Fotballflue Skrevet 31. juli 2016 #1101 Del Skrevet 31. juli 2016 19 minutter siden, Titania skrev: Det skal la seg ordne Samboeren hadde samme problem, og han fikk fikset det. Vet ikke om det fungerer på både iphone og android, men han har iphone i hvertfall - Spill til du har valgt første pokemon - Gå inn på pokeballen - innstillinger - logg ut - Lukk programmet helt - Inn på safari - inn på google - logg ut av kontoen du er innlogget med - Lukk safari helt, start pokemon go og legg inn kontaktinformasjonen Ååh, tuuusen takk, det funket 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 31. juli 2016 #1102 Del Skrevet 31. juli 2016 3 timer siden, Ardwinna skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 31. juli 2016 #1103 Del Skrevet 31. juli 2016 (Får ikke fjerna sitatboksen eller skrevet noe, blah!) I dag fant jeg en Blastoise, men den forsvant i løse lufta etter jeg hadde truffet den første gang. Argh! Fikk med mannen på Pokemonjakt på vei hjem i dag. Jeg kjørte, og valgte de mest kronglete og lite trafikkerte veiene jeg kunne finne, og mannen hadde telefonene oppe slik at han kunne gi meg beskjed når jeg måtte finne et sted å stoppe Kjørte innom noen Pokestop, men fikk ingen egg (mannen fikk mange) Ved et at Pokestopene vi stoppet ved hadde en gjeng tenåringer slått seg ned på en benk og satt ut en lure. Da vi kjørte sakte forbi de og stoppet bilen, på åpenbar Pokemonjakt, sa mannen: "Dette er FLAUT". "Neida, de smilte til oss!", sa jeg. "Nei, de LO av oss", sa mannen. "Hvorfor det??" spurte jeg. "Fordi vi er gamle og spiller Pokemon!" svarte mannen Dagens fangst besto av Jynx, noen Koffing, Bellsprout, Eevee, Venonat, Gastly, Oddish, Nidoran og Rattata. Jaja. Da Oddish dukket opp på mannens telefon og ikke min ropte jeg: "Har du fått Oddish?! Jeg vil også ha! Hvorfor dukket den ikke opp på min??", og ble følgelig lett mobbet for at jeg vet navnene på Pokemonene Mannen syntes forøvrig fortsatt at spillet er teit, og han nekter plent å kjøpe baller så han går tom hele tiden, men jeg tror han egentlig syntes det er morsomt Han har lovet meg å bli med til Frognerparken en dag på Pokemonjakt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horsepower Skrevet 31. juli 2016 #1104 Del Skrevet 31. juli 2016 I dag har jeg fanget ca 50 pokemon, for det meste fugler larver, rotter og magnemite. Fikk noen jeg ikke hadde fra før, deriblant en Magmar med CP 854, som er den beste jeg har nå 😄 Kan si jeg ble glad for at jeg tok den lille omveien da ja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #1105 Del Skrevet 31. juli 2016 Endelig level 20 og Ultra Balls i dag :-) Synes ikke at jeg merker noen fantastisk forskjell kontra de andre ballene, men kanskje det hjelper litt? Er det foresten noen som vet om det finnes flere hjelpemidler etter level 20? Jeg merker at spillet begynner å gå litt "tregt" nå som jeg har spilt en stund. Jeg har totalt 90 ulike pokemon, så jeg kan godt gå en halv dag uten å fange en ny pokemon eller evolve. Det er jo riktignok flere av de jeg mangler som er relativt vanlige, men likevel så er det mye mindre spennende nå enn de første dagene da jeg gikk rundt og fikk nye hele tiden. I dag dro jeg til Frognerparken. Fikk en hel haug med Jinx, to Charmander og en pokemon jeg aldri hadde hørt om en gang (magneton, haha!). Deretter dro jeg til Aker brygge. Få "nye" pokemon der, men fikk hamstret mange Magikarp (bare 250 to go nå så kan jeg levle opp, haha) samt Goldeen, Tentacool og diverse andre vann-pokemon, så nå fikk jeg evolvet de. Fikk også tre Dratini. Den er så søt, haha! I morgen drar jeg til Køben og skal prøve å jakte litt videre der. Håper at det er litt andre pokemon som er vanlige der, for nå har jeg trålet oslo opp og ned (føles det som i alle fall). Anonymkode: 0c054...6c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #1106 Del Skrevet 31. juli 2016 8 timer siden, Amantheia skrev: Syns det er kjempeteit av Niantic å fjerne trackingsystemet på spelet heilt, og samtidig blokkere sider som viser kor det spawner pokemon. Hadde forstått det meir om ingame tracking virka, men no blir det jo berre å gå rundt på måfå, og det er jo ikkje like kjekt. Det er jo bra for alle at de legger ned sånne sider. De oppdateres ved hjelp av bot's som gjør at serverne henger og det blir treigt for alle. At de må disable tracker-systemer for å fikse det er også normalt. Jeg ser nå heller ikke behovet for sånne sider, poenget er jo å gå rundt på måfå, og at det kommer mye spawns med lure, incence og rundt pokestops. Anonymkode: 931a7...86e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 31. juli 2016 #1107 Del Skrevet 31. juli 2016 Her er en video om oppdateringene som kom i går/lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 1. august 2016 #1108 Del Skrevet 1. august 2016 Etter oppdateringen er den rare pokedex-feilen med én bokstav på hver linje fikset. Så det var iallfall noe positivt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 1. august 2016 #1109 Del Skrevet 1. august 2016 Til å begynne med var det lite Pokémons her, men nå er det mange! Virker også som det hjelper å gå opp i level. Idag fant jeg 3 stk "Eevee", håper på å få mange nok til å evolvere en en dag... er mange Eevees her tydeligvis! En dag var det 2-3 Bulbasaur (har ikke den, men så skyggen), jeg gikk rundt, men de var ikke å finne I går var jeg i en by og da hørte jeg noen sitte og snakke om "man ser hvem som spiller", følte meg VELDIG truffet Han ene kassamannen fra Coop Extra satt der og spilte også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 1. august 2016 #1110 Del Skrevet 1. august 2016 10 timer siden, Horsepower skrev: I dag har jeg fanget ca 50 pokemon, for det meste fugler larver, rotter og magnemite. Fikk noen jeg ikke hadde fra før, deriblant en Magmar med CP 854, som er den beste jeg har nå 😄 Kan si jeg ble glad for at jeg tok den lille omveien da ja! Det var høy cp synes jeg, min beste er en Pidgeot og har cp på 459 (jeg er på level 9), og den er ferdig "evolved". Beste fangede, ikke "evolved", er en sånn dings med plante på hodet med cp på 230 Jeg kalte den bare "Bladerpåhuet". Men det er en Oddish! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FarDareisMai Skrevet 1. august 2016 #1111 Del Skrevet 1. august 2016 Syns at det er lettere å logge seg på og sloss på gymmene etter de nye oppdateringene, bedre grafikk under slosskampene. Er også litt glad for at de nedjusterte styrken til Vaporeon. Syns det var noe rart når min 500 CP Vaporeon kunne banke opp 2000 CP lapraser og snorlaxer. Så at de hadde nedjustert effekten av angrepene deres, så nå er det mer utfordrende å sloss, og jeg må velge pokemon med omhu etter hvem som er stasjonert på gymmet. Var liksom ikke helt fair at bare du hadde en Vaporeon så var man omtrent uovervinnelig. Viste seg at det var en feil, og de har rettet det opp. Merker at det er mer vanskelig å fange pokemonsa, selv 100 CP rattata eller pidgey stikker av. Liker egentlig at det har blitt mer krevende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viljaa Skrevet 1. august 2016 #1112 Del Skrevet 1. august 2016 1 time siden, Aamu skrev: Det var høy cp synes jeg, min beste er en Pidgeot og har cp på 459 (jeg er på level 9), og den er ferdig "evolved". Beste fangede, ikke "evolved", er en sånn dings med plante på hodet med cp på 230 Jeg kalte den bare "Bladerpåhuet". Men det er en Oddish! Det blir relativt lett å fange pokemons med høy CP etter hvert. Jeg er på lvl 20 nå og har i alle fall 10 pokemon med cp på over 1000. Men nå skal det sies at jeg var dum i starten og kastet vekk mye stardust på å prøve å gjøre dårlige pokemon sterke Lite vits i å bruke stardust før man er på level 16-17 og har fanget en del forskjellige. 18 minutter siden, FarDareisMai skrev: Syns at det er lettere å logge seg på og sloss på gymmene etter de nye oppdateringene, bedre grafikk under slosskampene. Er også litt glad for at de nedjusterte styrken til Vaporeon. Syns det var noe rart når min 500 CP Vaporeon kunne banke opp 2000 CP lapraser og snorlaxer. Så at de hadde nedjustert effekten av angrepene deres, så nå er det mer utfordrende å sloss, og jeg må velge pokemon med omhu etter hvem som er stasjonert på gymmet. Var liksom ikke helt fair at bare du hadde en Vaporeon så var man omtrent uovervinnelig. Viste seg at det var en feil, og de har rettet det opp. Merker at det er mer vanskelig å fange pokemonsa, selv 100 CP rattata eller pidgey stikker av. Liker egentlig at det har blitt mer krevende. Jeg synes også at det var like greit. Jeg skulle dog ønske at oppdateringen inneholdt noen flere funksjoner. Særlig dette med kamper og gyms synes jeg blir litt kjedelig. Hver gang jeg tar over en gym går det kanskje 10-20 minutter før et annet lag har vært der og byttet, så det blir litt meningsløst. Ikke klarer jeg å se fordelene med å være på et "sterkt" lag heller. Tipper jo at det vil komme en oppdatering som utvider dette systemet etter hvert (hadde vært kult om de prøvde å gjøre det mer likt serien/filmen), men jeg tror også at mange spillere kommer til å hoppe av hvis det venter for lenge. Akkurat nå synes jeg det er gøy å spille fordi jeg har sommerferie, fri og liker å gå rundt i fint vær, men jeg tipper at jeg kommer til å glemme spillet ganske fort når hverdagen kommer igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 1. august 2016 #1113 Del Skrevet 1. august 2016 8 minutter siden, Viljaa skrev: Det blir relativt lett å fange pokemons med høy CP etter hvert. Jeg er på lvl 20 nå og har i alle fall 10 pokemon med cp på over 1000. Men nå skal det sies at jeg var dum i starten og kastet vekk mye stardust på å prøve å gjøre dårlige pokemon sterke Lite vits i å bruke stardust før man er på level 16-17 og har fanget en del forskjellige. Takk for tips, skal samle på stardust da Håper jeg kommer høyere opp i level snart.. har bare spilt en uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 1. august 2016 #1114 Del Skrevet 1. august 2016 Kontorplassen min er akkurat innenfor rekkevide av et PokeStop. Så her hamstres baller. Jeg jobber forholdsvis sentralt i Oslo, så her er det ikke noe problem å bare gå på måfå, men jeg må si at jeg virkelig savner en eller annen form for tracking hjemme. For der er det ikke så mange Pokemon - ergo kan man gå timesvis uten å treffe på en eneste Pokemon nå som man må gå i blinde... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 1. august 2016 #1115 Del Skrevet 1. august 2016 Noe av det som blir litt kjedelig ettersom man øker level er at det blir så vanskelig å fange Pokemon. Med mindre man da befinner seg i nærheten av Pokestop må man da kjøpe baller hele tiden for å få med seg de man finner. Vi er på landet i dag også, og på vei hit brukte jeg opp alle pokeballene jeg hadde på å fange et par Shelldeer, en Oddish, en Clefairy og en Drowzee (som jeg evolva til en Hypno) Endte opp med å bruke megaballs siden det var det eneste jeg hadde igjen, og siden man kun får de når man lever opp (? Eller kan man få de på Pokestop også ?) så vil jeg jo ikke bruke de opp på småplukk. Kjøpte 100 baller i går, og endte opp med å kjøpe 100 til i dag siden jeg kun fikk stoppa innom 2 Pokestops på vei hit. De få ballene jeg fikk der var jo mindre enn jeg behøvde for å fange en eneste Pokemon (selv om jeg traff de på omtrent hver kast) Dersom man må bruke 55 kr. på spillet daglig med mindre man bor såpass sentralt at man har Pokestop på hvert hjørne så blir jo spillet enten veldig dyrt eller mest for de som oppholder seg i nærheten av Pokestop. Snart reiser vi til fjells og jeg tviler på at det er særlig tjukt med Pokestop der (eller Pokemon for den saks skyld) Jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 1. august 2016 #1116 Del Skrevet 1. august 2016 Jeg sitter som sagt nesten midt oppå en PokeStop på jobb, og den har det vært lure på flere ganger i dag. Men mye smågreier jeg ikke gidder å ta, altså. Man får Great Balls (de blå) på PokeStop, @appelsinjuice, hvis det var de du mente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 1. august 2016 #1117 Del Skrevet 1. august 2016 Jeg klikket meg innom et par pokestops og fanget noen pokemon langs veien (Pidgeys, Weedles, Eevee, Jigglypuff og Caterpie) mens vi kjørte til butikken. Da vi passerte ene bensinstasjonen fikk jeg fanget min første Koffing! (Kommentar fra eldstekaren i baksetet: "Det er jo en skikkelig dårlig pokemon da!" But who cares). Fikk et par nye egg også men fremdeles ingen 10 km egg! Jeg må og hente en pakke på butikken så da skal jeg dra innom flere pokestops og se om jeg finner noen nye pokemon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 1. august 2016 #1118 Del Skrevet 1. august 2016 (endret) I dag fikk jeg endelig nok magicarp candies til å evolve, så nå er jeg en stolt innehaver av en gyarados med 1821 cp Endret 1. august 2016 av Mormont 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 1. august 2016 #1119 Del Skrevet 1. august 2016 Et øyeblikk siden, Mormont skrev: I dag fikk jeg endelig nok magicarp candies til å evolve, så nå er jeg en stolt innehaver av en gyrados med 1821 cp Wow! Din heldiggris! Jeg har pr nå fått to lusne Magikarps så jeg har slått fra meg tanken om å få en Gyarados... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoolSistah Skrevet 1. august 2016 #1120 Del Skrevet 1. august 2016 Flere som hvisker "Gotcha!" For seg selv hver gang de fanger en vanskelig en? Og som overrasker seg selv med å kunne navnene på merkelige, animerte "dyr" man aldri hadde hørt om for noen uker siden? Ble så flau i butikken her om dagen, jeg trengte akkurat én Oddish for å evolve, og den dukket passende nok opp i grønnsaksavdelingen. Høyt sier/roper jeg "Åh! En Oddish!" Folk bare så stygt på meg, men jeg brydde meg (nesten) ikke 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå