Puserjenta Skrevet 8. mai 2018 #8861 Skrevet 8. mai 2018 På 7.5.2018 den 12.50, miss summers skrev: 59??? Yes tror jeg rekker en sånn til på søndag igjen, det er vel siste dagen med litt ekstra items på gym. Jeg er også stuck på spøkelsespokemon:( Trøster meg med at jeg har mewtwo:)
miss summers Skrevet 8. mai 2018 #8862 Skrevet 8. mai 2018 29 minutter siden, Puserjenta skrev: Yes tror jeg rekker en sånn til på søndag igjen, det er vel siste dagen med litt ekstra items på gym. Jeg er også stuck på spøkelsespokemon:( Trøster meg med at jeg har mewtwo:) Så streak bonus osv forsvinner? Jeg mangler spesial items, de virker bare å dukke opp som bonus. Blir det og borte? Jeg har kommet over på 7/8 nå da :-)
charactouy Skrevet 9. mai 2018 #8863 Skrevet 9. mai 2018 Ikke streak bonus, men 'superbonus' som vi har hatt siste dagene. Special items dukker garantert opp på 7-dagers streak, det regner jeg med de fortsetter med.
Taperen Skrevet 9. mai 2018 #8864 Skrevet 9. mai 2018 Jeg får bare en slik ein stor bonus streak, og det var i går da jeg fikk 60 stk, men da må du spinne en gym på din 7 dagers streak, og ikke pokestop, dette eventet varer vel til mandag kveld kl 22
Taperen Skrevet 9. mai 2018 #8866 Skrevet 9. mai 2018 1 minutt siden, Hanne67 skrev: Noen som ikke får logget inn idag? Er inne jeg, men hadde et par sekunder i sta hvor det stod at "login failure" eller noe sånt
Hanne67 Skrevet 9. mai 2018 #8867 Skrevet 9. mai 2018 Akkurat nå, Taperen skrev: Er inne jeg, men hadde et par sekunder i sta hvor det stod at "login failure" eller noe sånt Ja, etter at jeg skrev om det så fikk jeg logget inn også. Jeg prøvde flere ganger og bl.a avinnstallerte appen, men nå er det iorden.
Puserjenta Skrevet 11. mai 2018 #8868 Skrevet 11. mai 2018 Er det noen som har fått push varsel idag angående noe med dobbel XP.? Jeg trykket den bort for fort, og nå finner jeg ingen informasjon. Usikker på om jeg har drømt;)
Hanne67 Skrevet 11. mai 2018 #8869 Skrevet 11. mai 2018 17 minutter siden, Puserjenta skrev: Er det noen som har fått push varsel idag angående noe med dobbel XP.? Jeg trykket den bort for fort, og nå finner jeg ingen informasjon. Usikker på om jeg har drømt;) Jeg så det jeg også, og fikk heller ikke lest alt. Mener det var en påminnelse om det som varer t.o.m mandag ang. dobbel XP for gym battles og raids. 1
Hårstrikk79 Skrevet 11. mai 2018 #8870 Skrevet 11. mai 2018 Helt latterlig. Jeg har fanget ca 400 Makuhita'er disse dagene. Ikke én eneste shiny. Men har fått én shiny Meditite da. Med 95 i iv. Har dere andre funnet noen shiny i dette eventet?
Ardwinna Skrevet 11. mai 2018 #8871 Skrevet 11. mai 2018 På 7.5.2018 den 20.15, Vakkertliv skrev: Helt enig:/ Har ikke funnet en ditto enda og har sletta over 2000 crappy pokémon siden det starta:( Gir snart opp, var jo lettere å finne de før:( Ikke jeg heller. Har prøvd å søke opp tips men finner bare disse vær-tipsene og lister over hvilke pokemon som kan inneholde Ditto. Det hjelper fint lite når så inn i granskauen få pokiser av de typene spawner nå for tiden! Jeg er dritlei av fighting types så jeg gleder meg til det nåværende eventet er over. 1
Puserjenta Skrevet 12. mai 2018 #8872 Skrevet 12. mai 2018 12 timer siden, Hanne67 skrev: Jeg så det jeg også, og fikk heller ikke lest alt. Mener det var en påminnelse om det som varer t.o.m mandag ang. dobbel XP for gym battles og raids. Takk:) jeg tok sjansen og utviklet litt igår. Men elsker dobbel xp, og så bruke lucky egg.
momo Skrevet 12. mai 2018 #8873 Skrevet 12. mai 2018 9 timer siden, Hårstrikk79 skrev: Helt latterlig. Jeg har fanget ca 400 Makuhita'er disse dagene. Ikke én eneste shiny. Men har fått én shiny Meditite da. Med 95 i iv. Har dere andre funnet noen shiny i dette eventet? Nei, har ikke funnet noen jeg heller. Og starter å bli dritt lei av at det bare er de samme kjedelige pokemonene og fange. Sønnen min mangler ditto, og er jo håpløs å finne nå, for finner så få pokemon som kan bli til ditto. Samme med spøkelse pokemon og, har ikke sett en eneste de siste ukene.
Hårstrikk79 Skrevet 12. mai 2018 #8874 Skrevet 12. mai 2018 21 minutter siden, momo skrev: Nei, har ikke funnet noen jeg heller. Og starter å bli dritt lei av at det bare er de samme kjedelige pokemonene og fange. Sønnen min mangler ditto, og er jo håpløs å finne nå, for finner så få pokemon som kan bli til ditto. Samme med spøkelse pokemon og, har ikke sett en eneste de siste ukene. Det er så dumt at det er så store forskjeller på hvor man bor. Jeg bor på en relativt liten plass. Men tror jeg fanget 30 rotter i går, og to av dem var Ditto. Jeg sleit med å finne spøkelser jeg også. Måtte dra til nabobyen for å finne dem. Lei av dette eventet. Kjedelig når kun de tre samme pokemonene spawner. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #8875 Skrevet 12. mai 2018 Idag fikk jeg faktisk tak i Ditto... Logget meg raskt på utenfor Rema i byen, Mankey dukket opp og jeg tenkte at den kunne jeg jo fange da jeg ikke har fått utvikla den ennå og jammen var det ikke en Ditto. Måtte sjekke på nett, men ser altså ut som om Ditto kan gjemme seg i Mankey nå. Anonymkode: d774b...c7a
Ardwinna Skrevet 13. mai 2018 #8876 Skrevet 13. mai 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Idag fikk jeg faktisk tak i Ditto... Logget meg raskt på utenfor Rema i byen, Mankey dukket opp og jeg tenkte at den kunne jeg jo fange da jeg ikke har fått utvikla den ennå og jammen var det ikke en Ditto. Måtte sjekke på nett, men ser altså ut som om Ditto kan gjemme seg i Mankey nå. Anonymkode: d774b...c7a Høh? Og så jeg som ikke har giddet å fange Mankey fordi jeg trodde den ikke kunne inneholde Ditto! Æsj!
Gjest padawan Skrevet 13. mai 2018 #8877 Skrevet 13. mai 2018 33 minutter siden, Ardwinna skrev: Høh? Og så jeg som ikke har giddet å fange Mankey fordi jeg trodde den ikke kunne inneholde Ditto! Æsj! Sært at du ikke har klart å fange Ditto enda.
Ardwinna Skrevet 13. mai 2018 #8878 Skrevet 13. mai 2018 2 timer siden, padawan skrev: Sært at du ikke har klart å fange Ditto enda. I know. Det er fordi spillet er så sært at ingen Ditto-pokiser dukker opp lenger... Men nå skal jeg jaggu begynne å fange Mankey også!
Gjest padawan Skrevet 13. mai 2018 #8879 Skrevet 13. mai 2018 32 minutter siden, Ardwinna skrev: I know. Det er fordi spillet er så sært at ingen Ditto-pokiser dukker opp lenger... Men nå skal jeg jaggu begynne å fange Mankey også! Jeg er kanskje billig men jeg pleier å fange alle Pokémons jeg har mulighet til å fange. Kanskje litt med unntak av torvet i Tønsberg på vei til jobb eller for å rekke toget hjem igjen.
Ardwinna Skrevet 13. mai 2018 #8880 Skrevet 13. mai 2018 Mneh, jeg er såpass snerpete at jeg kun fanger pokemons jeg mangler eller har bruk for.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå