Ardwinna Skrevet 29. juli 2016 #961 Del Skrevet 29. juli 2016 6 timer siden, Aamu skrev: Æsj, har ikke noe razberry i items jeg! Tror man begynner å få Razzberry når man kommer til level 8. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusetatten Skrevet 29. juli 2016 #962 Del Skrevet 29. juli 2016 Etter fire dager på hotell i Gøteborg sentrum med tilgang på flere pokestops fra rommet, har jeg nå kommet hjem og her er det få Pokémons. Kjedelig! Har vært tom for baller i dag, så var en ny en i morges som jeg ikke fikk tatt, men kom meg til nærmeste pokestop, fikk to baller, og økte til level 13 etter å ha tatt en Weedle. Nå dukket akkurat Exeggcute opp her i stua mi! Ellers har jeg flere titalls Magikarp, Rattata, Drowzee og Pidgey... Min beste er Hypno med 689 CP. Og Jynx med 539. Har ikke turt å gå inn i gym enda, aner ikke hva man skal gjøre der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 29. juli 2016 #963 Del Skrevet 29. juli 2016 (endret) 34 minutter siden, Pusetatten skrev: Etter fire dager på hotell i Gøteborg sentrum med tilgang på flere pokestops fra rommet, har jeg nå kommet hjem og her er det få Pokémons. Kjedelig! Har vært tom for baller i dag, så var en ny en i morges som jeg ikke fikk tatt, men kom meg til nærmeste pokestop, fikk to baller, og økte til level 13 etter å ha tatt en Weedle. Nå dukket akkurat Exeggcute opp her i stua mi! Ellers har jeg flere titalls Magikarp, Rattata, Drowzee og Pidgey... Min beste er Hypno med 689 CP. Og Jynx med 539. Har ikke turt å gå inn i gym enda, aner ikke hva man skal gjøre der.... Trene treneren sin? Leste litt om det istad. Viktig å ha en godt trent "trainer" Endret 29. juli 2016 av Aamu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantheia Skrevet 29. juli 2016 #964 Del Skrevet 29. juli 2016 Har hatt ein heilt super pokemondag i dag! Tok med meg kjærasten ned til bygda her, og fann ikkje mindre enn 3 kabuto, eit par ponyta, magmar, rhydon, tentacruel, to pikachu, bulbasaur, squirtle og charmander. Og scyther. Begynt å få litt høgare cp no, og er supernøgd med dagens fangst! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vackra Skrevet 29. juli 2016 #965 Del Skrevet 29. juli 2016 Fikk en Charmander i 2km-egg, ellers er det kjedelig å bo unna byen, ingen pokestops i nærheten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 29. juli 2016 #966 Del Skrevet 29. juli 2016 3 timer siden, Cata skrev: Et aldri så lite spørsmål. Jeg ser innimellom at det dukker opp et løpesymbol øverst i høyre hjørne av skjermen. Får man fler poeng hvis spillet registrerer at man løper, eller skjer det ikke noe som helst? Ser ikke helt for meg at jeg begynner å løpe rundt på vill pokémonjakt, men hvem vet? Symbolet betyr at du kan stikke vekk fra den du har forsøkt å fange. Zubat er jo, som de fleste har fått med seg, litt vrien å fange noen ganger. Jeg prøver to-tre baller, men hvis de ikke blir fanget da så løper jeg vekk. Gidder ikke bruke mer på de. Noen ganger fanges de etter to-tre baller, men som regel må man bruke mange Tøysete flaggermus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. juli 2016 #967 Del Skrevet 29. juli 2016 1 minutt siden, Ms. Steele skrev: Symbolet betyr at du kan stikke vekk fra den du har forsøkt å fange. Zubat er jo, som de fleste har fått med seg, litt vrien å fange noen ganger. Jeg prøver to-tre baller, men hvis de ikke blir fanget da så løper jeg vekk. Gidder ikke bruke mer på de. Noen ganger fanges de etter to-tre baller, men som regel må man bruke mange Tøysete flaggermus Godt å finne ut av det. Noen av de der krapylene er skikkelig vrange. Hadde en (husker ikke hvilken) jeg fanget 5 ganger, men hver gang brøt han seg ut av ballen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 29. juli 2016 #968 Del Skrevet 29. juli 2016 Nå er jeg på Level 13. Og synes de har blitt utrolig vanskelige å ta, og synes det er litt rart. Var en ny, med CP på 271, og den brukte jeg mange vanlige baller på, bringebær, og det var helt nytteløst, så jeg måtte bruke great balls på den, og brukte en del av de før jeg fikk den. Skjønner jo at de skal bli vanskeligere å ta, men når jeg sliter så fælt nå, hvordan skal det bli når jeg får de med høyere CP. Er det noen som har noen tips? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 29. juli 2016 #969 Del Skrevet 29. juli 2016 4 timer siden, CoolSistah skrev: Det "løpesymbolet" tror jeg betyr at du kan avslutte det du driver med. Om du f.eks holder på å fange en pidgey, kan du gå ut av "kaste-ball-modus" og komme tilbake til vanlig modus (med gater og pokestops). Flere som merker at det er litt forsinkelse når man levler opp? Og vet dere om det man gjør blir registrert på det nye levelet, når man ikke har fått bonus og beskjed om det enda? Ja, har også merket at det er forsinkelse når man levler opp. I dag bøtter det ned ute, så jeg sitter på sofaen med spillet på og håper det skal dukke opp noen. Ser det er en jeg ikke har i nærheten, er litt fristet til å finne den, men nå regner det fælt altså I morgen skal jeg ut og gå både i byen og en tur, så da satser jeg på å ta igjen det tapte! :D Vurderer å kjøpe insence, men frister jo ikke så veldig å bruke penger heller da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 29. juli 2016 #970 Del Skrevet 29. juli 2016 Nå kjøpte jeg 55 pokecoins 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #971 Del Skrevet 29. juli 2016 45 minutter siden, momo skrev: Nå er jeg på Level 13. Og synes de har blitt utrolig vanskelige å ta, og synes det er litt rart. Var en ny, med CP på 271, og den brukte jeg mange vanlige baller på, bringebær, og det var helt nytteløst, så jeg måtte bruke great balls på den, og brukte en del av de før jeg fikk den. Skjønner jo at de skal bli vanskeligere å ta, men når jeg sliter så fælt nå, hvordan skal det bli når jeg får de med høyere CP. Er det noen som har noen tips? Det lønner seg å følge med på "ringene" rundt pokemonene. Hold fingeren på ballen og vent til den innerste sirkelen har blitt liten . Hjelper også å slå av kameraet, hvis du bruker det. Er veldig vanskelig å få til et rett kast når man i tillegg skal sikte på pokemonen med mobilen. Men jeg merker også at jeg ofte ender opp med å bruke mange baller. Bruker som regel å overse mange av de pokemonene som jeg har evolvet, men det er jo også dritt, for da ender jeg jo opp med mindre stardust. Men så er det jo noe med å spare disse pokeballene til man møter på et dyr man virkelig vil ha også. Anonymkode: 0c054...6c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 29. juli 2016 #972 Del Skrevet 29. juli 2016 Det ble to pidgeys, to rattata, og to weedle på den incensen - so not worth it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 29. juli 2016 #973 Del Skrevet 29. juli 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det lønner seg å følge med på "ringene" rundt pokemonene. Hold fingeren på ballen og vent til den innerste sirkelen har blitt liten . Hjelper også å slå av kameraet, hvis du bruker det. Er veldig vanskelig å få til et rett kast når man i tillegg skal sikte på pokemonen med mobilen. Men jeg merker også at jeg ofte ender opp med å bruke mange baller. Bruker som regel å overse mange av de pokemonene som jeg har evolvet, men det er jo også dritt, for da ender jeg jo opp med mindre stardust. Men så er det jo noe med å spare disse pokeballene til man møter på et dyr man virkelig vil ha også. Anonymkode: 0c054...6c7 Tusen takk for svar. Hvordan skrur jeg av kamera, jeg er virkelig ikke teknisk av meg. Nå kom det en Caterpie med CP 42, den hoppet ut 3 ganger, tok den på første forsøk alle gangene. Synes det er litt rart. Føler liksom at alle har blitt så vanskelige å ta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erazor Skrevet 29. juli 2016 #974 Del Skrevet 29. juli 2016 1 time siden, momo skrev: Nå er jeg på Level 13. Og synes de har blitt utrolig vanskelige å ta, og synes det er litt rart. Var en ny, med CP på 271, og den brukte jeg mange vanlige baller på, bringebær, og det var helt nytteløst, så jeg måtte bruke great balls på den, og brukte en del av de før jeg fikk den. Skjønner jo at de skal bli vanskeligere å ta, men når jeg sliter så fælt nå, hvordan skal det bli når jeg får de med høyere CP. Er det noen som har noen tips? Det har blitt bekreftet at curveballs hjelper på capture raten, og det samme gjelder «nice», «great» og «excellent» throws. Anbefaler å øve inn curveballs så snart som mulig dersom du ikke har gjort det allerede. Det blir ikke lettere på høyere levels. Ganske irriterende når en CP 14 Zubat driver og breaker free når man er level 24 og har fått inn et excellent throw. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoolSistah Skrevet 29. juli 2016 #975 Del Skrevet 29. juli 2016 1 time siden, momo skrev: Nå er jeg på Level 13. Og synes de har blitt utrolig vanskelige å ta, og synes det er litt rart. Var en ny, med CP på 271, og den brukte jeg mange vanlige baller på, bringebær, og det var helt nytteløst, så jeg måtte bruke great balls på den, og brukte en del av de før jeg fikk den. Skjønner jo at de skal bli vanskeligere å ta, men når jeg sliter så fælt nå, hvordan skal det bli når jeg får de med høyere CP. Er det noen som har noen tips? Heldigvis blir det ikke ekstremt mye vanskeligere. Men jeg irriterer meg litt over at det virker helt tilfeldig om man får fanget pókemonen eller ikke. Jeg kan bruke razberry, ultra- eller great ball og få beskjed om at kastet er "excellent". Likevel er det ikke bra nok for å fange den. Mens andre ganger kan jeg bruke en vanlig ball på en pókemon med høy CP og bomme totalt- likevel blir den fanget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 29. juli 2016 #976 Del Skrevet 29. juli 2016 4 minutter siden, Erazor skrev: Det har blitt bekreftet at curveballs hjelper på capture raten, og det samme gjelder «nice», «great» og «excellent» throws. Anbefaler å øve inn curveballs så snart som mulig dersom du ikke har gjort det allerede. Det blir ikke lettere på høyere levels. Ganske irriterende når en CP 14 Zubat driver og breaker free når man er level 24 og har fått inn et excellent throw. Takk for svar. Jeg er nok ikke den beste kasteren, får inn noen curveballs, og Nice og great throws. Men hvordan jeg fikk de til, vet jeg ikke helt. Får bare fortsette å øve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erazor Skrevet 29. juli 2016 #977 Del Skrevet 29. juli 2016 3 minutter siden, momo skrev: Takk for svar. Jeg er nok ikke den beste kasteren, får inn noen curveballs, og Nice og great throws. Men hvordan jeg fikk de til, vet jeg ikke helt. Får bare fortsette å øve. Søk opp instruksjonsvideoer på YouTube eller lignende dersom du er usikker, og deretter er det bare å øve på teknikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 29. juli 2016 #978 Del Skrevet 29. juli 2016 1 time siden, Ixnay skrev: Nå kjøpte jeg 55 pokecoins Det har jeg gjort to ganger allerede 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #979 Del Skrevet 29. juli 2016 Nå sies det at Charmander har byttet beite fra Vulkan til Frognerparken i Oslo. Til dere som er ute etter Charmandere Anonymkode: 7adf5...e8b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 29. juli 2016 #980 Del Skrevet 29. juli 2016 20 minutter siden, Ixnay skrev: Det ble to pidgeys, to rattata, og to weedle på den incensen - so not worth it Masse godteri da og xp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå