Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

39 minutter siden, Mormont skrev:

I dag fikk jeg endelig nok magicarp candies til å evolve, så nå er jeg en stolt innehaver av en gyarados med 1821 cp :hoppendeglad:

Bleee, den sterkeste Pokemon jeg har har CP på 800-og noe. Ikke så greit å ta over gymmer da, og per nå eier de gule alle gymmene i nærheten. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Rosalie skrev:

Jeg sitter som sagt nesten midt oppå en PokeStop på jobb, og den har det vært lure på flere ganger i dag. Men mye smågreier jeg ikke gidder å ta, altså.

Man får Great Balls (de blå) på PokeStop, @appelsinjuice, hvis det var de du mente...

Ja, det var de blå jeg mente. Er bare på level 15 så har ikke Ultra Balls enda (eller hva de nå heter :P )

2 minutter siden, CoolSistah skrev:

Flere som hvisker "Gotcha!" For seg selv hver gang de fanger en vanskelig en?:fnise:

Og som overrasker seg selv med å kunne navnene på merkelige, animerte "dyr" man aldri hadde hørt om for noen uker siden? Ble så flau i butikken her om dagen, jeg trengte akkurat én Oddish for å evolve, og den dukket passende nok opp i grønnsaksavdelingen. Høyt sier/roper jeg "Åh! En Oddish!" Folk bare så stygt på meg, men jeg brydde meg (nesten) ikke:tongue:

På landet der jeg er nå er det massevis med Oddish og Bellsprout. De er i alle fall omtrent alltid i nearby listen min. Har fanget noen men har spillet så lite på når jeg er her siden det er såpass lite Pokemon her og jeg er opptatt med oppussing så jeg får uansett bare sjekket telefonen når jeg tar en "kunstpause" :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, appelsinjuice skrev:

Bleee, den sterkeste Pokemon jeg har har CP på 800-og noe. Ikke så greit å ta over gymmer da, og per nå eier de gule alle gymmene i nærheten. 

De gule? Her er det kun røde og blå som eier gymmer. (Jeg er gul)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk Gastly, Meowth, Venonat og Porygon idag, av nye pokémons. Men jeg er på level 10 nå, så de er ikke så veldig bra akkurat :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mormont skrev:

I dag fikk jeg endelig nok magicarp candies til å evolve, så nå er jeg en stolt innehaver av en gyarados med 1821 cp :hoppendeglad:

Hvilken Lvl var magicarp før du evolvet?

Anonymkode: 36761...ef5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan slåss man? Jeg har et par gym'er ikke så langt herfra og det hadde vært kjekt å vite litt om hvordan man slåss i fall jeg får noen som er verdt å gå i ringen med. Har foreløpig ikke noen som er sterke nok til at det er noen vits i å prøve seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken Lvl var magicarp før du evolvet?

Anonymkode: 36761...ef5

145, den ble 1500 etter evolving. Powret den opp til 1821 :)

1 time siden, Ardwinna skrev:

Wow! Din heldiggris! Jeg har pr nå fått to lusne Magikarps så jeg har slått fra meg tanken om å få en Gyarados... :P

:laugh: Har dratt til de stedene jeg vet det er en del magicarp soden jeg begynte å spille, har vært en svært bevisst prosess :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Cata skrev:

Hvordan slåss man? Jeg har et par gym'er ikke så langt herfra og det hadde vært kjekt å vite litt om hvordan man slåss i fall jeg får noen som er verdt å gå i ringen med. Har foreløpig ikke noen som er sterke nok til at det er noen vits i å prøve seg. 

Trykker på motstanderen? Det jeg har gjort i hvert fall (jeg har tapt, hver gang, har bare dårlige pokémons foreløbig :P )

Men du kan jo prøve deg selvom du ikke har sterke pokémons.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem ville dere evolvet Eevee til? Har en som er klar til å evolves nå, men så nettopp videoen over her og der sa han at Vaporeon, som jeg hadde tenkt å evolve til, var blitt betydelig svekket så nå er jeg usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, appelsinjuice skrev:

Du får trøste deg med at min sterkeste pr nå er en Gloom med 524 CP :sprettoy:

Husk at en pokemon med 800 CP kan slå en pokemon med over 1000 CP dersom din type fungerer veldig bra mot den andre pokemonens type (vann slår ild, elektrisk slår vann osv...). Det er jo bare å prøve, du har vel sikkert en del potions og revives så du kan lappe sammen pokemonene dine hvis du taper så det synger ;) Jeg tenker å prøve meg litt snart når jeg får litt bedre pokemon. Skal straks evolve en Pidgeotto, en Kakuna og en Zubat. Pidgeot, Beedrill og Golbat er kanskje ikke verdens beste pokemon til å ha i gyms men det er nå en start i hvertfall.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ardwinna skrev:

Du får trøste deg med at min sterkeste pr nå er en Gloom med 524 CP :sprettoy:

Husk at en pokemon med 800 CP kan slå en pokemon med over 1000 CP dersom din type fungerer veldig bra mot den andre pokemonens type (vann slår ild, elektrisk slår vann osv...). Det er jo bare å prøve, du har vel sikkert en del potions og revives så du kan lappe sammen pokemonene dine hvis du taper så det synger ;) Jeg tenker å prøve meg litt snart når jeg får litt bedre pokemon. Skal straks evolve en Pidgeotto, en Kakuna og en Zubat. Pidgeot, Beedrill og Golbat er kanskje ikke verdens beste pokemon til å ha i gyms men det er nå en start i hvertfall.

Nå har jeg en Vaporeon med CP på litt over 1100, så da har jeg kommet over 1000-tallet i alle fall :P 

Har alle tre Pokemon man kan evolve fra Eevee nå. Fant en del av de i dag pluss nok Drowzee til å få en Hypno. Ellers fant jeg en Poliwag som jeg ikke hadde fra før, og noen Horsea, Oddish, Clefairy, Shelldeer, Nidoran, Magikarp, Mankee og noen andre, samt at jeg akkurat fant en Seel i stua (den hadde jeg bare en av fra før) 

Mannen tok meg med på en ørliten runde til noen pokestops på vei hjem. Det var en del lures der men vi hadde med oss hund og sovende baby som måtte legges så vi hadde ikke tid til å bli værende ved de for å se hva som dukket opp. Mannen er fortsatt ingen Pokemon entusiast, han gjør det kun for min skyld :fnise::hjerte: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, CoolSistah skrev:

Flere som hvisker "Gotcha!" For seg selv hver gang de fanger en vanskelig en?:fnise:

Hver. Eneste. Gang.

Må slutte med det nå, kjenner jeg gubben rett så får jeg nok snart høre det. :fnise:

Anonymkode: d369b...d87

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Rosalie skrev:

For å legge press på Niantic for å få på plass tracker, rapporterer nå folk appen Pokemon Go til Google Play og App Store.

http://heavy.com/games/2016/08/pokemon-go-refunds-how-to-get-money-back-for-pokecoins-coins-itunes-apple-ios-google-play-android/

Lol....er en grunn for at mange sier "ikke kjøp noe i spillet før det fungerer 100%" xD 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en bra pokemon dag i går. Fikk vel ca 70 nye pokemon, 10 av de klekket jeg. Fikk 4 nye. Og kom på Level 16. Nå blir det bare å samle mest mulig pokemon, sånn så jeg kan ta en dag, og evolve en hel haug av de, med Lucky egg.

Men i dag blir det en lat dag, så blir ikke mange pokemon da. Har et 10 km egg, som snart klekker, så skal ut en liten tur. Men her jeg bor er det få pokemon, og stort sett larver, fugler og flaggermus.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter oppdateringen finner jeg plutselig helt andre typer. Oddish, Voltorb, Ekans, Venonat, Mankey og Ponyta (med flere) har plutselig blitt veldig vanlige. Disse hadde jeg få/ingen av for inntil litt siden. 

Har også funnet ut at incense når man står/sitter stille er nærmest ubrukelig sammenlignet med å bevege seg. I går var jeg på båt og brukte incense. Selv om det for det meste var få/ingen pokemon i nærheten (midt i oslofjorden) så fikk jeg omtrent en pokemon i minuttet om ikke mer. Hvis jeg prøver incense i leiligheten min får jeg kanskje 4-5 til sammen hvis jeg er heldig og jeg bor i et nabolag med relativt mange pokemon så lenge jeg beveger meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg prøvde incense så var det veldig bra, men de to siste gangene jeg har prøvd nå har jeg ikke fått noen ting. Jeg fikk kun et par pokemon som alle andre så også. Frustrerende :P 

Anonymkode: 7adf5...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg brukte incense fikk jeg fire Pidgeys, et par Weedles, en Eevee og en Gloom. Klekker jeg 2km-egg får jeg stort sett bare Weedles og Zubats. Gidder nesten aldri klekke de små dusteeggene.
Skal straks ut på bærtur sammen med mannebeinet og da skal jeg ha på spillet så jeg kanskje får klekket et par egg og forhåpentligvis går opp i level.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...