Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare gull i en eneste gym.

Nå prøver jeg å fange ditto og, håper det ikke tar alt for lang tid.

Er det andre som sliter med, at det er noen gym dere ikke får spunnet pokestoppet. Jeg har noen få gym, jeg ikke får lov til det i. Jeg kan sloss, delta på raid, og sette inn mons, men får ikke spinne. Sønnen min sliter med det samme. Dette har var i over en uke nå, så synes det er veldig rart.

Anonymkode: 3aae3...c11

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det andre som sliter med, at det er noen gym dere ikke får spunnet pokestoppet. Jeg har noen få gym, jeg ikke får lov til det i. Jeg kan sloss, delta på raid, og sette inn mons, men får ikke spinne. Sønnen min sliter med det samme. Dette har var i over en uke nå, så synes det er veldig rart.

Jeg skulle ikke være anonym da.

Skrevet

Taperen:

Jeg har 2 i gull, 14 i sølv og 25 i bronse.

Sjelden jeg raider, har vel bare 15, så det har mest gått på å sette inn og antall minutter de har stått i gym.

momo:

Det var en gang jeg ikke fikk gått inn i gymmen engang, men da hjalp det å oppdatere operativsystemet på tlf. Får du ikke klikket på symbolet for snurring? Er du for langt unna?

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hørtes veldig rart ut, frustrerende, opplever ikke det her på Sørlandet ihvertfall.

Skrevet

Gleder meg til Community Day imorgen, og litt forskjellig å huske på:

- Det varer fra kl 11.00 - 14.00

- 1/4 eggklekkingsdistanse. Jeg tenkte å sette på det jeg har av 10 km egg, og nå har de med seg ekstra candy også

- Om man evolver Mareep under eventet så får den Dragon Pulse som move.

Gjest N-Nøff
Skrevet
3 timer siden, Hanne67 skrev:

Gleder meg til Community Day imorgen, og litt forskjellig å huske på:

- Det varer fra kl 11.00 - 14.00

- 1/4 eggklekkingsdistanse. Jeg tenkte å sette på det jeg har av 10 km egg, og nå har de med seg ekstra candy også

- Om man evolver Mareep under eventet så får den Dragon Pulse som move.

Ja, men du kjøpte inkubatorer tidligere, da? Jeg har kun én, så kommer ikke til å satse på noe klekking denne gangen. Har dessuten bare 2 km- og 5 km egg :)

Men håper på å få den siste utviklingen til sævven! Mangler den, og har prøvd å få den siden den kom. Ga opp å ha den som buddy til slutt.. (har den nå, da).

Skrevet
22 minutter siden, Neinøff skrev:

Ja, men du kjøpte inkubatorer tidligere, da? Jeg har kun én, så kommer ikke til å satse på noe klekking denne gangen. Har dessuten bare 2 km- og 5 km egg :)

Men håper på å få den siste utviklingen til sævven! Mangler den, og har prøvd å få den siden den kom. Ga opp å ha den som buddy til slutt.. (har den nå, da).

Nei, jeg har spart på incubatorene og bare brukt de til 10 km egg, når jeg har brukt de. Dessuten fikk vi en incubator nå nylig med det nye som kom.

Det lønner seg absolutt å klekke mest mulig under eventet, og man får også klekket endel med evighets-incubatoren. Med et 2 km egg så holder det jo å gå 500 meter, og med 5 km egg er det 1 km og 250 m. Man rekker å gå ganske langt på de tre timene, om man går og fanger samtidig. ;)

Gjest N-Nøff
Skrevet
2 minutter siden, Hanne67 skrev:

Nei, jeg har spart på incubatorene og bare brukt de til 10 km egg, når jeg har brukt de. Dessuten fikk vi en incubator nå nylig med det nye som kom.

Det lønner seg absolutt å klekke mest mulig under eventet, og man får også klekket endel med evighets-incubatoren. Med et 2 km egg så holder det jo å gå 500 meter, og med 5 km egg er det 1 km og 250 m. Man rekker å gå ganske langt på de tre timene, om man går og fanger samtidig. ;)

Å? Jeg har ikke fått noen, men er ikke ferdig enda (Er på siste på 6). 

Ja, men så er det det å huske og sette den på etter hver klekking :)

Skrevet

Her har jeg 6x 10 km egg klar for klekking i morra, har nok av inkubatorer etter at jeg kjøpte en av de største boksene sist gang, lurer på om jeg skal kjøpe den mellomste boksen nå, bare sånn i tilfelle, har nok av coins, så det er ikke problemet.

Skrevet

Blisseyen min har stått i en gym i åtte dager. Nå er den sammen med tre andre, ingen mater dem med bær eller noe og alle er helt på bånn på hjertet. Kommer de ikke tilbake før noen battler med dem? Aldri opplevd at noen har stått mere enn maks en dag før i den nye ordningen.

Jeg pleier å hive dem inn her og der når jeg har mulighet for å få coins.

Gjest N-Nøff
Skrevet
1 minutt siden, Macaroni skrev:

Blisseyen min har stått i en gym i åtte dager. Nå er den sammen med tre andre, ingen mater dem med bær eller noe og alle er helt på bånn på hjertet. Kommer de ikke tilbake før noen battler med dem? Aldri opplevd at noen har stått mere enn maks en dag før i den nye ordningen.

Tror ikke de kommer tilbake før de blir slått ut, nei

Skrevet
20 minutter siden, Neinøff skrev:

Å? Jeg har ikke fått noen, men er ikke ferdig enda (Er på siste på 6). 

Ja, men så er det det å huske og sette den på etter hver klekking :)

Vi fikk en på det første Mythical Discovery. :)

Gjest N-Nøff
Skrevet
2 minutter siden, Hanne67 skrev:

Vi fikk en på det første Mythical Discovery. :)

Ååå.. ehh.. da må jeg ha brukt den opp? 

Skrevet
10 minutter siden, Macaroni skrev:

De kommer ikke tilbake før noen slår dem ut, og da får man max 50 coins for en som har stått mer enn 8 timer og 20 min.

Om man allerede har tjent 50 coins den dagen den blir slått ut, så får man ingenting for den.

Skrevet

Husk Mareep eventet i dag kl 11-14, shiny Mareep er tilgjengelig, egg klekking trenger kun 1/4  av km nå, MEN HUSK, START IKKE EGGENE FØR EVEVTET HAR STARTET, starter du et 10 km egg kl 10.50 feks så må du gå den fulle lengden av 10 km.....Lures varer i 3 timer, men nok en gang, IKKE start lures før eventet starter, for da vare det kun 30 min, det vil også bli gitt ut Marreep field quest i fra Pokestops i tillegg til den vanlige vi pleier å få.

Lykke til folkens, nå rykker jeg snart ut, vil bare spille i vår lille bygd i dag, så får jeg bare satse på at det dukker opp nok shiny Mareep så jeg kan få en shiny av hver av evolvingene også, har nå klar 7x 10 km egg også :)

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har sett noe til mareep enda? Ingen her, bare de samme gamle :(

Anonymkode: 8328b...69a

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har sett noe til mareep enda? Ingen her, bare de samme gamle :(

Anonymkode: 8328b...69a

Jeg fikk vel opp 5 stk på 5 min, og pleier å komme ca 3 stk hver halvtime her jeg bor. 

Skrevet

Jeg kastet ut en incense her hjemme og fikk tre Mareep bare på den. Nå skal jeg dra ned til sentrum og fange Mareep og klekke egg :) Og kanskje fange noen Magikarps og få inn buddy-candy også. Man har nå sånt å gjøre og sånt å føre! :nigo:

Skrevet

aww trengte 12 candy for siste utvikling...Fant en, den stakk av......
Poppet plutselig opp 4stk! 14.00, svusj så var de borte XD
My luck, oh well :)

Skrevet

Tok meg en rusletur nede i sentrum i finværet og fanget nok Mareep til to Ampharos + at jeg fikk tak i en shiny Mareep (yey!). Sier meg meget fornøyd. Fant til og med en Dratini og de er sjeldne her omkring.
Eggklekkinga gikk også bra. Fikk ingen nye eller veldig spennende men fikk Torchic, Mudkip, Corphish og Trapinch. Mulig jeg går meg en tur senere og klekker et par egg til.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...