Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet hvor lenge man kan få en shiny Ho-oh? 

Anonymkode: 77143...8c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som vet hvor lenge man kan få en shiny Ho-oh? 

Til 9. juni. Men jeg har hørt det er størst sjanse de første 2 dagene, og så synker det deretter. 

Anonymkode: 1ea1d...0cb

AnonymBruker
Skrevet

De to neste community days er det larvitar og squirtel. :)

Anonymkode: c6749...0b5

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til 9. juni. Men jeg har hørt det er størst sjanse de første 2 dagene, og så synker det deretter. 

Jeg klarte å få en shiny i dag, så jeg er superhappy nå, haha :D 

Skrevet

På ferie i nærheten av Kongsvinger så jeg fikk spilt lite i går, men klarte å få meg to stk shiny da :)

Skrevet

Hvorfor får «alle» shiny’er og ikke jeg? :dry:

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, miss summers skrev:

Hvorfor får «alle» shiny’er og ikke jeg? :dry:

Jeg fikk ikke tak i shiny Charmander hvis det er noen trøst :ler: Så jeg ble veldig glad for Ho-Oh :P

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk ikke tak i shiny Charmander hvis det er noen trøst :ler: Så jeg ble veldig glad for Ho-Oh :P

Men du har shiny Ho-oh da? :snurt:

AnonymBruker
Skrevet

Fikk en shiny 100%iv Ho-Oh i går jeg :nori:

• Liker 1
Skrevet

Ahh, endelig ferdig med a mythical discovery, sleit nesten lengst med å klare et excellent curve throw men nå er Mew i boks.

Jeg har aldri funnet noen shiny ute, men fått to i egg, så det er mitt neste mål. Og - på tross av at jeg har funnet ti Ditto og mye annet spennende og klekket hundrevis av egg har jeg aldri fått Lapras! Hvooor får man tak i Lapras??

Skrevet
31 minutter siden, Macaroni skrev:

Ahh, endelig ferdig med a mythical discovery, sleit nesten lengst med å klare et excellent curve throw men nå er Mew i boks.

Jeg har aldri funnet noen shiny ute, men fått to i egg, så det er mitt neste mål. Og - på tross av at jeg har funnet ti Ditto og mye annet spennende og klekket hundrevis av egg har jeg aldri fått Lapras! Hvooor får man tak i Lapras??

Du må ta raid. Og må være hvertfall 4 personer.

Skrevet
36 minutter siden, Macaroni skrev:

Lapras fanget jeg på gata når spillet var nytt. Står 11/8-16 på den i alle fall. Mente du Latias/Latios? 

Skrevet
På 20.5.2018 den 23.01, AnonymBruker skrev:

Fikk en shiny 100%iv Ho-Oh i går jeg :nori:

Hva betyr 100%? 

Skrevet
1 time siden, miss summers skrev:

Lapras fanget jeg på gata når spillet var nytt. Står 11/8-16 på den i alle fall. Mente du Latias/Latios? 

Samboeren har spilt siden spillet kom ut, og heller ikke fått Lapras, så det er fullt mulig :)

Skrevet
9 timer siden, Macaroni skrev:

Gratulerer, godt jobbet :)

Lapras er en sjelden fyr, er vel lettest å få i 10 km egg, eller i raid, tror kun jeg har fanget to ville Lapras.

Skrevet
8 timer siden, miss summers skrev:

Hva betyr 100%? 

At den har beste stats på HP, attack og defense når du sjekker appraise.

Skrevet
10 timer siden, Macaroni skrev:

Lapras savner jeg også. Har sett en vild, som selvfølgelig stakk av :( 

Skrevet

Jeg har fått tre Lapras; en fanget med incense og to klekket ut av egg.

Jeg har ramlet litt ut av pokemon-spillinga i det siste så det blir bare litt fanging og snurring her og der, veldig sporadisk.

Skrevet

Jeg ga nick til min lapras..

Lappjævel, plasserte den i en gym sammen med ei venninne og samtalen vår gikk noe sånt som dette:
Hun "Du er klar over at jeg er same?"
Meg "Jaa...men...-"
Hun "Hihi, tror du jeg er så hårsår, det går bra, Lapras er vanskelig å få tak i! :fnise: "

For de som ikke tar den; Lapp blir gjerne sagt istedet for same, men blir sett på som nedlatende, akkurat som N-ordet :)

AnonymBruker
Skrevet
Just now, Chizue said:

Jeg ga nick til min lapras..

Lappjævel, plasserte den i en gym sammen med ei venninne og samtalen vår gikk noe sånt som dette:
Hun "Du er klar over at jeg er same?"
Meg "Jaa...men...-"
Hun "Hihi, tror du jeg er så hårsår, det går bra, Lapras er vanskelig å få tak i! :fnise: "

For de som ikke tar den; Lapp blir gjerne sagt istedet for same, men blir sett på som nedlatende, akkurat som N-ordet :)

Trodde ikke andre brukere kunne se kallenavnet på pokemonene dine jeg?

Anonymkode: 76f3f...12a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...