Gjest FarDareisMai Skrevet 2. august 2016 #1141 Del Skrevet 2. august 2016 Hadde ikke mulighet til å spille så mye idag. Benyttet anledningen når jeg satt på trikken, og klarte å snappe opp Diglett på Frogner, den har jeg ikke fått før! Og endelig fikk jeg nok Eevee til å evolve til en Jolteon, så nå har jeg alle tre versjonene. Håper at de kommer med de andre versjonene av Eevee. Vil så gjerne ha en Sylveon og så evolvet jeg omsider Ponyta til en Rapidash. Alt i alt, en fin pokedag, selv med lite spilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 2. august 2016 #1142 Del Skrevet 2. august 2016 Uflaks.no idag ja Har fanget 1 av 17 pokemon idag, resten har flydd avsted på første ballen Den jeg fanget hadde cp 420-og noe(med vanlig pokeball uten razzberry,første kastet), de andre cp10-200 x) Har knapt fått fanget noe etter oppdateringen ._. Små stygge jævler, jeg skal ta dere snart! *hamstrer opp med baller* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 2. august 2016 #1143 Del Skrevet 2. august 2016 23 timer siden, Rosalie skrev: Jeg har en del Insence nå, så tenkte å bruke en slik i Magikarpeland. Jeg trodde insence bare trakk til seg random pokémons. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 2. august 2016 #1144 Del Skrevet 2. august 2016 Jeg fikk en pokémon fra et 5km-egg idag, diglett Den er visst ikke så verst, leste jeg, særlig hvis man "evolverer" den. Veldig rask i kamper etc. Men den har ikke så høy cp, så hjelper vel ikke så veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #1145 Del Skrevet 2. august 2016 1 minutt siden, Aamu skrev: Jeg trodde insence bare trakk til seg random pokémons. Den trekker ikke til seg noe som helst hos meg Jeg prøvde incense på Aker Brygge og i Frognerparken, men helt ærlig så kan man like gjerne la være. De stedene får man så mye pokemons uansett Anonymkode: 7adf5...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 2. august 2016 #1146 Del Skrevet 2. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den trekker ikke til seg noe som helst hos meg Jeg prøvde incense på Aker Brygge og i Frognerparken, men helt ærlig så kan man like gjerne la være. De stedene får man så mye pokemons uansett Anonymkode: 7adf5...e8b Ikke alltid her heller, noen ganger bare 1-2 pokémons og så er det weedle og sånn Den er kjip. Første egget mitt var en weedle Får endel caterpies også, men jeg har bare 1 godteri igjen før jeg får butterfree! Det var en av yndlingspokémonene (eller hva det heter) mine da jeg var liten og samlet på kort og så TV-serien (med Ash etc). Så det gjør meg ingenting å få dem. Jeg var i en by her forleden og det var endel pokémons, ja, men mest fugler etc. Hadde vært artig å sett i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #1147 Del Skrevet 2. august 2016 6 minutter siden, Aamu skrev: Ikke alltid her heller, noen ganger bare 1-2 pokémons og så er det weedle og sånn Den er kjip. Første egget mitt var en weedle Får endel caterpies også, men jeg har bare 1 godteri igjen før jeg får butterfree! Det var en av yndlingspokémonene (eller hva det heter) mine da jeg var liten og samlet på kort og så TV-serien (med Ash etc). Så det gjør meg ingenting å få dem. Jeg var i en by her forleden og det var endel pokémons, ja, men mest fugler etc. Hadde vært artig å sett i Oslo. Godt jeg ikke er den eneste, føler "alle" får så mye spennende når de bruker incense Trodde det var "meg" det var noe galt, haha. Butterfree er skjønn, den har jeg ikke tenkt på i det hele tatt skal jeg innrømme, har garantert nok til å evolve til en slik. Må sjekke det ut etterpå Anbefaler å kikke i Oslo hvis du har mulighet, på Aker Brygge fikk jeg pokemons nesten hvert minutt. Det var helt vilt! Ble en del magicarps, men jeg sparer jo til en Gyarados så det er bare bra :D Anonymkode: 7adf5...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. august 2016 #1148 Del Skrevet 2. august 2016 Dagens 5 timers tur ute med mye stillesitting gav 97 pokemon - hvor av 2 jeg ikke hadde fra før, Weepinbell og Mankey. 2 egg klekket - som ble geodude og weedle Fikk "bare" 12 drowzee, 9 zubat og 10 Clafairy blant annet Men har i det minste fått evolvet til Butterfree, 4 hypnoer, Clefable og og Raticate :D Så pokedexen sier 70 fanget og 71 sett :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 2. august 2016 #1149 Del Skrevet 2. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Godt jeg ikke er den eneste, føler "alle" får så mye spennende når de bruker incense Trodde det var "meg" det var noe galt, haha. Butterfree er skjønn, den har jeg ikke tenkt på i det hele tatt skal jeg innrømme, har garantert nok til å evolve til en slik. Må sjekke det ut etterpå Anbefaler å kikke i Oslo hvis du har mulighet, på Aker Brygge fikk jeg pokemons nesten hvert minutt. Det var helt vilt! Ble en del magicarps, men jeg sparer jo til en Gyarados så det er bare bra :D Anonymkode: 7adf5...e8b Jeg trodde først det jeg og, at de hadde glemt "her" på kartet eller noe Ja, du får sjekke det ut! De er søte. Oi, hvert minutt? Ikke rart folk er høyere i level hvis de drar sånne steder, her går det lenge mellom hver gang.. Så bulbasaur eller noe, hele 3 stk en dag (i går?), men fant dem søren meg ikke. Jeg vil også ha gyarados! Men jeg har bare 1 magicarp Mangler noen få godterier før jeg kan evolvere en eevee og. Det er faktisk 1 pokéstop her da! Hehe... i går gikk jeg 2 km for å komme meg til pokéstop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 2. august 2016 #1150 Del Skrevet 2. august 2016 (endret) Jeg klekket ut en Tentacool og gikk opp til level 14 mens jeg var på multebærtur! Det er bare 600 meter igjen til neste egg klekkes så jeg må kanskje ta meg en liten spasertur bortover veien i kveld. @Aamu, du er ikke alene om å føle at alle andre finner masse fine pokemon! Jeg finner stort sett bare Pidgeys, Zubats, Weedles og Spearows her i området, inkludert nede i byen. En sjelden gang popper det opp andre typer men det er irriterende lenge mellom hver gang. Endret 2. august 2016 av Ardwinna Bomma på level... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 2. august 2016 #1151 Del Skrevet 2. august 2016 Var en tur i Frognerparken etter jobb, fikk masse fint. Gått fra lvl 15 til 17 i dag. Brukte en Incense da jeg gikk fra Frognerparken til Majorstuen, virkelig bortkastet. Bare spurv og rotter, jo! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. august 2016 #1152 Del Skrevet 2. august 2016 Jeg fikk prøvd meg i kamp på et gym borti her og vant tre kamper. Begriper ikke hvordan det er mulig med de "pinglemonene" mine, men det gikk. I allfall poffet det opp en stor, feit "victory" på skjermen innimellom. Men det så ut som gymmen mistet poeng underveis. Er det mulig da? Kan det ha noe med farger å gjøre? Jeg er på gult team, mens jeg tror gymmen var blå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 2. august 2016 #1153 Del Skrevet 2. august 2016 5 minutter siden, Ardwinna skrev: Jeg klekket ut en Tentacool og gikk opp til level 15 mens jeg var på multebærtur! Det er bare 600 meter igjen til neste egg klekkes så jeg må kanskje ta meg en liten spasertur bortover veien i kveld. @Aamu, du er ikke alene om å føle at alle andre finner masse fine pokemon! Jeg finner stort sett bare Pidgeys, Zubats, Weedles og Spearows her i området, inkludert nede i byen. En sjelden gang popper det opp andre typer men det er irriterende lenge mellom hver gang. Blir mer spesielt da, når man må jobbe litt for det kanskje. Når alle andre er lei og har "runda spillet", så sitter jeg sikkert alene i hele Norge og eier alle gymmene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 2. august 2016 #1154 Del Skrevet 2. august 2016 Et øyeblikk siden, Aamu skrev: Blir mer spesielt da, når man må jobbe litt for det kanskje. Når alle andre er lei og har "runda spillet", så sitter jeg sikkert alene i hele Norge og eier alle gymmene Du og jeg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #1155 Del Skrevet 2. august 2016 Seriøst!! Brakk benet på for to dager siden, dagen før var jeg ute å gikk en tur og fikk rundt 10 Drowzee, de var nesten det eneste jeg fikk, dukket til og med opp på alle lures folk hadde satt ut... Så sitter jeg her inne da, sur siden mannen er på pokemon jakt, heldigvis har vi et pokestop rett utenfor leiligheten da, X mens jeg har vondt og gipset ben, kjøper en pakke med 8 incens i dag. Har brukt 2 hittil. Ut av de 10 pokemonene som har dukker opp var 7 av de Drowzee.... Ellers fikk jeg en Squirtel, en Jynx og en Rattata. Men hva skjer med Drowzee bonanza for tiden, andre som opplever det samme? Sitter å småbanner for meg selv hver gang den dukker opp Anonymkode: 35761...692 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 2. august 2016 #1156 Del Skrevet 2. august 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seriøst!! Brakk benet på for to dager siden, dagen før var jeg ute å gikk en tur og fikk rundt 10 Drowzee, de var nesten det eneste jeg fikk, dukket til og med opp på alle lures folk hadde satt ut... Så sitter jeg her inne da, sur siden mannen er på pokemon jakt, heldigvis har vi et pokestop rett utenfor leiligheten da, X mens jeg har vondt og gipset ben, kjøper en pakke med 8 incens i dag. Har brukt 2 hittil. Ut av de 10 pokemonene som har dukker opp var 7 av de Drowzee.... Ellers fikk jeg en Squirtel, en Jynx og en Rattata. Men hva skjer med Drowzee bonanza for tiden, andre som opplever det samme? Sitter å småbanner for meg selv hver gang den dukker opp Anonymkode: 35761...692 Enig i at det er drowzeebonanza, blir sur hver gang det dukker opp en Ikke er de alltid lette å fange heller. Jeg gikk en tur for å klekke 5 km-egget mitt, så fikk jeg en forbanna drowzee Fikk lyst til å hive mobilen på sjøen i sinne Har allerede en sterk hypno, så de er helt meningsløse for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 2. august 2016 #1157 Del Skrevet 2. august 2016 1 time siden, Ardwinna skrev: Du og jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #1158 Del Skrevet 2. august 2016 28 minutter siden, Mormont skrev: Enig i at det er drowzeebonanza, blir sur hver gang det dukker opp en Ikke er de alltid lette å fange heller. Jeg gikk en tur for å klekke 5 km-egget mitt, så fikk jeg en forbanna drowzee Fikk lyst til å hive mobilen på sjøen i sinne Har allerede en sterk hypno, så de er helt meningsløse for meg. Jaa... Blir skikkelig irritert! Har også veldig høy Hypno... Noen av Drowzeene har jeg brukt sånn 10 baller på til og med... får jo xp da, men veldig kjedelig... Brukte incense før oppdateringen, og da fikk jeg en del sjeldne, Dratini, Arcanine, Abra, Pinsir, Cubone osv. Kanskje ikke sjeldne for andre da, men jeg har hvert fall ikke sett de her i byen enda! Kjedelig om de har gjort Incense dårligere Anonymkode: 35761...692 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 2. august 2016 #1159 Del Skrevet 2. august 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaa... Blir skikkelig irritert! Har også veldig høy Hypno... Noen av Drowzeene har jeg brukt sånn 10 baller på til og med... får jo xp da, men veldig kjedelig... Brukte incense før oppdateringen, og da fikk jeg en del sjeldne, Dratini, Arcanine, Abra, Pinsir, Cubone osv. Kanskje ikke sjeldne for andre da, men jeg har hvert fall ikke sett de her i byen enda! Kjedelig om de har gjort Incense dårligere Anonymkode: 35761...692 Jeg får heller ikke noe særlig bra når jeg bruker insence, kun en haug rattatas, pidgey og spearow. Gidder aldri å bruke det lenger . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 2. august 2016 #1160 Del Skrevet 2. august 2016 Begynner å bli oppgitt, jeg ... nå er det tredje gangen jeg har prøvd å få spillet til å funke, men det bare loader og loader straks jeg er utenfor wi-fi hjemme hos meg selv. Går jeg ut så snurrer bare den ballen i øverste venstre hjørne og ingenting dukker opp. Var til og med en tur i byen i dag, masse folk hadde samlet seg i parken og jeg slo på spillet for å endelig få noen pokeballer og pokemons, men neida... Er det mobilen eller GPS'n eller spillet? Hvordan finner jeg ut av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå