Amantheia Skrevet 15. april 2018 #8741 Skrevet 15. april 2018 Er veldig nøgd med dagens fangst. Fekk heile 7 shiny, utvikla 3 Ampharos, og fekk klekka litt snadder i egg. Har framleis 3 10km på klekk, og fekk også fanga Mew! I tillegg var det så varmt ute at eg kunne gå utan jakke. Alt i alt, ein veldig fin dag! 3
Hanne67 Skrevet 15. april 2018 #8742 Skrevet 15. april 2018 Godt og varmt i sola idag, selv om det regnet i spillet... Jeg fikk bare med meg et par timer av eventet, men er godt fornøyd med dagens fangst. Jeg har ca 340 Mareep candy, men tok ikke og evolvet noen idag. Av de 40 jeg fanget så ble det 5 shiny. Klekket også mange egg, og i 10 km eggene ble det Dratini, Mareep og Aerodactyl. Jeg fikk ett 10 km egg til Idag, og siden jeg husket på å sette det på før klokken 14 så står det med 1/4 distanse. Ellers tok jeg et Charmander raid og fanget en CP 2095 Schyter. 2
Katla80 Skrevet 15. april 2018 #8743 Skrevet 15. april 2018 Jeg rakk å få nok Mareep til en vanlig Ampharos og fikk også utviklet en shiny Ampharos. Dessverre hadde jeg glemt dette med eggklekkingen, så inkubatorne mine hadde 10 km egg nettopp startet. Jaja, er fornøyd.
moho Skrevet 15. april 2018 #8744 Skrevet 15. april 2018 Jeg fikk min første shiny i dag, en Pootchyena! Overraskende men gøy. Fant mange Mareep også, men ingen 10 km egg. 1
Gjest N-Nøff Skrevet 15. april 2018 #8745 Skrevet 15. april 2018 2 timer siden, Amantheia skrev: Er veldig nøgd med dagens fangst. Fekk heile 7 shiny, utvikla 3 Ampharos, og fekk klekka litt snadder i egg. Har framleis 3 10km på klekk, og fekk også fanga Mew! I tillegg var det så varmt ute at eg kunne gå utan jakke. Alt i alt, ein veldig fin dag! Jeg fikk også 7 shiny gøy da. Den siste jeg fikk var en shiny. Dukket opp 2 stk, hadde kun tid til å ta den ene, tok heldigvis "den rette"
Gjest padawan Skrevet 15. april 2018 #8746 Skrevet 15. april 2018 Fikk en Field mission for en ukes tid siden om å fange 3 Dark-type Pokémon. Ikke fått en eneste en. Noen av dere andre?
Puserjenta Skrevet 15. april 2018 #8747 Skrevet 15. april 2018 Vi var i Drammen idag på sauejakt. Jeg fikk utvikla en vanlig mareep og en rosa:) også var vi så heldige at vi har var på ex raid idag, så da fikk jeg en Mewtwo:) så nå må jeg raide og få tak i masse rare candy så den kan blir stor og sterk:) Det var jo mye mareeps, men syns likevel det var færre idag enn ved feks de to forrige CD. Men hjelper jo at man fikk dobbelt opp med candy idag. Gleder meg til neste:) 1
Ardwinna Skrevet 15. april 2018 #8748 Skrevet 15. april 2018 Rart det med hyppigheten av typer pokiser i egg. Jeg fikk nesten aldri Dratini i verken egg eller spawnet vill før men etter community day i februar har jeg fått flere i egg. I dag fikk jeg plutselig Mareep i ene 10km-egget mitt, og det er bare min Mareep nr to i 10km-egg. Før dagens event hadde jeg bare den ene Mareepen, men nå blir jeg vel kanskje å få den mye oftere i egg. Det frister litt å utvikle den shiny Mareepen men den er så dårlig at jeg tror ikke jeg gidder å ofre candy på den.
Amantheia Skrevet 15. april 2018 #8749 Skrevet 15. april 2018 5 minutter siden, Puserjenta skrev: Vi var i Drammen idag på sauejakt. Jeg fikk utvikla en vanlig mareep og en rosa:) også var vi så heldige at vi har var på ex raid idag, så da fikk jeg en Mewtwo:) så nå må jeg raide og få tak i masse rare candy så den kan blir stor og sterk:) Det var jo mye mareeps, men syns likevel det var færre idag enn ved feks de to forrige CD. Men hjelper jo at man fikk dobbelt opp med candy idag. Gleder meg til neste:) Her var det omvendt. Fekk mykje fleire Mareep i dag, enn eg fekk Bulbasaur sist gong. Var direkte skuffa sist gong, ettersom det spawna fleire Castform enn Bulbasaur, og hadde nesten aldri meir enn 1 Bulbasaur på nearby, og enkelte gonger var det ingen i det heile tatt. I dag hadde eg 4-5 Mareep på nearby nesten heile tida, og fekk også mange på incense. 2
Katla80 Skrevet 16. april 2018 #8750 Skrevet 16. april 2018 Jeg har endelig fått min første Snorlax! 😊 Er på level 32 og har ventet leeeenge på denne. 3
Taperen Skrevet 16. april 2018 #8751 Skrevet 16. april 2018 37 minutter siden, Katla80 skrev: Jeg har endelig fått min første Snorlax! 😊 Er på level 32 og har ventet leeeenge på denne. Gratulerer 1
Taperen Skrevet 16. april 2018 #8752 Skrevet 16. april 2018 Det ble en helt grei Community day for Taperen også, fanget 41 Mareep, 3 av de var shiny. Klekket 7x 10 km egg som gav 2x Trapinch, 2x Feebas, Mareep, Larvitar og Bagon. I fra 5 og 2 km egg fikk jeg Poochyena, Magby, Corphish, Tangela, Shellder og Barboach. Passerte også 2000 klekte egg totalt i løpet av gårsdagen. 2
Gjest padawan Skrevet 16. april 2018 #8753 Skrevet 16. april 2018 Nå fant jeg endelig Ditto som bar forkledd som noe annet da jeg fanget. Har ventet på den såpass lenge at jeg holdt på å gi opp og gå tilbake til Ingress. Har allerede 2 av 3 Special missions I boks så neste bør gå lett.
Gjest padawan Skrevet 16. april 2018 #8754 Skrevet 16. april 2018 Fikk søren meg en Ditto til 5 minutter etter at jeg skrev innlegget over.
Hanne67 Skrevet 16. april 2018 #8755 Skrevet 16. april 2018 Jeg leter fortsatt etter Ditto og nå dukker det opp så få den kan være i, men det blir vel enklere fra onsdag. Ellers er jeg godt fornøyd med sånn det er nå, mange sjeldne å finne og masse candy.
Ardwinna Skrevet 16. april 2018 #8756 Skrevet 16. april 2018 Jeg har snart gitt opp å få tak i Ditto. Og merkelig nok har jeg ikke sett snurten av Pidgey nå mens Kanto-eventet har vært. Hadde stor-evolving i går med lucky egg på og fikk én ny pokis; Vibrava Prøvde forresten å kjøpe mer stardust i går men jeg vet ikke hvordan jeg får det inn i spillet! 7
Amantheia Skrevet 16. april 2018 #8757 Skrevet 16. april 2018 (endret) Ser ut som at det er Charmander som blir pokemon of the day neste community day. Håpar det stemmer, og gler meg i så fall til det, og håpar på shiny sidan eg eeeeelskar shiny Charizard Endret 16. april 2018 av Amantheia 1
neon_sun Skrevet 16. april 2018 #8758 Skrevet 16. april 2018 Får ikke til den j($) # skruballen. Har forsøkt i en uke nå, det er det eneste som står mellom meg og mew Har også hørt at Charmander er neste ut 1
Amantheia Skrevet 16. april 2018 #8759 Skrevet 16. april 2018 47 minutter siden, neon_sun skrev: Får ikke til den j($) # skruballen. Har forsøkt i en uke nå, det er det eneste som står mellom meg og mew Har også hørt at Charmander er neste ut
Chizue Skrevet 17. april 2018 #8760 Skrevet 17. april 2018 9 timer siden, Ardwinna skrev: Jeg har snart gitt opp å få tak i Ditto. Og merkelig nok har jeg ikke sett snurten av Pidgey nå mens Kanto-eventet har vært. Hadde stor-evolving i går med lucky egg på og fikk én ny pokis; Vibrava Prøvde forresten å kjøpe mer stardust i går men jeg vet ikke hvordan jeg får det inn i spillet! Minner meg om en periode hvor jeg spilte mye WoW og la ut ett bilde til gruppas (guild) nettside, med teksten "folkens, måtte få i meg litt mana idag!" da solgte de en juice drue? på butikken ved navnet "mana" xD Ble tatt ut av sortiment for 3år siden 😞
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå