Rosalie Skrevet 28. juli 2016 #861 Skrevet 28. juli 2016 14 minutter siden, appelsinjuice skrev: Det er mulig jeg har brukt 328,- Tenker det er helt greit siden jeg ikke har brukt en krone på spill siden jeg spilte Super Nintendo på barneskolen Jeg må også innrømme at jeg bruker litt penger på baller, men jeg har heller aldri brukt penger på spill, annet enn kronespill i barndommen.
♥Missy♥ Skrevet 28. juli 2016 #862 Skrevet 28. juli 2016 23 minutter siden, Mynona skrev: Her i utlandet har de ting jeg ikke har funnet i Oslo Alle de der har jeg funnet i byen min 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #863 Skrevet 28. juli 2016 5 minutter siden, ♥Missy♥ skrev: Alle de der har jeg funnet i byen min Voltorb kan finnes nede ved Akershus festning noen ganger, og exeggcute bor 24/7 i tøyenparken Anonymkode: 2b30a...6d6
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #864 Skrevet 28. juli 2016 31 minutter siden, Mynona skrev: Her i utlandet har de ting jeg ikke har funnet i Oslo Har sett alt dette i Oslo Anonymkode: 6b3f2...aec 1
appelsinjuice Skrevet 28. juli 2016 #865 Skrevet 28. juli 2016 10 minutter siden, Rosalie skrev: Jeg må også innrømme at jeg bruker litt penger på baller, men jeg har heller aldri brukt penger på spill, annet enn kronespill i barndommen. Da er det jo greit Jeg jugde kanskje litt i sta, for jeg kjøpte kanskje et spill til Wii da den kom ut (og et familiemedlem mente at jeg behøvde en Wii uten at jeg hadde ønsket meg den )
Mynona Skrevet 28. juli 2016 #866 Skrevet 28. juli 2016 24 minutter siden, ♥Missy♥ skrev: Alle de der har jeg funnet i byen min 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har sett alt dette i Oslo Anonymkode: 6b3f2...aec Ikke jeg. 1
Gjest FarDareisMai Skrevet 28. juli 2016 #867 Skrevet 28. juli 2016 Gikk en lang tur med bikkja og fant bare kjipe Pokémons, som pidgey, weeble og rattata. Men begynner å få en bra samling med magicarp, så kanskje jeg får nok til å evolve den. Og så klarte jeg å få en 900 lvl hypno, med sånn bare ti-femten vanlige baller. Og klokka ut samtlige egg, men det var ingenting nytt. Tok et Lucky egg og en skikkelig evolverunde, så nå er jeg halvveis på lvl 19 til å levle opp. Jo, fikk to jigglypuff og evolvet geoduden til en graveler. Jaja, ble i allefall mye stardust, så jeg fikk povered opp noen av de sterkeste mine. Tror bikkja er utslitt nå. Men har to andre bikkjer som også skal på tur etterpå tror alle tre er slik som dette for tida : Spoiler Spoiler
Rosalie Skrevet 28. juli 2016 #868 Skrevet 28. juli 2016 Etter en litt sen start på dagen, gikk jeg ut for å jakte på lommemonster. Også får jeg ikke logget på - server overbelastet.
Rosalie Skrevet 28. juli 2016 #869 Skrevet 28. juli 2016 36 minutter siden, Rosalie skrev: Etter en litt sen start på dagen, gikk jeg ut for å jakte på lommemonster. Også får jeg ikke logget på - server overbelastet. Hjalp visst å klage. Fikk logget inn rett etter at jeg la inn klageinnlegget. 3
Ixnay Skrevet 28. juli 2016 #870 Skrevet 28. juli 2016 Satt hjemme og jobbet i dag, så da gikk jeg en kjapp tur i lunsjen. På vei hjem dukket Pikachu og en ukjent pokemon opp. Jeg hadde akkurat gått to ganger forbi naboen som satt ute i sola, så jeg syntes ikke jeg kunne gå tilbake enda en gang Også måtte jeg tilbake for å jobbe, så jeg hadde ikke hatt tid til å lete etter dem heller. Skulle gjerne sett at den fotspor tingen virket så jeg kunne sett hvor nærme de faktisk var hehe Nå skal jeg ut en trur, og jeg tror jeg skal gå litt tidlig så jeg kan stoppe på gymmet her, og prøve å vinne det!
Aamu Skrevet 28. juli 2016 #871 Skrevet 28. juli 2016 17 minutter siden, Ixnay skrev: Satt hjemme og jobbet i dag, så da gikk jeg en kjapp tur i lunsjen. På vei hjem dukket Pikachu og en ukjent pokemon opp. Jeg hadde akkurat gått to ganger forbi naboen som satt ute i sola, så jeg syntes ikke jeg kunne gå tilbake enda en gang Også måtte jeg tilbake for å jobbe, så jeg hadde ikke hatt tid til å lete etter dem heller. Skulle gjerne sett at den fotspor tingen virket så jeg kunne sett hvor nærme de faktisk var hehe Nå skal jeg ut en trur, og jeg tror jeg skal gå litt tidlig så jeg kan stoppe på gymmet her, og prøve å vinne det! Hvordan skal den virke?
Ixnay Skrevet 28. juli 2016 #872 Skrevet 28. juli 2016 1 minutt siden, Aamu skrev: Hvordan skal den virke? Det skal bli færre fotspor dess nærmere du kommer Pokemonen..
Aamu Skrevet 28. juli 2016 #873 Skrevet 28. juli 2016 Har fått meg noen nye Pidgeotto (cp 112), Caterpie (cp 35), Kakuna (cp 48), 3 stk Nidoran gutter (cp 33, cp 77, cp 55), Nidoran jente (cp 11), Magikarp (cp 10),Krabby (cp 80), Squirtle (cp 12), Jigglypuff (cp 36). På et kjøpesenter !! 1
Aamu Skrevet 28. juli 2016 #874 Skrevet 28. juli 2016 1 minutt siden, Ixnay skrev: Det skal bli færre fotspor dess nærmere du kommer Pokemonen.. Åja, starter med 3? Trodde det bare betydde at det var "Innen rekkevidde" Men det funker ikke eller?
momo Skrevet 28. juli 2016 #875 Skrevet 28. juli 2016 Hva skjer, når man har fanget for mange pokemon? Jeg er jo bare på Level 9, og har fanget 155 stk.
Ms. Steele Skrevet 28. juli 2016 #876 Skrevet 28. juli 2016 1 minutt siden, momo skrev: Hva skjer, når man har fanget for mange pokemon? Jeg er jo bare på Level 9, og har fanget 155 stk. Hva mener du med for mange? Kan man få for mange? Det lønner seg å overføre til professoren for å få candy. Det kan du bruke senere til å gjøre de du har sterkere og til å utvikle. 2
appelsinjuice Skrevet 28. juli 2016 #877 Skrevet 28. juli 2016 4 minutter siden, momo skrev: Hva skjer, når man har fanget for mange pokemon? Jeg er jo bare på Level 9, og har fanget 155 stk. Du har vel plass til flere i ryggsekken din, trodde det var 250 med mindre man oppgraderer ? Uansett er det ikke noe poeng i å beholde svake Pokemon med lav CP så du kan overføre de du har flere av til professoren og få candy. 1
momo Skrevet 28. juli 2016 #878 Skrevet 28. juli 2016 Tusen takk for svar. Hvordan overfører man de til professoren?
Ms. Steele Skrevet 28. juli 2016 #879 Skrevet 28. juli 2016 Et øyeblikk siden, momo skrev: Tusen takk for svar. Hvordan overfører man de til professoren? Du trykker på den Pokemon som du vil overføre, sveiper helt ned/scroller og trykker transfer. Overfør de med lavest CP og som du har flere av. Vær obs på at tilsynelatende like Pokemon kan ha ulike egenskaper. Lurt å sjekke før man overfører.
Gjest 123Sol Skrevet 28. juli 2016 #880 Skrevet 28. juli 2016 Når du er inne på pokemonen, så blar du litt ned og trykker transfer Må bruke penger på baller, jeg..er få pokestops i nærheten Brukt tilsammen 77 kr og mer skal det bli!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå