Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner heller ikke Ditto, så har stått fast der en stund.

Anonymkode: 3aae3...c11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har det vært 10 km egg bonanza siden community day var over, har fått 8x 10 km egg siden søndag kveld....opplever dere også det? Har bare brukt den faste inkubatoren siden eventet var over på søndag, men måtte hive inn et 10 km egg i ny inkubator på spaserturen i dag, var redd jeg ikke skulle få noe mindre enn 10 km egg når det siste 2 km egget klekket på turen, men jeg fikk et nytt 2 km egg som klekker om 600 m

Skrevet (endret)
2 timer siden, Taperen skrev:

Her har det vært 10 km egg bonanza siden community day var over, har fått 8x 10 km egg siden søndag kveld....opplever dere også det? Har bare brukt den faste inkubatoren siden eventet var over på søndag, men måtte hive inn et 10 km egg i ny inkubator på spaserturen i dag, var redd jeg ikke skulle få noe mindre enn 10 km egg når det siste 2 km egget klekket på turen, men jeg fikk et nytt 2 km egg som klekker om 600 m

Jeg fikk to 10 km egg under community day på søndag, og da klekket jeg mange i alle varianter også. Det har mest fylt seg opp igjen med 5 km egg.

Idag må vi huske på å transfere før eventet er over, så vi får 2 candy pr. pokemon.

Endret av Hanne67
AnonymBruker
Skrevet

Finner. Ikke. Ditto. 

:dry: 

Anonymkode: b83b9...105

Skrevet

Jeg fikk ditto nå, hadde nesten gitt opp. Men er det over i morgen? 

Har nesten ikke fått noen egg de siste dagene, har vel fått 3 stk 5 km egg. 

Skrevet (endret)
3 minutter siden, momo skrev:

Jeg fikk ditto nå, hadde nesten gitt opp. Men er det over i morgen? 

Har nesten ikke fått noen egg de siste dagene, har vel fått 3 stk 5 km egg. 

Kanto-eventet er over idag, mest sannsynlig kl 22.00. 

Endret av Hanne67
Skrevet

Neste Community Day blir den 19. mai kl 11.00 - 14.00, og da er det Charmander som er i fokus. Det blir 3 x stardust og 3 timers lure.

Gjest N-Nøff
Skrevet
3 timer siden, Hanne67 skrev:

Neste Community Day blir den 19. mai kl 11.00 - 14.00, og da er det Charmander som er i fokus. Det blir 3 x stardust og 3 timers lure.

De sier ingenting om shiny.

Gjest N-Nøff
Skrevet

Mangler 4 raids, seriøst, sliter med det! Er jo INGEN her. 

Gjest padawan
Skrevet

Jeg mangler 6 raids og vet ikke om jeg får gjort noe særlig med det før i morgen.

Skrevet
1 time siden, Neinøff skrev:

Mangler 4 raids, seriøst, sliter med det! Er jo INGEN her. 

56 minutter siden, padawan skrev:

Jeg mangler 6 raids og vet ikke om jeg får gjort noe særlig med det før i morgen.

Man kan ta samme raidet flere ganger! Om man f.eks tar et T1 raid så lar du bare tiden gå ut, også gjør du det på nytt igjen. Hvert "forsøk" teller som et raid. 

Skrevet
1 time siden, Neinøff skrev:

De sier ingenting om shiny.

Sto ingenting om shiny Mareep før sist event heller, så er ganske sikker på at man får mulighet til shiny denne gongen og. :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva er egentlig greien med shiny-variantene? Er det bare at de er artige å samle på (?) eller har de noen... funksjon? :) 

Gjest N-Nøff
Skrevet (endret)
25 minutter siden, misssssnorway skrev:

Man kan ta samme raidet flere ganger! Om man f.eks tar et T1 raid så lar du bare tiden gå ut, også gjør du det på nytt igjen. Hvert "forsøk" teller som et raid. 

Men jeg kan ikke gå inn, for jeg vinner raidet :P  Men du tenker på de som er vanskelige? 

Endret av N-Nøff
Gjest N-Nøff
Skrevet
13 minutter siden, Amantheia skrev:

Sto ingenting om shiny Mareep før sist event heller, så er ganske sikker på at man får mulighet til shiny denne gongen og. :)

Håååper det :)

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er egentlig greien med shiny-variantene? Er det bare at de er artige å samle på (?) eller har de noen... funksjon? :) 

Er nok berre at dei er meir sjelden enn den normale varianten. Utanom fargen er dei lik som dei vanlege. :)

Skrevet
1 minutt siden, Neinøff skrev:

Men jeg kan ikke gå inn, for jeg vinner raidet :P  Men du tenker på de som er vanskelige? 

Eg og sambuaren tok eit T2-raid 9 gonger. Gjekk inn, og lot være å angripe. Hoppa rundt i ring i stadenfor til tida var gått ut. ;)

Gjest N-Nøff
Skrevet
16 minutter siden, Amantheia skrev:

Eg og sambuaren tok eit T2-raid 9 gonger. Gjekk inn, og lot være å angripe. Hoppa rundt i ring i stadenfor til tida var gått ut. ;)

Åå, lurt da :) Så kan bare bruke pass, hoppe ut, og så bruke nytt? Eller.. hvordan funker det? Så når nedtellinga har gått ut, så kan du gå inn igjen? 

Skrevet
23 minutter siden, Neinøff skrev:

Åå, lurt da :) Så kan bare bruke pass, hoppe ut, og så bruke nytt? Eller.. hvordan funker det? Så når nedtellinga har gått ut, så kan du gå inn igjen? 

Ja, når tida går ut kan du prøve på nytt på samme raidpass. I praksis så tapar du raidet, men du får prøve så mange gonger du vil utan at du brukar meir enn eitt pass. :)

Gjest N-Nøff
Skrevet
34 minutter siden, Amantheia skrev:

Ja, når tida går ut kan du prøve på nytt på samme raidpass. I praksis så tapar du raidet, men du får prøve så mange gonger du vil utan at du brukar meir enn eitt pass. :)

Og jeg får poeng for raidene? :) skal prøve det da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...