Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mange hr dere fanget totalt da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Hanne67 skrev:

Du ser at de er annerledes når du klikker på de og skal til å fange de. Når de er fanget kommer det opp masse stjerner i bakgrunnen. Når de er lagret kommer det opp tre stjerner øverst til venstre.

Tusen takk. 🙂

Skrevet
På ‎02‎.‎05‎.‎2018 den 19.58, Macaroni skrev:

Hvor mange hr dere fanget totalt da?

Var inne og sjekket nå; 46 907

Skrevet
4 minutter siden, hog skrev:

Var inne og sjekket nå; 46 907

:ohmy: Antall pokemon? 

Skrevet
1 minutt siden, miss summers skrev:

:ohmy: Antall pokemon? 

Korrekt.

59 833 pokestops spunnet :P

Skrevet
1 minutt siden, hog skrev:

Korrekt.

59 833 pokestops spunnet :P

Jeg er ikke amatør engang jeg da! Fanget 1893 og spunnet ved 1131 stops. :blush:

Skrevet
24 minutter siden, miss summers skrev:

Jeg er ikke amatør engang jeg da! Fanget 1893 og spunnet ved 1131 stops. :blush:

Du har sikkert hatt mer fornuftige ting å bruke tiden på ;)

Jeg har nok også fått veldig mye igjen for å ha pogo+ koblet til ofte.

• Liker 1
Skrevet

Her har jeg fanget 51,172, og spunnet 43,631 pokestop, og må i grunnen si at jeg ikke er så veldig aktiv heller, har sett folk som har lagt ut at de har fanget 193, 000 pokemons.....

Skrevet

5400 pokemoner her og 4400 pokestops. Jeg spinner og fanger omtrent daglig på min korte spasertur til og fra jobb. Har gått 587 kilometer, ikke akkurat mye på snart to år. Har 329 forskjellige pokemons da.

Skrevet

Har 356 forskjellige pokemon, fanga rett i overkant av 7200, og spunnet rett over 5200 pokestop. 

Men lurer på ein ting. Kortid blei det endra slik at man kan sette inn pokemon mens ein gym blir sloss mot? Eg har aldri kunne gjere det før, men i dag skulle eg ta ned ein gym som berre hadde ein pokemon i, og mens eg kjemper kjem det 4 personar og set inn pokemon der? Eg har alltid fått opp at "this gym is under attack", med videre beskjed om å prøve igjen seinare... 

AnonymBruker
Skrevet

Har 334 forskjellige, fanget 16 885 og tatt 15 007 pokestop.

Anonymkode: 3aae3...c11

Skrevet

Har det skjedd noe nytt mht. hvor mange field oppgaver man kan ha samtidig? Før fikk jeg ingen nye når jeg hadde tre, men nå kan man visst ha fem.

Jeg har forøvrig fanget totalt ca 5 500 og snurret ca 4 400 pokestops. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Hanne67 skrev:

Har det skjedd noe nytt mht. hvor mange field oppgaver man kan ha samtidig? Før fikk jeg ingen nye når jeg hadde tre, men nå kan man visst ha fem.

Jeg har forøvrig fanget totalt ca 5 500 og snurret ca 4 400 pokestops. 

Kan man ha fem? Må være nytt idag..

Anonymkode: 924ca...c2f

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ikke nødvendigvis? Det har hendt meg et par ganger at noe rart har skjedd og jeg har hatt 4-5 samtidig - men dette har gått tilbake til normalt. 

Tok en pokemon idag med excellent curve throw første gang jeg prøvde 😅 Makuhita, ganske ok størrelse på «hitboxen» på den 😊

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

8 timer siden, fro skrev:

Ikke nødvendigvis? Det har hendt meg et par ganger at noe rart har skjedd og jeg har hatt 4-5 samtidig - men dette har gått tilbake til normalt. 

Tok en pokemon idag med excellent curve throw første gang jeg prøvde 😅 Makuhita, ganske ok størrelse på «hitboxen» på den 😊

Ja, det hadde nok skjedd noe rart. Jeg hadde to klart til claiming, men jeg fikk ikke stamp på den første jeg løste inn idag (mulig jeg fikk på den igår, men at det fortsatt ble stående claim award.) Belønningen på den fikk jeg når jeg løste den inn idag.

Skrevet

I dag har jeg syvdagers på snurring, og snurret på gym som jeg hadde tatt over. 59 items fikk jeg, wooohoooo.... det hjalp ettersom sekken begynte å bli tom. Kommer til å bli kjipt å gå tilbake å få 3 items etter eventet er over, 

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, Puserjenta skrev:

I dag har jeg syvdagers på snurring, og snurret på gym som jeg hadde tatt over. 59 items fikk jeg, wooohoooo.... det hjalp ettersom sekken begynte å bli tom. Kommer til å bli kjipt å gå tilbake å få 3 items etter eventet er over, 

59??? :ohmy: 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er null gøy altså. Jeg har vært stuck på ghost pokemon-oppgaven i tre uker, jeg finner de rett og slett ikke. Har en spawneplass på jobb der det kommer sånn 6-8 i timen, har hatt dager der jeg har hatt spillet åpent hele arbeidsdagen, men ikke en eneste ghost. Er de kun ute om natta...?? Jeg har spilt i timesvis i forskjellige byer, sikkert vært innom 5000 pokestops, og jeg har kun funnet tre ghost. To av dem var i Pokémons appear-oppgave. Jeg har unger og kan jo ikke stikke fra de om natta for å dra på ghostjakt liksom... 

Jeg vil ha mew :sur: 

Anonymkode: 53c60...bc5

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er null gøy altså. Jeg har vært stuck på ghost pokemon-oppgaven i tre uker, jeg finner de rett og slett ikke. Har en spawneplass på jobb der det kommer sånn 6-8 i timen, har hatt dager der jeg har hatt spillet åpent hele arbeidsdagen, men ikke en eneste ghost. Er de kun ute om natta...?? Jeg har spilt i timesvis i forskjellige byer, sikkert vært innom 5000 pokestops, og jeg har kun funnet tre ghost. To av dem var i Pokémons appear-oppgave. Jeg har unger og kan jo ikke stikke fra de om natta for å dra på ghostjakt liksom... 

Jeg vil ha mew :sur: 

Anonymkode: 53c60...bc5

Helt enig:/ Har ikke funnet en ditto enda og har sletta over 2000 crappy pokémon siden det starta:( Gir snart opp, var jo lettere å finne de før:(

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har den siste uken vært i regionen der Tropius fins - har hatt spillet oppe når jeg har ruslet rundt i (små)byer og steder der det muligens kunne spawne noe, men neeeeeeeida. Brukte opp alle coinsene mine på incense, neeeeeeeeeida. Ingenting. 

Men SÅ, på flyplassen, sånn omtrent tre minutter før ombordstigning: der var den! Tok ingen sjanser, så tok den med golden razz og ultraball. :Knegg: 

Anonymkode: b83b9...105

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...