Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk for tips om raid, jeg skal prøve det samme! Må bare finne den forbannede ditto! 

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet
1 time siden, Amantheia skrev:

Ja, når tida går ut kan du prøve på nytt på samme raidpass. I praksis så tapar du raidet, men du får prøve så mange gonger du vil utan at du brukar meir enn eitt pass. :)

Så en må la Pokémonene "dø", revive de og prøve på nytt på samme pass eller funker der å "stikke av" med en gang en har startet og prøve på samme pass?

Skrevet

Kjenner eg er dritskuffa over at det vart Moltres i field research for 3. veke på rad. 

Skrevet
17 timer siden, padawan skrev:

Så en må la Pokémonene "dø", revive de og prøve på nytt på samme pass eller funker der å "stikke av" med en gang en har startet og prøve på samme pass?

Ja, man må la tiden gå ut, - det går ikke om du stikker av før kampen er ferdig.

Gjest padawan
Skrevet

Da jeg tok siste raidet jeg trengte på spesial mission 6 fikk jeg en Gold konto medal. Ikke peiling på hvorfor men greit siden man trengte det på spesial mission 7.

Skrevet

Må hente baller i helga 😂 fikk endelig tak i moltres, (lite spilling pga jobb) hadde 70pokeballer, 12 great og 19 ultra,  satt igjen med 3pokeballer x)

Skrevet

Jeg spiller pokemon bare litt sånn nybegynneraktig da jeg kun fanger pokemon og klekker egg og henter pokemanballer mens jeg går tur med hundene mine. Jeg kan ikke så mye annet ang. det spillet.

Skrevet

I dag satt Moltres i første ultraball med Pinab bær, har fortsatt 999 ultraballer igjen....:P

Gjest padawan
Skrevet (endret)

Har aldri prioritert noe særlig å få til curvballs men nå må jeg sette alle kluter til.

edit: wooohooo. klarte det. har klart å bruke 50 berries for å fange Pokémons så har bare 3 igjen før jeg er over på special mission 8. 

Endret av padawan
Skrevet
På 17.4.2018 den 0.16, Amantheia skrev:

Takk, men jeg har fremdeles ikke fått det til 😫😫 og nå er jeg kronisk tom for baller pga det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får heller ikke til det kastet der :sukk: Har sikkert kastet bort 400 baller på det, men det går aldri!!! 

Anonymkode: 53c60...bc5

Gjest padawan
Skrevet

Jeg tror jeg ikke jeg brukte mer enn 15-20 baller før jeg klarte det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarte det på første forsøk. Men nå har jeg et oppdrag på tre great curveball på rad, og det er umulig! Får tre rare candy hvis jeg klarer det...

Anonymkode: 2fb0a...e82

Gjest padawan
Skrevet

Jeg mistenker jeg ikke er flink nok til å modde pokisene mine. Jeg bruker Star dust og candies ved å bruke knappen  "Power up" men hva kan gjøres ellers?

Her er min mef mest CP og jeg er level 30. Jeg har noen Fast TM, Charged TM, Sun stone, Kings rock, metal coat, dragon scale og up-grade blant itemsene mine men er usikker på hvilke pokiser jeg kan bruke det på.

Screenshot_2018-04-20-13-28-05.thumb.jpg.ba67c51db1d7d0d4bd44404770940306.jpg

Skrevet (endret)
54 minutter siden, padawan skrev:

Jeg mistenker jeg ikke er flink nok til å modde pokisene mine. Jeg bruker Star dust og candies ved å bruke knappen  "Power up" men hva kan gjøres ellers?

Her er min mef mest CP og jeg er level 30. Jeg har noen Fast TM, Charged TM, Sun stone, Kings rock, metal coat, dragon scale og up-grade blant itemsene mine men er usikker på hvilke pokiser jeg kan bruke det på.

Screenshot_2018-04-20-13-28-05.thumb.jpg.ba67c51db1d7d0d4bd44404770940306.jpg

Hadde brukt ein Charged TM på Tyranitaren der til eg hadde fått Stone Edge, som er det beste den kan få. Bite er også betre enn Iron Tail, om du vil bytte ut det med eit Fast TM. :)

Sun Stone brukes til å utvikle Sunkern til Sunflora, eller Gloom til Bellossom.
Kings Rock brukes til å utvikle Slowpoke til Slowking, eller Poliwhirl til Politoed. 
Metal Coat brukes til å utvikle Onix til Steelix, eller Scyther til Scissor.
Dragon Scale brukes til å utvikle Seadra til Kingdra
Og Up-Grade brukes til å utvikle Porygon til Porygon2.

:) 

Endret av Amantheia
  • Liker 2
Skrevet
På 19.4.2018 den 0.05, Amantheia skrev:

Kjenner eg er dritskuffa over at det vart Moltres i field research for 3. veke på rad. 

Jaja, da er det jo ikke så nøye at jeg har ramlet helt ut av det der field research-greiene. Jeg gjør bare unna oppgaver ca annenhver dag, finner ikke tid til så mye mer. Dessuten har interessen gitt seg litt. Jeg har prøvd å få tak i Ditto men ikke spawner det særlig mange typiske Ditto-pokiser og når de endelig dukker opp er det bare vanlige, kjedelige drittpokiser når jeg fanger dem... :glare:
Tok et Sableye-raid her om dagen, bare for få noen ekstra golden razzberries og rare candies, og fordi det var bare to minutter igjen av raidet og det var mitt lag som hadde gymmen og jeg ville sette inn en pokis.

Gjest padawan
Skrevet

Holdt på å gi opp på grunn av Ditto selv men da jeg endelig fant fikk jeg tre stykket på to timer. Egentlig litt dritt med tanke på hvor lenge jeg gikk uten å finne.

Gjest N-Nøff
Skrevet

Hahah.. åh.. jeg må bare spørre. Hvordan  er spillerne dere møter på? 

Gjest N-Nøff
Skrevet
1 minutt siden, padawan skrev:

De jeg har truffet har vært veldig koselige.

Ikke sånn überrare og merkelige? Har møtt endel hyggelige, men noen... spesielle.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...