Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Gjest 123Sol

Syns det kan bli sånn at man kan bytte inn items mot enten items eller pokecoins. Har så mange items jeg ikke trenger siden jeg ikke "gymmer" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, Mortem skrev:

Syns det kan bli sånn at man kan bytte inn items mot enten items eller pokecoins. Har så mange items jeg ikke trenger siden jeg ikke "gymmer" :ler:

Jeg har slettet alle "potions" og "revives".

Får jo nye hele tiden, så kan heller begynne å samle på dem når jeg begynner å "gymme" :)

Anonymkode: d41f8...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123Sol
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har slettet alle "potions" og "revives".

Får jo nye hele tiden, så kan heller begynne å samle på dem når jeg begynner å "gymme" :)

Anonymkode: d41f8...f88

Jeg vil ikke slette i tilfelle jeg kanskje får bruk for dem :ler:  Men ender nok med at jeg gjør det, for de tar jo plass, gjør de ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Mortem skrev:

Enig i det. Jeg "gymmer" litt av og til jeg, men klarer jo aldri å bruke opp alt dette. Må faktisk av og til slette litt for å få plass til flere baller. Når man har 170 revives så sier det seg selv at det er litt for mange... Kjedelig når jeg får beskjed om at bagen er full og ikke får plass til flere baller. Da er det bare å slette i vei.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohooo kom noen enn rattata og weedle😁😁😁😁 ute og går inn Oslo nå. 

Screenshot_2016-08-06-22-32-48.png

Screenshot_2016-08-06-22-32-58.png

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt 400 meter igjen på 10 km egget mitt. Forsøkte å juge på hunden behov for en tur ut under middagen, men bikkja saboterte det hele ved å ligge langflat :P "Det kan vente litt" sa mannen med streng mine, han så selvsagt gjennom lureriet mitt :fnise: 

Men skal ut nå. Håper jeg får uttelling for meterne jeg går.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Wohooo kom noen enn rattata og weedle😁😁😁😁 ute og går inn Oslo nå. 

Nå ble jeg misunnelig. Scyther er badass. :laugh:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, appelsinjuice skrev:

Har fortsatt 400 meter igjen på 10 km egget mitt. Forsøkte å juge på hunden behov for en tur ut under middagen, men bikkja saboterte det hele ved å ligge langflat :P "Det kan vente litt" sa mannen med streng mine, han så selvsagt gjennom lureriet mitt :fnise: 

Men skal ut nå. Håper jeg får uttelling for meterne jeg går.

pokemon-go-dog-walking-animal-shelter-mu

Litt sånn? :P 

Anonymkode: a41e5...49b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fremdeles to gym-plasser så det er tydeligvis ikke noen som har gymmet på lørdagskvelden :P Regner med jeg er utkonkurrert før jeg våkner i morra tidlig... Men utrolig gøy da. Angrer på at jeg ikke prøvde å øke prestigen på den gymmen jeg tok over, så en annen fra samme lag kunne poppet inn en pokemon til.

Får man noe som helst belønning for å ha pokemon i gym kortere enn 21 timer? Eller må man klare å holde fortet i 21 timer før man får noen belønning?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom meg på Level 19, ved å evolve en av alle disse fuglene. Men nå vil jeg ha en ny pokemon. Nå går det jo flere dager mellom hver jeg ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

pokemon-go-dog-walking-animal-shelter-mu

Litt sånn? :P 

Anonymkode: a41e5...49b

Ja, sånn har hunden i huset ligget omtrent siden spillet kom ut :P 

Var ute og gikk i ca. 20 min for å klekke 10 km egget. Er det bare jeg som syntes det er mye færre Pokemon å finne nå enn tidligere?? Fant bare en Ekans, en Venonat og to Pidgey (som jeg ikke gadd å ta) 4 Pokemon på 20 minutter er mye mindre enn jeg pleier å finne på samme tur. Det pleier å være i alle fall to i en gate nedi veien her, nå fant jeg ingen der. De jeg fant var omtrent rett utenfor der hvor jeg bor. 

I 10 km. egget fikk jeg en Chansey med CP på 241. Den hadde jeg ikke fra før, men det var jo ikke akkurat så veldig spennende siden den har såpass lav CP :P 

Det jeg syntes er litt kjedelig med spillet nå er at jeg så sjelden finner noen jeg ikke har fra før, samt at nearby listen som oftest inneholder kun Pokemon jeg har fra før og ikke behøver flere av (Rattata, Venonat, Pidgey, Weedle, Spearow, Zubat...) Jeg gidder jo ikke å drasse rundt for å lete etter Pokemon når det ikke en gang er noen interessante i nærheten, og siden Pokevision er nede kan jeg ikke finne noen jeg ikke har fra før der heller, og tenke at jeg "må" løpe ut for å finne den. 

Jaja...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, appelsinjuice skrev:

Var ute og gikk i ca. 20 min for å klekke 10 km egget. Er det bare jeg som syntes det er mye færre Pokemon å finne nå enn tidligere?? Fant bare en Ekans, en Venonat og to Pidgey (som jeg ikke gadd å ta) 4 Pokemon på 20 minutter er mye mindre enn jeg pleier å finne på samme tur. Det pleier å være i alle fall to i en gate nedi veien her, nå fant jeg ingen der. De jeg fant var omtrent rett utenfor der hvor jeg bor. 

Jeg synes det varierer veldig. Enkelte dager kan jeg tråle rundt hele byen og bare finne noen få Pidgeys, Weedles, Zubats og en og annen Magikarp, mens andre dager popper det opp flere og også flere forskjellige typer.

4 minutter siden, hog skrev:

Mest fornøyd med i dag;

Wow! :ohmy::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jeg synes det varierer veldig. Enkelte dager kan jeg tråle rundt hele byen og bare finne noen få Pidgeys, Weedles, Zubats og en og annen Magikarp, mens andre dager popper det opp flere og også flere forskjellige typer.

...

Synes jeg finner nytt så lenge jeg utforsker nye steder, men mulig jeg bare har vært heldig.

9 minutter siden, Ardwinna skrev:

...

Wow! :ohmy::danse:

Han ble ikke så sterk av seg da, men jeg har planer om å dytte ham inn på gyms for å vise ham frem uansett :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FarDareisMai

Fikk en porygon idag og evolvet meowth til en persisk, så endelig noe nytt til pokedexen etter en million makk og drowzees. Fant en ny tursti idag mens jeg klekket ut tre av femkilometerseggene mine. Nå VIL jeg ha et 10 km egg!!!! :frustrert: og så lurer jeg på om de kommer til å legge inn noen av pokemonsa fra de neste generasjonene, har nemlig et par på ønskelista mi. Begynte forresten å se på animen på Netflix, og nå skulle jeg ønske at team Rocket var et alternativ. Med Wobbuffet som teamleder!!! :kaklehone:

Endret av FarDareisMai
Feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ardwinna skrev:

...
Får man noe som helst belønning for å ha pokemon i gym kortere enn 21 timer? Eller må man klare å holde fortet i 21 timer før man får noen belønning?

Du kan jo gå inn å hente belønningen umiddelbart hvis skjoldet i shoppen ikke teller ned. Hvis man ikke vil prøve å holde den lenge nok til at man får inn pokes på flere gyms for å få høyere belønning.

4 minutter siden, FarDareisMai skrev:

...
nå skulle jeg ønske at team Rocket var et alternativ. Med Wobbuffet som team leder!!! :kaklehone:

Koffing er den eneste poken jeg har fanget hvor jeg faktisk slapp ut et lite "hurrabrøl" :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest FarDareisMai
Et øyeblikk siden, hog skrev:

Du kan jo gå inn å hente belønningen umiddelbart hvis skjoldet i shoppen ikke teller ned. Hvis man ikke vil prøve å holde den lenge nok til at man får inn pokes på flere gyms for å få høyere belønning.

Koffing er den eneste poken jeg har fanget hvor jeg faktisk slapp ut et lite "hurrabrøl" :ler: 

Fant en koffing midt i Sinsenkrysset igår, men satt i en bil (som passasjer, vel å merke) og lille dritten slapp unna. Ble mer et brøl av frustrasjon her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, appelsinjuice skrev:

I 10 km. egget fikk jeg en Chansey med CP på 241. Den hadde jeg ikke fra før, men det var jo ikke akkurat så veldig spennende siden den har såpass lav CP :P 

Det jeg syntes er litt kjedelig med spillet nå er at jeg så sjelden finner noen jeg ikke har fra før, samt at nearby listen som oftest inneholder kun Pokemon jeg har fra før og ikke behøver flere av (Rattata, Venonat, Pidgey, Weedle, Spearow, Zubat...) Jeg gidder jo ikke å drasse rundt for å lete etter Pokemon når det ikke en gang er noen interessante i nærheten, og siden Pokevision er nede kan jeg ikke finne noen jeg ikke har fra før der heller, og tenke at jeg "må" løpe ut for å finne den. 

Jaja...

Har sett mange Chanseyer (hos andre, ikke fanget den selv enda :P ) med ikke så høy cp - men VELDIG høy hp, sammenlignet med andre pokemon. Kan komme godt med i gym evt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hog skrev:

Hvordan henter man belønning umiddelbart? Jeg er jo temmelig gymbattlejomfru så jeg skjønner ikke dette helt enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ikke trøtt...Vurderer å ta meg en liiiiten joggetur i nabolaget...Har ett par egg å klekke :fnise: 
Men bør nok egentlig finne senga og stå opp tidlig i morgen x)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...