Rosalie Skrevet 31. juli 2016 #1081 Del Skrevet 31. juli 2016 Jeg ble Hypno Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 31. juli 2016 #1082 Del Skrevet 31. juli 2016 51 minutter siden, Passive skrev: Jeg og. Skuffa. Vannpokemon som ikke engang har et fjes. Du må se på den lyse siden: vi er stjerner! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 31. juli 2016 #1083 Del Skrevet 31. juli 2016 På landet er det (tydeligvis) flust av Oddish og Bellsprout. Har fått to av sistnevnte de siste to dagene (på omtrent 3 minutter sammenlagt med spilling siden jeg bare skrur det på og av igjen med mindre det dukker opp noe. Har ikke mulighet til å sitte på telefonen når jeg er her) Og Oddish er omtrent konstant på nearby lista mi når jeg er her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 31. juli 2016 #1084 Del Skrevet 31. juli 2016 Jeg ble Hitmonchan? Aldri hørt om engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. juli 2016 #1085 Del Skrevet 31. juli 2016 3 timer siden, sofie777 skrev: Har noen av dere funnet ut hvilken pokemon dere er? Jeg fant en ting på Facebook der man regner sammen fødselsdato og år og finner resultatet i en Pokedex. Hjelpes, jeg ble visst en Dodrio. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 31. juli 2016 #1086 Del Skrevet 31. juli 2016 Jeg ble Tauros ikke dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 31. juli 2016 #1087 Del Skrevet 31. juli 2016 Jeg tror jeg ble en Kingler Har ikke vært noen steder i dag så jeg har bare vært ute i regnværet og klekket noen egg. Jeg fikk en Poliwag og en Ponyta med høyere CP enn jeg hadde i fra før, og så fikk jeg to nye jeg ikke hadde i fra før: Geodude og Vulpix! Jeg evolvet Poliwagen til en Poliwhirl siden jeg hadde en Poliwag og en Poliwrath i fra før. Sier meg fornøyd med dagens utbytte! Jeg synes det er synd dersom man ikke kan få noen hjelp whatsoever til å se om det er pokemon i nærheten, og om man nærmer seg eller ikke, men at det ikke er mulig å se hvor man kan gå/sykle/kjøre for å finne én spesiell pokemon synes jeg egentlig er greit. Jeg synes nesten det er litt juks å kunne søke opp en pokemon på et kart. Litt av spenninga og utfordringen med spillet er jo å klare å lete opp så mange pokemon som mulig ved å gå rundt og lete aktivt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #1088 Del Skrevet 31. juli 2016 Jeg ble Magikarp... Anonymkode: 35761...692 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantheia Skrevet 31. juli 2016 #1089 Del Skrevet 31. juli 2016 Eg vart Seadra! Kjærasten vart Magikarp... Her har det ikkje blitt mykje pokemon go i dag. Litt skuffa over at PokeVision og liknande sider ikkje virkar lenger. Håpar Niantic fiksar ingame tracking veldig fort, etter stormen av misnøgde tilbakemeldingar. Her eg bur spawner det ingen pokemon, så må reise eit stykke, og då er det jo kjekt om ein i det minste finn dei litt meir spesielle pokemonane når ein først er ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Girlygirl9 Skrevet 31. juli 2016 #1090 Del Skrevet 31. juli 2016 Den 29. juli 2016 at 12.16, Amantheia skrev: Blir alt for engasjert her Hvo 2 timer siden, Fotballflue skrev: Syns slettes ikke noe om det. Hele kontoen min ble slettet Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 31. juli 2016 #1091 Del Skrevet 31. juli 2016 Den følelsen når du får en Evee i 10km egget ditt..☹️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2016 #1092 Del Skrevet 31. juli 2016 Får dere til å transfere etter oppdateringen? Anonymkode: 27343...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 31. juli 2016 #1093 Del Skrevet 31. juli 2016 Det er en mewt her! Men finner den ikke Er det noen måte å finne den på? Gikk "overalt", og plutselig var den øverst til venstre, nå er den nest sist, til høyre... Tips for å finne den? Ellers så fikk jeg en Golbat (289cp), en Oddish (230cp), Seel (75cp),Horsea (148cp),Slowpoke (45cp), og var innom endel Pokéstops og fikk 1 spraydings, 46 pokéballer (tydeligvis..). Og noen egg. Klekket det ene egget (2 km) som inneholdt.. Tadaa.. en weedle! Skuff hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 31. juli 2016 #1094 Del Skrevet 31. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får dere til å transfere etter oppdateringen? Anonymkode: 27343...942 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 31. juli 2016 #1095 Del Skrevet 31. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får dere til å transfere etter oppdateringen? Anonymkode: 27343...942 Ja, de har bare flyttet den transfer knappen til en ny meny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 31. juli 2016 #1096 Del Skrevet 31. juli 2016 6 timer siden, FarDareisMai skrev: Hva syns dere om de nye oppdateringene av spillet? Liker ikke at man ikke kan trykke på/velge en pokemon som er nær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 31. juli 2016 #1097 Del Skrevet 31. juli 2016 27 minutter siden, Girlygirl9 skrev: Hvo Hvorfor det? Nei det vet jeg jo ikke da. Prøvde å logge inn, men måtte jeg starte helt på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 31. juli 2016 #1098 Del Skrevet 31. juli 2016 31 minutter siden, Mayoo skrev: Den følelsen når du får en Evee i 10km egget ditt..☹️ Den følelsen når du får en rattata😢😢😯😯 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eira. Skrevet 31. juli 2016 #1099 Del Skrevet 31. juli 2016 (endret) Bare jeg som har hatt en skikkelig dårlig pokemondag i dag? Kom til level 14 i dag, og gikk rundt i halvannen time ute å få annet enn etiske Pidgies og Spearows med rundt 20 CP. Fikk en Ryhorn som jeg ikke hadde fra før da, med CP på hele 15. En weedle med 84 CP er det høyeste jeg har fått i dag. Kan ikke huske fangsten har vært så dårlig siden helt i starten😭 Jeg ble Gyarados☝🏼️ ønsker meg han! Men det blir minst måneder til før jeg kan evlove Magikarp mtp at jeg kanskje finner en av ham med dagers mellomrom😅 Endret 31. juli 2016 av Eira. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 31. juli 2016 #1100 Del Skrevet 31. juli 2016 (endret) 3 timer siden, Fotballflue skrev: Syns slettes ikke noe om det. Hele kontoen min ble slettet Det skal la seg ordne Samboeren hadde samme problem, og han fikk fikset det. Vet ikke om det fungerer på både iphone og android, men han har iphone i hvertfall - Spill til du har valgt første pokemon - Gå inn på pokeballen - innstillinger - logg ut - Lukk programmet helt - Inn på safari - inn på google - logg ut av kontoen du er innlogget med - Lukk safari helt, start pokemon go og legg inn kontaktinformasjonen Endret 31. juli 2016 av Titania Han har iphone, ikke android :p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå