å bli litt lenge mellom hver gang jeg får ny pokemon nå, men er fortsatt like ivrig. Trenger en til av noen for å kunne utvikle, så jeg løper rundt enda i Oslo på jakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #1454 Del Skrevet 8. august 2016 Hvor i spillet ser man hvor langt man har gått? Anonymkode: 47720...431 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FarDareisMai Skrevet 8. august 2016 #1455 Del Skrevet 8. august 2016 9 timer siden, momo skrev: Lurer på om noen opplever samme som meg. Nå spesielt i kveld, så får jeg ikke til å fange pokemon, jeg kaster ballen, og treffer, men da jeg treffer forsvinner ringen og ballen detter ned. Og det skjer hver eneste gang. Kastet bort ti baller på den ene, bare for å sjekke. Og jeg er flink til å treffe de ellers, klarer å fange de fleste på første forsøk. Så det her er en feil med spillet. Kjenner jeg er så oppgitt etter oppdateringene, og det er så mye feil. Opplevde det samme her også. Brukte sikkert ti baller på en 100 CP weedle, der jeg før brukte en ball for å ta den. 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man trenger jo ikke ha gymmen i en evighet heller, vel? Man kan jo bare pr. gym ha 1 Pokemon der, som pr. gym du har en pokemon i til enhvver tid gi deg 10 coins. eller økes xp etter x antall timer gymeier Jeg selv har funnet ut at veldig få battler fordi de tror de må ha sterke Pokemons nok til å ha gymmen i 21 timer før de får noe. Jeg snakker med mange om Pokemon Go for å sjekkke om jeg kan lære noe, men nå er det jeg som lærer dem bort. Men akkurat dette med å ta ut 10 coins hver 21 time for å ha en Pokemon i gym (ikke vits å gamle med flere gymmer å ha Pokemons i) er vel noe spillet ikke har informert nok om. Sparer til Upgrade Bag. I går var en fin Pokemondag. Rykket opp fra level 17 til 18, på kvelden evolvet jeg rundt 60 stk på lucky egg og fikk 5 ekstra XP for nye Pokemons bare, gikk faktisk opp 2 levler totalt. Fikk mine første Pokemons over 1000 CP, men tok en kikk på snittet til Pokemons på gym, og da boostet jeg Hypnoen min opp til over 1300 bare for å sikre meg seier over lette gyms. Har nå fått Ultraballs. Vet dere om jeg da slutter å få røde på Pokestops, og bare Great og Ultra? Selv en Pidgey med Razz Berry er vanskelig å ta med rød ball når man når en viss level. Anonymkode: 8abda...af6 Du får fortsatt flest røde på pokestops, ultra og great er det færre av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FarDareisMai Skrevet 8. august 2016 #1456 Del Skrevet 8. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor i spillet ser man hvor langt man har gått? Anonymkode: 47720...431 Gå inn på avatarer din og scroll nedover. Der ser du de ulike badgene du har fått. En av de første er jogger, der ser du hvor mange km du har gått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewe Skrevet 8. august 2016 #1457 Del Skrevet 8. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor i spillet ser man hvor langt man har gått? Anonymkode: 47720...431 Trykk på brukernavn (nederst til venstre, der ansiktet er), og se på medaljen som heter "jogger" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #1458 Del Skrevet 8. august 2016 1 minutt siden, FarDareisMai skrev: Gå inn på avatarer din og scroll nedover. Der ser du de ulike badgene du har fått. En av de første er jogger, der ser du hvor mange km du har gått. Takk Har visst gått nesten 300 km Anonymkode: 47720...431 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 8. august 2016 #1459 Del Skrevet 8. august 2016 11 minutter siden, Ewe skrev: Jeg har spilt i 3,5 uker nå, og har gått 231 km i følge spillet. Det er jo ikke så verst det Begynner å bli litt lenge mellom hver gang jeg får ny pokemon nå, men er fortsatt like ivrig. Trenger en til av noen for å kunne utvikle, så jeg løper rundt enda i Oslo på jakt Hvor mange timer går du, da? Har du ferie? Eller går du om kvelden? Synes 77 km i uka er mye! Så bare lurer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewe Skrevet 8. august 2016 #1460 Del Skrevet 8. august 2016 6 minutter siden, Aamu skrev: Hvor mange timer går du, da? Har du ferie? Eller går du om kvelden? Synes 77 km i uka er mye! Så bare lurer. Jeg ser egentlig ikke på klokka. Jeg har hatt ihvertfall tre dager uten noe spilling. Jeg pleier å gå en tur etter frokost, så hjem, og deretter en tur til etter middag. Jeg har ferie ja kjæresten er bortreist, og hverken skole eller jobb, så det er fint å ha noe å gjøre som får meg i bevegelse i dag regner det kraftig, så blir vel ikke såå mye pokemon, med mindre det gir seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå