Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest padawan
Skrevet
1 minutt siden, Neinøff skrev:

Ikke sånn überrare og merkelige? Har møtt endel hyggelige, men noen... spesielle.. 

Treffer man tilstrekkelig antall mennesker uansett hobby / interesse vil det alltid være et gitt antall spesielle eller sære mennesker. Spiller en del Ingress også og truffet mange hyggelige folk men der er det flere spesielle mennesker enn jeg har truffet på som PoGO-spillere.

Videoannonse
Annonse
Gjest N-Nøff
Skrevet
11 minutter siden, padawan skrev:

Treffer man tilstrekkelig antall mennesker uansett hobby / interesse vil det alltid være et gitt antall spesielle eller sære mennesker. Spiller en del Ingress også og truffet mange hyggelige folk men der er det flere spesielle mennesker enn jeg har truffet på som PoGO-spillere.

Her er det stort sett menn i 40-50-årene. Ser ingen unge lenger?

Gjest padawan
Skrevet
1 minutt siden, Neinøff skrev:

Her er det stort sett menn i 40-50-årene. Ser ingen unge lenger?

Lite av det i Oslo og Tønsberg også. Er stort sett voksne (30-ish og eldre) i diverse aldre som spiller.

Skrevet (endret)

Her er det folk i alle aldre, fra små barn til svært gamle. Synes de fleste er svært koselige, og både jeg og min sønn har fått god hjelp av flere av de unge kule ungdommene. 

Endret av momo
Gjest N-Nøff
Skrevet
41 minutter siden, padawan skrev:

Lite av det i Oslo og Tønsberg også. Er stort sett voksne (30-ish og eldre) i diverse aldre som spiller.

Ja. Og noen tar seg fri fra jobben for å spille. Den er drøy, synes jeg da. Men hver sin fridag ;) !!! 

Gjest N-Nøff
Skrevet
34 minutter siden, momo skrev:

Her er det folk i alle aldre, fra små barn til svært gamle. Synes de fleste er svært koselige, og både jeg og min sønn har fått god hjelp av flere av de unge kulle ungdommene. 

Aha. Så noen på community day, Men stort sett voksne.

Skrevet
2 timer siden, Neinøff skrev:

Hahah.. åh.. jeg må bare spørre. Hvordan  er spillerne dere møter på? 

Mye forskjellige folk, de fleste er hyggelige da. Har sett alt fra det jeg ville gjettet på var typisk gamere til damer i dressjakke :P

Hovedvekt av voksne menn, men også mange damer i forskjellige aldre og også barn.

Gjest N-Nøff
Skrevet
5 timer siden, pinar skrev:

Mye forskjellige folk, de fleste er hyggelige da. Har sett alt fra det jeg ville gjettet på var typisk gamere til damer i dressjakke :P

Hovedvekt av voksne menn, men også mange damer i forskjellige aldre og også barn.

Ja, så en dame i 60-årene en gang og :P Kun én gang. 

Skrevet

Det startet et nytt event i går kveld som varer til 30/4, vi får nå 3x stardust når vi fanger grass, ground og water pokemons, og Wailmer kan være shiny, god jakt folkens :)

• Liker 1
Skrevet

Et tips til excellent curveball, fang wailmer. Han er lettere å treffe enn de små pokemonene. 

• Liker 4
Skrevet
10 timer siden, Taperen skrev:

Det startet et nytt event i går kveld som varer til 30/4, vi får nå 3x stardust når vi fanger grass, ground og water pokemons, og Wailmer kan være shiny, god jakt folkens :)

Dessuten er det mange som ikke spawner så ofte, - fant tilogmed Larvitar. Masse Magikarp, endel Rhyhorn, Wailmer og Carvanha. 

Skrevet

Åja, det er derfor det spawner så mye rart nå for tiden. Har sett irriterende mange Remoraids i dag.
Har fremdeles ikke fått Ditto :(

Skrevet

Jeg trenger «special items”, hvor finner jeg det? Må delta i 8 raids også. Ikke lett her jeg bor...

Skrevet
5 timer siden, miss summers skrev:

Jeg trenger «special items”, hvor finner jeg det? Må delta i 8 raids også. Ikke lett her jeg bor...

Special items dukker opp iblant når man snurrer pokestops/gymmer.

Amantheia har en bra forklaring nederst på side 439 ang. det med raid. Du finner et raid, bruker et raid pass og lar tida gå ut. Deretter går du inn igjen, og gjentar det samme til du har gjort det 8 ganger. På denne måten bruker du bare ett raid pass

Skrevet (endret)
6 timer siden, Ardwinna skrev:

Åja, det er derfor det spawner så mye rart nå for tiden. Har sett irriterende mange Remoraids i dag.
Har fremdeles ikke fått Ditto :(

Uff, har fremdeles ikke Ditto jeg heller. Med de som dukker opp nå så er det få av de som kan inneholde Ditto også.

Jeg vet at man kan legge merke til det med weather boost. Det er jo forskjell på hvilke som liker hvilket vær, og om en Zubat ikke liker det været den normalt gjør så kan det være en Ditto. Mer info her: 

https://www.futuregamereleases.com/everyone-needs-a-ditto-these-days-here-is-the-best-way-to-find-one/

Endret av Hanne67
  • Liker 1
Skrevet

I dag fant jeg endelig ditto etter mye leting!! :nori:

• Liker 2
Skrevet

Får bare 10 km egg nå, nå har jeg 9x 10 km egg, måtte hive inn egg super inkubator for å se om jeg kunne få noen mindre egg til å ha i evighets inkubatoren, men neida, fikk bare ett nytt 10 km egg....

Gjest padawan
Skrevet
6 minutter siden, Taperen skrev:

Får bare 10 km egg nå, nå har jeg 9x 10 km egg, måtte hive inn egg super inkubator for å se om jeg kunne få noen mindre egg til å ha i evighets inkubatoren, men neida, fikk bare ett nytt 10 km egg....

Vi kan sikkert bytte (hvis det hadde gått ann). Går cirka 5 kilometer hver dag for å komme meg til og fra jobb og har bare 2 km egg. Går greit unna me klekking men kunne sikkert hatt flere 5km og 10 km egg,

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, Taperen said:

Buhu, stakkars deg altså

Anonymkode: 76f3f...12a

Skrevet

Nå fikk jeg et 5 km egg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...