Gjest canacas Skrevet 29. juli 2016 #981 Del Skrevet 29. juli 2016 Finnes det noe spennende rundt Vulkan fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 29. juli 2016 #982 Del Skrevet 29. juli 2016 Et øyeblikk siden, Aamu skrev: Masse godteri da og xp Jepp, XP og stardust. Jeg har allerede evolvet alle av disse så mye det går, med ganske høy cp, så candien trenger jeg egentlig ikke, men pytt. Fikk spilt litt i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #983 Del Skrevet 29. juli 2016 Tror jeg må følge med her, føler meg også som en gamlisspiller, dvs snart 40... Snikspilte nede i byen idag. Startet for to dager siden, level 6 nå og 27 ulike. Har egentlig køya, men lagt ut en Incense. Enn så lenge fanget en Pidgeotto, en Kakuna, en Nidoran og en Weedle ved senga... Men et spm, hvordan "evolver" man egentlig disse? Og har det noe for seg å fange mange av samme typen. Anonymkode: d774b...c7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 29. juli 2016 #984 Del Skrevet 29. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå sies det at Charmander har byttet beite fra Vulkan til Frognerparken i Oslo. Til dere som er ute etter Charmandere Anonymkode: 7adf5...e8b Jasså, fløtter de på seg? Kanskje jeg bør ta en tur til frognerparken en vakker dag, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 29. juli 2016 #985 Del Skrevet 29. juli 2016 Et øyeblikk siden, Ixnay skrev: Jepp, XP og stardust. Jeg har allerede evolvet alle av disse så mye det går, med ganske høy cp, så candien trenger jeg egentlig ikke, men pytt. Fikk spilt litt i alle fall Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 29. juli 2016 #986 Del Skrevet 29. juli 2016 11 minutter siden, CoolSistah skrev: Heldigvis blir det ikke ekstremt mye vanskeligere. Men jeg irriterer meg litt over at det virker helt tilfeldig om man får fanget pókemonen eller ikke. Jeg kan bruke razberry, ultra- eller great ball og få beskjed om at kastet er "excellent". Likevel er det ikke bra nok for å fange den. Mens andre ganger kan jeg bruke en vanlig ball på en pókemon med høy CP og bomme totalt- likevel blir den fanget. Ja, synes og det virker litt tilfeldig. Ser og at sønnen min på 9 år, synes ikke det er like gøy lenger. Var mer gøy da han kunne fange de enkelt, mens nå som de både er vanskelige å fange, og kommer ut igjen flere ganger, så har han gitt opp litt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 29. juli 2016 #987 Del Skrevet 29. juli 2016 9 timer siden, Aamu skrev: Ok, takk Skal prøve det hvis jeg ser en jeg absolutt vil ha hehe. Siste som var vanskelig var en zubat, men var ikke akkurat lei meg for at den forsvant !! Jeg brukte et bær for å roe ned en Venomoth med rød ring rundt seg og nesten 500 i CP i dag. Han hoppet nemlig ut igjen av egget når han ikke ble fristet med deilige bær. Men etter litt "smågodt" lot han seg fange på første kastet. Jeg fikk bær helt nylig, tror det var enten på lvl 7 eller 8 at jeg fikk det for første gang. Er nå på lvl 10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 29. juli 2016 #988 Del Skrevet 29. juli 2016 9 minutter siden, Erazor skrev: Søk opp instruksjonsvideoer på YouTube eller lignende dersom du er usikker, og deretter er det bare å øve på teknikken. Jeg får nok gjøre det. Men nesten typisk, jeg var den flinkeste i de fleste idretter som barn. Men kaste, det kunne jeg virkelig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 29. juli 2016 #989 Del Skrevet 29. juli 2016 Hvor i landet bor dere? Bor de fleste i Oslo? Jeg bor i Drammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 29. juli 2016 #990 Del Skrevet 29. juli 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror jeg må følge med her, føler meg også som en gamlisspiller, dvs snart 40... Snikspilte nede i byen idag. Startet for to dager siden, level 6 nå og 27 ulike. Har egentlig køya, men lagt ut en Incense. Enn så lenge fanget en Pidgeotto, en Kakuna, en Nidoran og en Weedle ved senga... Men et spm, hvordan "evolver" man egentlig disse? Og har det noe for seg å fange mange av samme typen. Anonymkode: d774b...c7a Ja, det er mange gode tips og råd i tråden her Hvis du fanger mange av en type (f.eks) evee får du evee candies. Når du oppnår nok candies, kan du evolve evee til en annen og sterkere type pokemon. I tillegg så får man XP og stardust for alle Pokemons man fanger, så det lønnser seg å fange alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 29. juli 2016 #991 Del Skrevet 29. juli 2016 Bor sørøst i Oslo. Jeg far funnet ut at det er mest effektivt å treffe de på "rumpa" med ballen. Hvordan får man plassert et monster i et gym av riktig farge, og hvor det er plass? Jeg har gjort det én gang, men da hadde jeg egentlig tenkt å treneslåss litt, så aner ikke hvordan jeg fikk plassert kjekkasen min der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 29. juli 2016 #992 Del Skrevet 29. juli 2016 Et øyeblikk siden, Rosalie skrev: Bor sørøst i Oslo. Jeg far funnet ut at det er mest effektivt å treffe de på "rumpa" med ballen. Hvordan får man plassert et monster i et gym av riktig farge, og hvor det er plass? Jeg har gjort det én gang, men da hadde jeg egentlig tenkt å treneslåss litt, så aner ikke hvordan jeg fikk plassert kjekkasen min der. Du får opp et symbol i venstre hjørne nede. Dersom det ikke er noe der er det ikke plass på gymmet til flere pokemon. Da kan du slåss mot de som holder gymmet, og øke prestigen på gymmet. Hvis du får økt nok, blir det plass til flere pokemon og du kan sette igjen din der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 29. juli 2016 #993 Del Skrevet 29. juli 2016 9 minutter siden, Ixnay skrev: Du får opp et symbol i venstre hjørne nede. Dersom det ikke er noe der er det ikke plass på gymmet til flere pokemon. Da kan du slåss mot de som holder gymmet, og øke prestigen på gymmet. Hvis du får økt nok, blir det plass til flere pokemon og du kan sette igjen din der. Takk. Hvordan ser symbolet ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 29. juli 2016 #994 Del Skrevet 29. juli 2016 Vedr hva man kan få på PokéStop og hvilket level man må være for å få forskjellig: Sitat PokéstopsDet ene er Pokéstops, og disse bør du besøke ofte. Her får du nemlig påfyll av Pokeballer (du vet, de du må kaste på figurene for å fange dem), og du kan dessuten få andre ting: Egg, som du kan legge i en inkubator. Disse krever at du går, med appen åpen, 2, 5 eller 10 kilometer avhengig av hvor sterk figuren som skal klekkes er. Og nei, du kan ikke sette deg i bilen. Du starter med én inkubator som kan brukes uendelig antall ganger, men om du vil ha mulighet til å klekke flere egg samtidig, kan du kjøpe flere med Pokecoins; spillets valuta. (Level 5) Potion, som kan drikkes for å øke energien til en figur som har vært i kamp. (Level 5) Revive, fyller opp helsepoengene til en Pokémon som har besvimt i kamp til halvparten. (Level 5) Incense brukes for å tiltrekke seg Pokémon-figurer. (Level 8) Razz berry, som kan brukes for å gjøre det lettere å fange en spesiell Pokemon. (Level 8) Lure, som kan festes på et pokestop slik at det tiltrekker seg figurer i 30 minutter. Denne gevinsten får alle som spiller. (Level 9) Lucky egg, som dobler erfaringspoengene dine i en halvtime når du bruker det. (Level 12) Great balls, som gjør det lettere å fange mer avanserte figurer (Level 20) Ultra balls, enda et hakk hvassere. http://www.dinside.no/937001/pok-mon-go-for-nybegynnere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheGirlWhoWaited Skrevet 29. juli 2016 #995 Del Skrevet 29. juli 2016 23 minutter siden, momo skrev: Ja, synes og det virker litt tilfeldig. Ser og at sønnen min på 9 år, synes ikke det er like gøy lenger. Var mer gøy da han kunne fange de enkelt, mens nå som de både er vanskelige å fange, og kommer ut igjen flere ganger, så har han gitt opp litt. Men alle spill skal da bli vanskeligere jo lenger man kommer? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 29. juli 2016 #996 Del Skrevet 29. juli 2016 Syns også det er irriterende at det blir mye vanskeligere å fange pokemon på høyere level. Jeg er på level 21, og omtrent alt hopper ut, og jeg må bruke curveball på veldig mye. Det øker jo spenningen litt, men er jo sykt irriterende Ikke gir det alltid mening heller, fikk så vidt fanget en tentacool med cp 32 etter flere forsøk, men fanget en tentacruel med cp 1219 på første forsøk. Førstnevnte med great ball og sistnevnte med ultra ball, men dog. Fornøyd med såpass sterk tentacruel da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 29. juli 2016 #997 Del Skrevet 29. juli 2016 23 minutter siden, momo skrev: Hvor i landet bor dere? Bor de fleste i Oslo? Jeg bor i Drammen. Jeg bor i Drammen. Kanskje vi "gamlingene" skal slå oss sammen og gå jakt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 29. juli 2016 #998 Del Skrevet 29. juli 2016 2 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev: Men alle spill skal da bli vanskeligere jo lenger man kommer? Joda, det skal de. Og kan hende vi bare har hatt uflaks i dag. Men i går syntes jeg de fleste gikk greit, noen litt vanskelige. Men i dag, har det vært håpløst. Kunne kaste i evigheten, og ballene går jo helt andre veier, og når vi endelig fikk de, så hoppet de ut hele tiden. Så synes det var 10 ganger vanskeligere i dag, enn i går. Og ble derfor redd for at det skal bli så mye vanskeligere for hver dag. Men får bare satse på at i dag, var en uflaks dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 29. juli 2016 #999 Del Skrevet 29. juli 2016 1 minutt siden, Polly Ester skrev: Jeg bor i Drammen. Kanskje vi "gamlingene" skal slå oss sammen og gå jakt? Hadde vært veldig gøy, å ha noen å gå på jakt med. Som ikke er tenåring. Så er jeg ikke den eneste gamlissen som står, og henger på pokestops i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 29. juli 2016 #1000 Del Skrevet 29. juli 2016 Et øyeblikk siden, momo skrev: Hadde vært veldig gøy, å ha noen å gå på jakt med. Som ikke er tenåring. Så er jeg ikke den eneste gamlissen som står, og henger på pokestops i byen. Jeg gikk på tur med datteren min i forrige uke og da gikk det to menn i "gamlisalderen" som bare flira og spurte om det var Pokemon på gang... hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå