Taperen Skrevet 8. april 2018 #8601 Skrevet 8. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: 1100?? Anonymkode: b7b9d...470 Stemmer det 1100 ☺⚽
Taperen Skrevet 8. april 2018 #8602 Skrevet 8. april 2018 56 minutter siden, Hanne67 skrev: Jeg hadde bare 7 ultra baller, men brukte også mange great baller. Det er vel bare ultra baller man kan få fanget den med, så da er det bare ut og samle, og kun bruke de på Moltres. Jeg var ikke klar over at den ikke kunne stikke av, ellers hadde jeg gitt meg med en gang jeg var tom for ultra baller. Jeg fanget den med great ball, gadd ikke bruke ultra baller så lenge den ikke kan stikke av... 1
Hanne67 Skrevet 8. april 2018 #8603 Skrevet 8. april 2018 (endret) 5 timer siden, Taperen skrev: Jeg fanget den med great ball, gadd ikke bruke ultra baller så lenge den ikke kan stikke av... Åh, da vet jeg at det er mulig. Takk! Edit: Jeg fant ut at jeg skulle prøve meg på Moltres mens jeg satt i sofaen. Jeg hadde bare vanlige baller, men jammen tok jeg den etter noen forsøk. Mulig den ikke likte seg i regnværet som var i spillet, hehe. Endret 8. april 2018 av Hanne67 3
Gjest padawan Skrevet 9. april 2018 #8604 Skrevet 9. april 2018 På 6.4.2018 den 19.47, AnonymBruker skrev: Håper den dukker opp oftere. Fant dette bildet så det narrows it down i alle fall Anonymkode: cd389...915 Så hvis man evolver noen av disse kan man være heldige?
Taperen Skrevet 9. april 2018 #8605 Skrevet 9. april 2018 32 minutter siden, padawan skrev: Så hvis man evolver noen av disse kan man være heldige? Nei, Ditto er skjult i en av de som er på bildet der, og vil poppe ut like etter at du har fanget en av de, hvis du er heldig da 1
Gjest padawan Skrevet 9. april 2018 #8606 Skrevet 9. april 2018 9 minutter siden, Taperen skrev: Nei, Ditto er skjult i en av de som er på bildet der, og vil poppe ut like etter at du har fanget en av de, hvis du er heldig da ah, sånn ja.
Ardwinna Skrevet 9. april 2018 #8607 Skrevet 9. april 2018 Ditto gjemmer seg veldig godt her omkring i hvert fall. Jeg har fanget irriterende mange drittpokiser uten hell. Og jeg ser ikke snurten til spøkelsespokiser heller. Blir nok å slite ei god stund før jeg kommer meg videre. Men kanskje like greit siden jeg uansett bare har 55 magikarp candies og har langt igjen før jeg får utviklet Gyarados.
Katla80 Skrevet 9. april 2018 #8608 Skrevet 9. april 2018 3 minutter siden, Ardwinna skrev: Ditto gjemmer seg veldig godt her omkring i hvert fall. Jeg har fanget irriterende mange drittpokiser uten hell. Og jeg ser ikke snurten til spøkelsespokiser heller. Blir nok å slite ei god stund før jeg kommer meg videre. Men kanskje like greit siden jeg uansett bare har 55 magikarp candies og har langt igjen før jeg får utviklet Gyarados. Samme her. Jeg fanger alle de jeg ser som Ditto kan gjemme seg i, uten hell foreløpig. Mangler 5 spøkelser også, så jeg kommer jo uansett ikke videre før de er i boks. Jeg har bare ikke helt funnet motivasjon til å gå ut om kvelden ennå så lenge jeg mangler Ditto. Jeg har nok candy til Gyarados, men det hjelper ikke så mye akkurat nå.
fro Skrevet 9. april 2018 #8609 Skrevet 9. april 2018 Måtte teste noe idag. Fikk en field research-oppgave som gikk ut på å klekke hele 5 egg. Tenkte at det var litt mye jobb, men måtte sjekke om jeg kanskje fikk en bedre belønning for den. Poff, en Chansey 😄 3
hog Skrevet 10. april 2018 #8610 Skrevet 10. april 2018 På 08.04.2018 den 13.44, AnonymBruker skrev: Jeg sliter skikkelig med den siste oppgaven før Mew. Får IKKE til excellent curveball Noen som har noen tips? Eller er det kun flaks det går i? Anonymkode: 77143...8c1 Fins triks for å gjøre det lettere, mener ProdigiesNations har en video om det på youtube. Får dessverre ikke sjekket nå :-\ Kortversjon er vel å holde inn ball til du får riktig størrelse på sirkelen, avbryte kastet for så å vente til poken angriper. Kast når animasjonen på angrepet er nesten ferdig. Krever fortsatt en del øving dog. Noen pokemon er betydelig lettere enn andre
Taperen Skrevet 10. april 2018 #8611 Skrevet 10. april 2018 (endret) Da ser det ut som at vi endelig får et dobbel candy event ved fanging og transfer, starter vel allerede i kveld, og så vil det spawne ekstra mye gen 1 pokemons, så da er vel sjansen større for at det kan dukke opp en Ditto hos de som trenger det. Endret 10. april 2018 av Taperen 2
Gjest padawan Skrevet 10. april 2018 #8612 Skrevet 10. april 2018 Pleier dere å sette igjen pokiser på alle gym dere har mulighet til?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #8613 Skrevet 10. april 2018 8 minutter siden, padawan skrev: Pleier dere å sette igjen pokiser på alle gym dere har mulighet til? Stort sett Anonymkode: 924ca...c2f 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #8614 Skrevet 10. april 2018 HVOR finner jeg ditto? HVOR finner jeg en Dragon-type Pokémon? Hvor finner jeg 8 stk Ghost-type Pokémon? Jeg er på A Mythical Discovery 5/8. Betyr det at jeg må fullføre 9 oppgaver (3x3) før jeg får muligheten til å fange en Mew? Hva er greia med stamps? Må jeg ha alle stamps klare? Hvordan går det? Hva betyr 5/8? Anonymkode: 924ca...c2f
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #8615 Skrevet 10. april 2018 2 timer siden, Taperen skrev: Da ser det ut som at vi endelig får et dobbel candy event ved fanging og transfer, starter vel allerede i kveld, og så vil det spawne ekstra mye gen 1 pokemons, så da er vel sjansen større for at det kan dukke opp en Ditto hos de som trenger det. Har det noe for seg å dra til Oslo for å finne ditto, ghost og dragon? Anonymkode: 924ca...c2f
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #8616 Skrevet 10. april 2018 Gold kanto medal.. hallo... Det er jo helt umulig!? Anonymkode: 924ca...c2f
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #8617 Skrevet 10. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gold kanto medal.. hallo... Det er jo helt umulig!? Anonymkode: 924ca...c2f Åja, det har jeg. HIHIHI.. Beklager utbrudd, men jeg liker Mew så godt <3 Vil gjerne ha en Anonymkode: 924ca...c2f
Taperen Skrevet 10. april 2018 #8618 Skrevet 10. april 2018 19 minutter siden, padawan skrev: Pleier dere å sette igjen pokiser på alle gym dere har mulighet til? Ja som regel så gjør jeg det, men hopper mange ganger over gymmer som jeg har gull i.
Taperen Skrevet 10. april 2018 #8619 Skrevet 10. april 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gold kanto medal.. hallo... Det er jo helt umulig!? Anonymkode: 924ca...c2f Er jo ikke helt umulig da, men kanskje du bor på et sted som ikke er særlig egnet for pokemonspilling? Ta en tur til noen tettsteder da, jeg bor også ute på landet, ikke så mye å fange her heller, men jeg pleier å ta meg en liten kjøretur til enten et tettsted eller en småby, da får du fort gull i Kanto, er mange mnd siden jeg fikk gull i Kanto.
Taperen Skrevet 10. april 2018 #8620 Skrevet 10. april 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: HVOR finner jeg ditto? HVOR finner jeg en Dragon-type Pokémon? Hvor finner jeg 8 stk Ghost-type Pokémon? Jeg er på A Mythical Discovery 5/8. Betyr det at jeg må fullføre 9 oppgaver (3x3) før jeg får muligheten til å fange en Mew? Hva er greia med stamps? Må jeg ha alle stamps klare? Hvordan går det? Hva betyr 5/8? Anonymkode: 924ca...c2f Ditto kan dukke opp overalt, Dragon (Dratini fam) finner du ved vann/sjø, ghost finner du i fra ca 22 til 09.00, ja du må klare alle oppgavene før du kan få Mew. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå