Gjest snerk1234 Skrevet 29. juli 2016 #1001 Del Skrevet 29. juli 2016 Venninna mi var nær å evakuere plassen da jeg forløste et veldig mandig fotballbrøl fordi jeg levla. Føltes som om livet mitt gikk fra 1 til 100 på grunn av det. Pokemonbesettelse har blitt et faktum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #1002 Del Skrevet 29. juli 2016 1 time siden, canacas skrev: Finnes det noe spennende rundt Vulkan fortsatt? Jeg fant Ponytaer der i dag/i går, vet ikke om det er interessant for andre, men for meg så er det bra Det er ikke så mange Charmandere der nå lenger. Ellers så fikk jeg Poliwag og Poliwhirl og litt andre pokemons. Anonymkode: 7adf5...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #1003 Del Skrevet 29. juli 2016 1 time siden, Aamu skrev: Jasså, fløtter de på seg? Kanskje jeg bør ta en tur til frognerparken en vakker dag, da. Ja, jeg har lest at de har byttet beite. Kanskje for å gjøre spillet mer spennende? Man finner ikke mange Pikachu ved Munchmuseet lenger, men Onix og Ekans ser ut til å kose seg der nå. Anonymkode: 7adf5...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vakkertliv Skrevet 29. juli 2016 #1004 Del Skrevet 29. juli 2016 Fikk endelig utvikla eevee til Flareon i dag!:D Storfornøyd! Og levla til Level 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eira. Skrevet 29. juli 2016 #1005 Del Skrevet 29. juli 2016 I dag fanget jeg en Hitmonlee på akkurat samme stedet som jeg fanger Mr. Mime i går, og fanga senere min første Vulpix❤️ Hitmonlee har definitivt vært den vanskeligste å fange til nå, hoppa ut av ballen sin sikkert 10 ganger. Begynte å få panikk da jeg holdt på å gå tom for baller, men fikk han heldigvis på den nest siste ballen! På søndag planlegger jeg en skikkelig jakt med ei venninne, føler vi er 6. klassinger igjen🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 30. juli 2016 #1006 Del Skrevet 30. juli 2016 8 timer siden, Rosalie skrev: Jeg brukte et bær for å roe ned en Venomoth med rød ring rundt seg og nesten 500 i CP i dag. Han hoppet nemlig ut igjen av egget når han ikke ble fristet med deilige bær. Men etter litt "smågodt" lot han seg fange på første kastet. Jeg fikk bær helt nylig, tror det var enten på lvl 7 eller 8 at jeg fikk det for første gang. Er nå på lvl 10. Ja, jeg er på level 7 (kom til den i går kveld) har ikke sjekket om jeg fikk bær, men tror kanskje det Tenkte jeg skulle se etter pokestops idag, for første gang Kult å fange en vanskelig en da Blir litt sånn kick haha. Jeg ble ærlig talt litt snurt da Pikachu stakk av !! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 30. juli 2016 #1007 Del Skrevet 30. juli 2016 8 timer siden, Rosalie skrev: Takk. Hvordan ser symbolet ut? Hvis du følger linken så er det til et bilde hvor symbolet er uthevet https://www.google.no/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjBtunwxZrOAhWMA5oKHa4VACMQjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fwww.imore.com%2Fhow-join-gym-already-has-trainers-it-pokemon-go&psig=AFQjCNGhDdNtQWkY91rzN-i2SXV5XNGFWQ&ust=1469946042200011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 30. juli 2016 #1008 Del Skrevet 30. juli 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg har lest at de har byttet beite. Kanskje for å gjøre spillet mer spennende? Man finner ikke mange Pikachu ved Munchmuseet lenger, men Onix og Ekans ser ut til å kose seg der nå. Anonymkode: 7adf5...e8b Sikkert derfor ja, men det ødelegger litt at de "går i flokk", da? Blir litt lett, liksom. Er jo jakten som er spennende, litt som å fiske (jeg elsker å fiske ). Vet aldri hva man får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #1009 Del Skrevet 30. juli 2016 Denne Pokemon-farsotten begynner visst å dra seg temmelig lang nå. Jeg leste i en nettavis at nybakte foreldre hadde begynt å gi barna sine navn etter forskjellige pokemon også! Riktignok i USA da, men likevel... Anonymkode: 39283...30f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 30. juli 2016 #1010 Del Skrevet 30. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne Pokemon-farsotten begynner visst å dra seg temmelig lang nå. Jeg leste i en nettavis at nybakte foreldre hadde begynt å gi barna sine navn etter forskjellige pokemon også! Riktignok i USA da, men likevel... Anonymkode: 39283...30f Ok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FarDareisMai Skrevet 30. juli 2016 #1011 Del Skrevet 30. juli 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne Pokemon-farsotten begynner visst å dra seg temmelig lang nå. Jeg leste i en nettavis at nybakte foreldre hadde begynt å gi barna sine navn etter forskjellige pokemon også! Riktignok i USA da, men likevel... Anonymkode: 39283...30f OK, da skal jeg kalle min førstefødte for Wigglytuff. Blir det tvillinger, så er det bare perfekt, Wigglytuff og Jigglypuff!!! Må bare finne den perfekte pokemannen i mitt liv, så kan vi sette i gang og spawne søte små pokemenner!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viljaa Skrevet 30. juli 2016 #1012 Del Skrevet 30. juli 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå sies det at Charmander har byttet beite fra Vulkan til Frognerparken i Oslo. Til dere som er ute etter Charmandere Anonymkode: 7adf5...e8b Kult! Takk for tipset! Jeg fant en Charmander i Cubaparken og fikk nok en Pikachu i tøyenparken, så jeg tror de er der fortsatt. Men kanskje ikke i like stort omfang? En ting jeg lurer på er hvor ofte man kan forvente å finne den samme pokemonen på samme sted, har noen testet dette? La oss si at jeg prøver å levle opp f.eks. Charmander og Pikachu. Vil jeg da kunne fange flere av disse hvis jeg holder meg i området hvor jeg fanger en? Og hvor lenge må jeg i såfall vente for å kunne fange nr. 2? Hittil har jeg kun prøvd på ulike dager. Og vet noen hvor Snorlax befinner seg i Oslo? Han var en av de aller første pokemonene jeg oppdaget, da jeg prøvde incense i leiligheten min uten å vite hva det var, men han stakk av før jeg fikk inn et skikkelig kast og det har irritert meg ever since. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 30. juli 2016 #1013 Del Skrevet 30. juli 2016 1 time siden, Ixnay skrev: Hvis du følger linken så er det til et bilde hvor symbolet er uthevet https://www.google.no/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjBtunwxZrOAhWMA5oKHa4VACMQjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fwww.imore.com%2Fhow-join-gym-already-has-trainers-it-pokemon-go&psig=AFQjCNGhDdNtQWkY91rzN-i2SXV5XNGFWQ&ust=1469946042200011 Thnx! Jeg merker jeg må ta meg i ikke å bli for opphengt. For når det vibrerer i telefonen har jeg en tendens til å slippe SLT jeg driver med, stoppe og fange. Selv om det er i enden av ei rulletrapp, på vei over veien etc. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 30. juli 2016 #1014 Del Skrevet 30. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Denne Pokemon-farsotten begynner visst å dra seg temmelig lang nå. Jeg leste i en nettavis at nybakte foreldre hadde begynt å gi barna sine navn etter forskjellige pokemon også! Riktignok i USA da, men likevel... Anonymkode: 39283...30f Gammel nytt ;P Folk gjør jo slikt når noe er veldig populært, kjenner til folk som har alviske navn, harry potter-navn... Med "pokemon" navn, så kjenner jeg til ei som het Evie(uttales som Eevee) Møtte ei jente med Ivy også i USA. De her jentene er på samme alder som meg, så...de var allerede barn når pokemon kom ut Men skal ikke se bort ifra at mange kan bruke pokemon inspirerte navn ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 30. juli 2016 #1015 Del Skrevet 30. juli 2016 Greit for den poden jeg aldri får at jeg har valgt å ikke få barn, for da slipper hen å bli kalt Lickitung. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #1016 Del Skrevet 30. juli 2016 1 time siden, Chibi skrev: Gammel nytt ;P Folk gjør jo slikt når noe er veldig populært, kjenner til folk som har alviske navn, harry potter-navn... Med "pokemon" navn, så kjenner jeg til ei som het Evie(uttales som Eevee) Møtte ei jente med Ivy også i USA. De her jentene er på samme alder som meg, så...de var allerede barn når pokemon kom ut Men skal ikke se bort ifra at mange kan bruke pokemon inspirerte navn ^_^ Ivy er et eldgammelt navn (har vært i bruk siden 1800 tallet.), har ingenting å gjøre med Eevee. Det samme gjelder Evie. Anonymkode: 62e09...4ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 30. juli 2016 #1017 Del Skrevet 30. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ivy er et eldgammelt navn (har vært i bruk siden 1800 tallet.), har ingenting å gjøre med Eevee. Det samme gjelder Evie. Anonymkode: 62e09...4ba Nei vet det! Er bare det at nå er det flere har fått navnet både Eevee/Evie og Ivy (saur), enn før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #1018 Del Skrevet 30. juli 2016 4 timer siden, Aamu skrev: Sikkert derfor ja, men det ødelegger litt at de "går i flokk", da? Blir litt lett, liksom. Er jo jakten som er spennende, litt som å fiske (jeg elsker å fiske ). Vet aldri hva man får. Jeg synes det er litt vittig at de går i flokk, ser bare for meg masse Pikachuer som i serien, haha. Men skal jo si meg enig i at det er mer spennende om det ikke er så forutsigbart, er gøy med pokejakt :D Anonymkode: 7adf5...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 30. juli 2016 #1019 Del Skrevet 30. juli 2016 Jeg drømte at denne tråden ble stengt, fordi en av moddene syntes at pokemon go var så teit... Ville vi ha en tråd, så måtte vi finne ett annet forum...For barn... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #1020 Del Skrevet 30. juli 2016 2 timer siden, Viljaa skrev: Kult! Takk for tipset! Jeg fant en Charmander i Cubaparken og fikk nok en Pikachu i tøyenparken, så jeg tror de er der fortsatt. Men kanskje ikke i like stort omfang? En ting jeg lurer på er hvor ofte man kan forvente å finne den samme pokemonen på samme sted, har noen testet dette? La oss si at jeg prøver å levle opp f.eks. Charmander og Pikachu. Vil jeg da kunne fange flere av disse hvis jeg holder meg i området hvor jeg fanger en? Og hvor lenge må jeg i såfall vente for å kunne fange nr. 2? Hittil har jeg kun prøvd på ulike dager. Og vet noen hvor Snorlax befinner seg i Oslo? Han var en av de aller første pokemonene jeg oppdaget, da jeg prøvde incense i leiligheten min uten å vite hva det var, men han stakk av før jeg fikk inn et skikkelig kast og det har irritert meg ever since. Jeg fant de på samme steder som deg for noen dager siden, men da kun noen få eksemplarer (begynte spillet ganske sent i forhold til mange). I dag fant jeg ingen Charmander ved Vulkan, men i Frognerparken hvor jeg aldri har sett dem før. Squirtle er nesten borte fra Frognerparken også så jeg tror det folk sier stemmer. Jeg tror de vil dukke opp på disse stedene i ny og ne, men kanskje ikke i like stort omfang som før? Befinner du deg ved et "nest" så skal du kunne fange mange av den samme pokemonen om du er en stund ved det stedet. Har sett 4 charmanders på en gang i Frognerparken f.eks. Snorlax har så vidt jeg vet ikke noe "nest" i Oslo, det virker som at den bare dukker opp tilfeldige steder. Anonymkode: 7adf5...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå