Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 timer siden, Ambivalent skrev:

For en dag. Jeg som har spilt siden starten har manglet flaut mange fra Gen1. På en liten gåtur i dag fikk jeg endelig nok candies til å evolve Blastoise, Muk og Exeggutor. Hadde ingen av disse fra før! Og i tillegg fikk jeg Moltres. :nigo:

Likevel, kan noen filleriste meg for at jeg ikke gadd å hive meg av bussen på feil stopp i går når jeg så denne?

7EA1E3B2-3D0F-43BF-B90F-B9F1B55AFEC7.thumb.png.7a9ceb52fd985906292d7adddbb6d266.pngJeg som ikke engang har Chansey... :( 

Blissey på gildevangen :sjokkert:

Aldri sett noe i nærheten av så bra der før.

*filleriste*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt overrasket av å få Moltres igjen for andre gjennomførte fieldresearch. Håper de rullerer litt etter hvert!

Ikke misfornøyd med Moltres altså, bare ikke så veldig spennende ;)

• Liker 1
Skrevet
40 minutter siden, Taperen said:

Man kan gå et lite stykke videre mens du sloss, men vinner du raidet og skal fange raidbossen, så får du ikke tak i den hvis du er for langt unna gymmen, jeg var ca 50 m unna en gym jeg vant her om dagen, men fikk ikke opp raidbossen som jeg skulle fange.

Aha. Jeg var litt småstressa da jeg sto ved statuen utenfor jobb i dag under mitt første raid. Det tok jo ganske lang tid og jeg ville ikke at det skulle være åpenbart hva jeg drev med, haha.

Det verste var at da raidet var over så var det tre biler som sto parkert rett i nærheten som umiddelbart fyrte opp og for avgårde, så jeg var ikke alene og usett som jeg trodde, hehehe

Skrevet

Lure varer i 6 timer under eventet. :)

Gjest N-Nøff
Skrevet
25 minutter siden, padawan skrev:

Noen her som har klart å fange en Ditto?

Slenger meg på. Nooooooooooooooooooooope. Ingen ditto her. Sporløst forsvunnet

Skrevet
28 minutter siden, padawan skrev:

Ja. Fanget en ditto for to dager siden. Gikk overraskende greit, tror jeg lette etter den i ca en dag. 

Gjest N-Nøff
Skrevet
Akkurat nå, Mayoo skrev:

Ja. Fanget en ditto for to dager siden. Gikk overraskende greit, tror jeg lette etter den i ca en dag. 

Hæ.. hvorfor har noen så sinnssykt med flaks?  :)

Skrevet
Akkurat nå, Neinøff skrev:

Hæ.. hvorfor har noen så sinnssykt med flaks?  :)

Haha! Jeg vet ikke! Jeg tror på karma da. Kanskje det er derfor. Jeg prøver å gjøre gode gjerninger, og får flaks i pokemon i retur. 

Gjest N-Nøff
Skrevet
Akkurat nå, Mayoo skrev:

Haha! Jeg vet ikke! Jeg tror på karma da. Kanskje det er derfor. Jeg prøver å gjøre gode gjerninger, og får flaks i pokemon i retur. 

Jeg tror ikke på karma ;) Men vant 100 kr på lørdag likevel! Hihi.

Men ditto finner jeg ikke... har tusen stk (nesten.. ok.. ikke nesten.. men mange!), men nå finner jeg ingen. 

Skrevet
Akkurat nå, Neinøff skrev:

Jeg tror ikke på karma ;) Men vant 100 kr på lørdag likevel! Hihi.

Men ditto finner jeg ikke... har tusen stk (nesten.. ok.. ikke nesten.. men mange!), men nå finner jeg ingen. 

Du får prøve å gå ut å gjøre en god gjerning, så skal du nok se at dittoen dukker opp ;)

Gjest N-Nøff
Skrevet
1 minutt siden, Mayoo skrev:

Du får prøve å gå ut å gjøre en god gjerning, så skal du nok se at dittoen dukker opp ;)

Hehe. Gjør det så og si hver dag, jeg :) 

Tviler på at årsaken til at jeg ikke finner ditto er at jeg er så forjævlig slem. 

Skrevet
1 time siden, padawan skrev:

Ja jeg fanget den Dittoen jeg trengte den 2 april, har fått flere siden også, en dag fikk jeg 3 stk, men er vel et par dager siden jeg så den nå, lykke til i jakten, plutselig er den der :)

Skrevet

Jeg mangler 125 candy for å evolve Magicarp, men det får jeg nok innen jeg klarer å fange en Ditto! :P

Imorgen skal jeg til Lillehammer, og der er det massevis av gymmer og pokestop. Trenger absolutt å få fylt opp med baller, og få gjennomført noen oppdrag. Kanskje jeg kan se meg råd til å kaste vekk noen field-oppgaver. Nå får jeg kanskje én om dagen.

Skrevet
3 timer siden, padawan skrev:

Jeg fanget en for 2-3 dager siden etter å ha fanget alt jeg kom over av de som Ditto kan gjemme seg i. Den var i en Pidgey. 

Gjest N-Nøff
Skrevet
14 minutter siden, Katla80 skrev:

Jeg fanget en for 2-3 dager siden etter å ha fanget alt jeg kom over av de som Ditto kan gjemme seg i. Den var i en Pidgey. 

Men tror du den gjemmer seg et spesielt sted, eller er det bare tilfeldigheter? Liker seg ikke godt i spesielt vær liksom?

Skrevet
7 minutter siden, Neinøff skrev:

Men tror du den gjemmer seg et spesielt sted, eller er det bare tilfeldigheter? Liker seg ikke godt i spesielt vær liksom?

Jeg tror det bare er tilfeldig. Jeg fant den bare langs veien, overskyet vær, ikke i nærheten av noe pokestop. 

Gjest N-Nøff
Skrevet
2 minutter siden, Katla80 skrev:

Jeg tror det bare er tilfeldig. Jeg fant den bare langs veien, overskyet vær, ikke i nærheten av noe pokestop. 

Okei. Da får en bare krysse fingrene :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fanget Ditto, 5 min før jeg fullførte oppgaven min. Så jeg da kom dit hvor jeg skulle fange Ditto. Så veldig spent på hvor lang tid det vil ta meg, og fange en Ditto til.

Anonymkode: 3aae3...c11

Skrevet
16 timer siden, hog skrev:

Blissey på gildevangen :sjokkert:

Aldri sett noe i nærheten av så bra der før.

*filleriste*

Nei ikke sant! Sentrum har jo alltid vært generelt helt dødt. Går og skammer meg litt til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...