Ardwinna Skrevet 25. april 2018 #8821 Skrevet 25. april 2018 14 timer siden, Hanne67 skrev: Uff, har fremdeles ikke Ditto jeg heller. Med de som dukker opp nå så er det få av de som kan inneholde Ditto også. Jeg vet at man kan legge merke til det med weather boost. Det er jo forskjell på hvilke som liker hvilket vær, og om en Zubat ikke liker det været den normalt gjør så kan det være en Ditto. Mer info her: https://www.futuregamereleases.com/everyone-needs-a-ditto-these-days-here-is-the-best-way-to-find-one/ Takk for tips! Det er jo nettopp det som er så irriterende: at det nesten aldri spawner typiske Ditto-pokiser lenger... 2
hog Skrevet 25. april 2018 #8822 Skrevet 25. april 2018 I tilfelle noen lurte; det er fortsatt Moltres man får av Field Research. Fikk nettopp min fjerde. Happy hunting!
charactouy Skrevet 26. april 2018 #8823 Skrevet 26. april 2018 Jeg fikk nyhetsvarsel inne i spillet nå at oppgavene i Field Research oppdateres 1. mai, og at man da vil få Zapdos i belønning 😊 1
Amantheia Skrevet 26. april 2018 #8824 Skrevet 26. april 2018 (endret) Skulle ønske me kunne fått regionale pokemon som belønning og. Hadde ikkje gjort noko å få Tauros, Corsola, Heracross, Farfetch'd eller Kangaskhan, sjølv om eg har dei to siste. Endret 26. april 2018 av Amantheia 3
Fossekall Skrevet 26. april 2018 #8825 Skrevet 26. april 2018 Jeg forsøkte det raid trikset noen her inne opplyste om, men det virket ikke. Jeg fikk bare 1 raid, selv om jeg lot tida gå ut tre ganger. ☹️
Gjest padawan Skrevet 26. april 2018 #8826 Skrevet 26. april 2018 29 minutter siden, Fossekall skrev: Jeg forsøkte det raid trikset noen her inne opplyste om, men det virket ikke. Jeg fikk bare 1 raid, selv om jeg lot tida gå ut tre ganger. ☹️ Jeg fikk også bare 1 raid selv om jeg lot tiden løpe ut så vi er i samme båt der.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #8827 Skrevet 27. april 2018 Er det noen av dere som har fått shiny hval? Jeg leter og leter.... Anonymkode: 2fb0a...e82
momo Skrevet 27. april 2018 #8828 Skrevet 27. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen av dere som har fått shiny hval? Jeg leter og leter.... Anonymkode: 2fb0a...e82 Nei, og har fanget veldig mange de siste dagene.
Taperen Skrevet 27. april 2018 #8829 Skrevet 27. april 2018 Ikke jeg heller, og har fanget en del også, ikke finner jeg shiny Magikarp heller, har vel fanget 1300 stk av den....
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #8830 Skrevet 27. april 2018 Ingen shiny her heller. MEN - fikk både Mew, Chansey og Latias på samme dag, så er storfornøyd allikevel :D Anonymkode: 8ab53...fc4
miss summers Skrevet 27. april 2018 #8831 Skrevet 27. april 2018 Hvorfor shiny? Mye hval om dagen. Trenger syv raids på 6/8
Taperen Skrevet 1. mai 2018 #8832 Skrevet 1. mai 2018 Nytt event allerede fra i kveld kl 22, juhuuuu Trainers, It’s time to test the strength of your Pokémon during a special battle event! Fighting-type Pokémon, such as Machop and Makuhita, will appear more frequently in the wild starting May 1 at 1:00 p.m. PDT. But what’s a battle celebration without some competition at your nearby Gym? Until May 14, you’ll receive 2× bonus XP for Gym Battles and Raid Battles. Plus, Raid Battles will also award a guaranteed 3,000 Stardust for participating—and at least one Rare Candy if you win! Several actions at Gyms will yield bonuses, including a 2× Badge multiplier, so you can receive even more benefits at a Gym you visit frequently. Just stopping by? Spinning the Photo Disc at Gyms will also yield more items! Our Battle Showdown is sure to pack a punch, so don’t miss it! ^ full news for those who can't access Twitter or the site Award for battling and winning raids! Garuranteed rare candy is nice. ● 3
Ardwinna Skrevet 1. mai 2018 #8833 Skrevet 1. mai 2018 Jeg blir stein hakke sprø av at jeg aldri får tak i Ditto! Hvor blir det av alle de kjedelige Ditto-pokisene som spawnet overalt før??? Har fanget alle jeg ser men ingen Ditto å finne... På den positive siden så begynner jeg så smått å nærme meg 400 Magikarp-candies etter iherdig fanging under gen1-eventet med pinab berries, pluss at alt det våte været gir noen flere spawns av plaskefisken Men altså, Ditto! Duste-Ditto!!! Noen som fullførte field research i dag og fikk Zapdos? Jeg ligger på etterskudd og glemmer å fullføre innimellom så jeg antar det blir Zapdos på meg til helga.
Taperen Skrevet 1. mai 2018 #8834 Skrevet 1. mai 2018 Leeeenge siden jeg også har sett noen Ditto....men nå har jeg jo fått den, så trenger den ikke. Blir kanskje en mulighet til Zapdos på fredag for min del.
Taperen Skrevet 2. mai 2018 #8835 Skrevet 2. mai 2018 Et gullgym gir rundt 14 items nå, et luksusproblem, må hele tiden slette items....
Taperen Skrevet 2. mai 2018 #8837 Skrevet 2. mai 2018 Lite shiny her omkring, har spillt en del i dag, og tatt en del raidbosser, gymmer, og gjort noen field oppgaver
Kontorotta Skrevet 2. mai 2018 #8838 Skrevet 2. mai 2018 Disse shiny pokemonene. Ser man at det er en shiny med en gang ballen åpner seg, eller må man lagre den først? Pleier som regel bare å transfere magicarper med en gang de er fanget, så sant de ikke er veldig sterke da. Har vel straks fanget 1600 av dem, uten å ha sett snurten av noe shiny.
Hanne67 Skrevet 2. mai 2018 #8839 Skrevet 2. mai 2018 (endret) 2 timer siden, Kontorotta skrev: Disse shiny pokemonene. Ser man at det er en shiny med en gang ballen åpner seg, eller må man lagre den først? Pleier som regel bare å transfere magicarper med en gang de er fanget, så sant de ikke er veldig sterke da. Har vel straks fanget 1600 av dem, uten å ha sett snurten av noe shiny. Du ser at de er annerledes når du klikker på de og skal til å fange de. Når de er fanget kommer det opp masse stjerner i bakgrunnen. Når de er lagret kommer det opp tre stjerner øverst til venstre. Endret 2. mai 2018 av Hanne67
moho Skrevet 2. mai 2018 #8840 Skrevet 2. mai 2018 Oi, det var mange. Jeg har fanget 300 og syns det var mange. Ingen shiny da, som jeg har fått med meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå