Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:
  •  

Hva er greia med stamps? Må jeg ha alle stamps klare? Hvordan går det? Hva betyr 5/8? 

Anonymkode: 924ca...c2f

Man får mulighet til å få stamps når man har fullført en field oppgave. Husk at man bare får en stamp pr. dag, så ikke claim flere enn nødvendig. Når man har samlet 7 stamps kommer man til pakken og kan åpne den.

5/8 betyr at man er på oppgave 5 av 8 på special (Mythical Discovery)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
5 timer siden, padawan skrev:

Pleier dere å sette igjen pokiser på alle gym dere har mulighet til?

Jepp, spesielt de man ikke har gull i. Her jeg bor er det bare 3 gymmer i nærheten, så da kjemper jeg også ned for å være sikker på å få 50 coins pr. dag.

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gold kanto medal.. hallo... :( Det er jo helt umulig!?

Jeg bor på et sted med lite pokemoner, men gull har jeg fått for lenge siden, - det er jo de som er fra gen 1 og har vært her siden spillet startet. Man får gull når man har 100 forskjellige i pokedexen. Edit: Nå så jeg at du hadde gull likevel. :)

7 timer siden, Taperen skrev:

Da ser det ut som at vi endelig får et dobbel candy event ved fanging og transfer, starter vel allerede i kveld, og så vil det spawne ekstra mye gen 1 pokemons, så da er vel sjansen større for at det kan dukke opp en Ditto hos de som trenger det. :)

Åh, så flott! Et candy event har jeg venta leeeeenge på, - har samla opp til max på 1500 stk. Jeg ser også at det skal vare i én uke, så da får vi dobbelt candy på alle Mareep m/fam som dukker opp på søndag.   

Det er ikke offisielt hos Niantic ennå, men de pleier jo ikke å røpe noe på forhånd.

Her er forøvrig link til der dette er opplyst: https://pokemongohub.net/post/news/kanto-week-april-10th-kanto-event-announced/

Endret av Hanne67
Skrevet

Ditto! :mynona:

Endelig! 

Fanget på vei hjem fra sentrum, et stykke fra nærmeste pokestop, i en Pidgey. 

Nå må jeg på spøkelsesjakt. :)

• Liker 4
Gjest padawan
Skrevet (endret)

fått to spøkelser i dag. Begge var i gymmer jeg slo ut under raid.

Endret av padawan
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Taperen skrev:

Er jo ikke helt umulig da, men kanskje du bor på et sted som ikke er særlig egnet for pokemonspilling?

Ta en tur til noen tettsteder da, jeg bor også ute på landet, ikke så mye å fange her heller, men jeg pleier å ta meg en liten kjøretur til enten et tettsted eller en småby, da får du fort gull i Kanto, er mange mnd siden jeg fikk gull i Kanto.

Nei, så jeg hadde gull :P Har gull i 1. gen og 2. gen. 

AnonymBruker
Skrevet

Ditto kan dukke opp overalt, Dragon (Dratini fam) finner du ved vann/sjø, ghost finner du i fra ca 22 til 09.00, ja du må klare alle oppgavene før du kan få Mew.

Men jeg har fanget ørten sånne pidgeys og rattata. Finner ikke ditto :( Har sikkert 15 stk fra før, men kunne trengt en NÅ :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og visste ikke at ghost var mer vanlig fra 22 til 09! Takk for tips, da får jeg spille tidlig og sent, da :)

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, Katla80 skrev:

Endelig! 

heldig ;)

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, Hanne67 skrev:

Jepp, spesielt de man ikke har gull i. Her jeg bor er det bare 3 gymmer i nærheten, så da kjemper jeg også ned for å være sikker på å få 50 coins pr. dag.

Jeg bor på et sted med lite pokemoner, men gull har jeg fått for lenge siden, - det er jo de som er fra gen 1 og har vært her siden spillet startet. Man får gull når man har 100 forskjellige i pokedexen.

Åh, så flott! Et candy event har jeg venta leeeeenge på, - har samla opp til max på 1500 stk. Jeg ser også at det skal vare i én uke, så da får vi dobbelt candy på alle Mareep m/fam som dukker opp på søndag.   

Det er ikke offisielt hos Niantic ennå, men de pleier jo ikke å røpe noe på forhånd.

Her er forøvrig link til der dette er opplyst: https://pokemongohub.net/post/news/kanto-week-april-10th-kanto-event-announced/

Jepp, så at jeg hadde gull likevel :P Trodde det var de nye, vet ikke hvorfor 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ditto kan dukke opp overalt, Dragon (Dratini fam) finner du ved vann/sjø, ghost finner du i fra ca 22 til 09.00, ja du må klare alle oppgavene før du kan få Mew.

Og jeg bor ikke ved vann og sjø. Laaaaangt unna. Men kan dra til aker brygge,da

Skrevet
1 time siden, Katla80 skrev:

Endelig! 

Gratulerer:)

Spøkelsejakt bør ikke vær noe problem, bare smør deg med tolmodighet til kvelden/natt eller i morgen tidlig, se også etter raids, da det er flere spøkelser som kan dukke opp der, de fleste er også veldig lette å ta alene

• Liker 1
Skrevet
54 minutter siden, padawan skrev:

Se det ja :) kan være meget lurt å søke opp gymmer :)

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, så jeg hadde gull :P Har gull i 1. gen og 2. gen. 

Javel, jeg syntes at det hørtes merkelig ut at du ikke hadde gull i gen 1 ihvertfall:)

Skrevet

Da er det bekreftet at det starter et nytt event i kveld kl 22 

Trainers,

The appearance of the Mythical Pokémon Mew has attracted Pokémon that were originally discovered in the Kanto region. These classic Pokémon will be seen more frequently starting April 10 at 1 P.M. PDT, so you’ll have the perfect opportunity to earn a gold Kanto medal and even complete your Kanto Pokédex!

What’s more, certain Pokémon such as Aerodactyl and Snorlax will be featured in Raid Battles across the world. Keep an eye out for one you haven’t encountered yet!

As you encounter and catch more Pokémon originally discovered in the Kanto region, all actions will be rewarded with double Candy. So, not only will you be able to catch Pokémon you might not frequently see, but you may also get the chance to register their evolved forms in your Pokédex as well.

During this event, there will also be special boxes containing Raid Passes! These boxes will give you an opportunity to challenge many powerful Pokémon originally discovered in the Kanto region.

This special celebration ends on April 17, so get out there and make some more discoveries. If all goes well, you may be able to finish your first Special Research request and encounter Mew!

—The Pokémon GO team

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde helt voldsomt flaks, fikk Ditto på første Pokemon jeg fanget etter jeg kom til mythical research 5! Jeg henger litt bak, har vært en uke på ferie med svært begrensede spillmuligheter. Alle oppgavene utenom excellent curveball skal gå greit. Jeg kaster aldri curveballs, er så sykt dårlig på det :Pvanlig excellent er null problem, men sliter fælt med curveball :grine:

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, padawan skrev:

Hm, jeg trodde man måtte fange de med baller, jeg? Holder det at man ser de i gymmer?

Skrevet

Føler meg helt utafor her jeg. Er bare på level 22 og aner ingenting om raid og gull osv. :grine:

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, fro skrev:

Måtte teste noe idag. Fikk en field research-oppgave som gikk ut på å klekke hele 5 egg. Tenkte at det var litt mye jobb, men måtte sjekke om jeg kanskje fikk en bedre belønning for den. Poff, en Chansey 😄

Det stemmer, denne oppgaven er nå på shoutout her i Oslo. Jeg fikk med meg to i dag, og skal claime dem etter at dobbelt candy event har starta. :alice:

Anonymkode: 7860f...10e

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, padawan skrev:

Pleier dere å sette igjen pokiser på alle gym dere har mulighet til?

Nei, har lite potions oo reviews, så jeg slår bare ned gym jeg mangler gull i, eventuelt hvis de har veldig enkle kamper. Og slenger alltid inn dersom den har rett farge og ikke er full, selvsagt. 

Anonymkode: 7860f...10e

Skrevet
1 time siden, miss summers skrev:

Føler meg helt utafor her jeg. Er bare på level 22 og aner ingenting om raid og gull osv. :grine:

Bare å spørre! Og fra level 22 går det ganske fort opp mot level 30. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...