Puserjenta Skrevet 7. april 2018 #8581 Skrevet 7. april 2018 Jeg er level 31 og fikk idag EX raid pass:) Raidet er på neste community day, så blir først å samle sammen sauene og så prøve å banke en mewtwo:) 3
Ardwinna Skrevet 7. april 2018 #8582 Skrevet 7. april 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva level er dere i? Selv er jeg 40. Har bikket 30 millioner xp. Anonymkode: b05f9...f7d Jeg er level 31 Fikk endelig min første legendariske pokemon i dag; Moltres! Jeg elsker at de har gjort det mulig å få legendariske ved å fullføre ei uke med field research! Jeg har nubbesjans å få tatt raids med legendariske her omkring så jeg blir veldig glad for at det finnes andre muligheter til å få fatt i dem! Jeg er fremdeles på 5/8 mythical discovery og har ikke fått tak i verken Ditto eller de åtte siste spøkelses-pokisene... 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #8583 Skrevet 7. april 2018 16 minutter siden, Ardwinna skrev: Jeg er level 31 Fikk endelig min første legendariske pokemon i dag; Moltres! Jeg elsker at de har gjort det mulig å få legendariske ved å fullføre ei uke med field research! Jeg har nubbesjans å få tatt raids med legendariske her omkring så jeg blir veldig glad for at det finnes andre muligheter til å få fatt i dem! Jeg er fremdeles på 5/8 mythical discovery og har ikke fått tak i verken Ditto eller de åtte siste spøkelses-pokisene... Heh, dette kunne vært skrevet av meg. Level 31 (snaaart 32), fikk min første legendariske i dag - Moltres. Syns også det er knall at man kan få tak i legendariske ved å løse disse oppgavene, raids er det lite av heromkring. (Er bare på 3/8 mythical discovery jeg, da - må finne noen raids å delta i, gitt.) Anonymkode: b83b9...105
Taperen Skrevet 7. april 2018 #8584 Skrevet 7. april 2018 Det ser ut til at vi får et nytt event som skal starte allerede på tirsdag, blir spennende å se hva det går ut på. Det vi vet så langt er at det har noe med "Kanto celebration" å gjøre. 3
Ardwinna Skrevet 7. april 2018 #8585 Skrevet 7. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Heh, dette kunne vært skrevet av meg. Level 31 (snaaart 32), fikk min første legendariske i dag - Moltres. Syns også det er knall at man kan få tak i legendariske ved å løse disse oppgavene, raids er det lite av heromkring. (Er bare på 3/8 mythical discovery jeg, da - må finne noen raids å delta i, gitt.) Anonymkode: b83b9...105 Det holder med ett raid, bare du taper første gangen og tar det en gang til. Det teller som to! 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #8586 Skrevet 7. april 2018 23 timer siden, Taperen skrev: Du får sjanse til å fange Mew når du er ferdig med spesial oppgavene. Ååå! Kult Anonymkode: 924ca...c2f
momo Skrevet 8. april 2018 #8587 Skrevet 8. april 2018 Det de har nå, med forskjellige oppgaver vi skal gjøre. Hvor lenge varer det? For var ute med sønnen min i går, og han syntes det var gøy å spille igjen nå, som det var oppgaver å gjøre. Og håper derfor det varer lenge, for er så koselig når vi kan gjøre sånne ting sammen.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #8588 Skrevet 8. april 2018 17 timer siden, Katla80 skrev: Dere som har fanget den nylig, hva gjemte den seg i? Og har det noe å si hvordan man kaster, om man bruker berry e.l.? Dittoen ligger i pokemonen på forhånd, så det er allerede bestemt. Det eneste som kan gå galt er om den rømmer. Så da jeg visste at det var en Ditto (jeg var i en gruppe) klasket jeg på med superbær og superball, for sikkerhets skyld. Min var i en zigzag, ellers ser jeg det er mye pigdey, hoot og rotter. Anonymkode: 7860f...10e 1
Hanne67 Skrevet 8. april 2018 #8589 Skrevet 8. april 2018 Jeg fikk mitt 7. pass på field research idag, men det var helt umulig å fange Moltres. Jeg brukte det jeg hadde av ultra baller, mange bær (både golden og vanlig razz). Jeg må få tak i flere ultra baller før jeg prøver igjen. Er det sånn at man ikke kommer videre før Moltres er fanget, eller forsvinner muligheten? Ellers fant jeg mange Anorith idag, og byttet til Magicarp som buddy. Jeg mangler ca 200 candy før jeg kan evolve en til.
Ardwinna Skrevet 8. april 2018 #8590 Skrevet 8. april 2018 Tror jeg var veldig heldig da jeg skulle ta Moltres. Jeg tror jeg brukte bare 4 eller 5 ultraballs (+ 2 golden razzberries og 2-3 vanlige razzberries) for å få den til å holde seg i ballen. Kastet ikke spesielt bra heller, det siste kastet mener jeg å huske var en nice skruball. Blir nok lite spilling i dag da det er søndag og jeg bare skal kjøre kjapt forbi sentrum på vei til bursdagsselskap. Men må prøve å få tak i noen nye field-oppgaver og få startet på neste mythical.
Taperen Skrevet 8. april 2018 #8591 Skrevet 8. april 2018 52 minutter siden, Hanne67 skrev: Jeg fikk mitt 7. pass på field research idag, men det var helt umulig å fange Moltres. Jeg brukte det jeg hadde av ultra baller, mange bær (både golden og vanlig razz). Jeg må få tak i flere ultra baller før jeg prøver igjen. Er det sånn at man ikke kommer videre før Moltres er fanget, eller forsvinner muligheten? Ellers fant jeg mange Anorith idag, og byttet til Magicarp som buddy. Jeg mangler ca 200 candy før jeg kan evolve en til. Oisann, gikk du tom for baller, det var jo helt utrolig, da må du ha brukt enormt med baller, eller så har du ikke lagt deg opp baller på forhånd?! Jeg brukte ca 30 baller, men hadde vel ca 1100 ultra baller i bakhånd, alltid godt å være forberedt nå det er slike oppgaver/event. Vil tro du får sjansen til å fange den igjen, den kan jo ikke stikke av, så du får bare samle inn haugevis med baller før du prøver deg igjen, lykke til 1
Taperen Skrevet 8. april 2018 #8592 Skrevet 8. april 2018 1 time siden, momo skrev: Det de har nå, med forskjellige oppgaver vi skal gjøre. Hvor lenge varer det? For var ute med sønnen min i går, og han syntes det var gøy å spille igjen nå, som det var oppgaver å gjøre. Og håper derfor det varer lenge, for er så koselig når vi kan gjøre sånne ting sammen. Jeg vil tro at dette kan vare lenge, for tror at dette er meget populært hos spillerne, så kanskje det har kommet for å bli, hvem vet....
Taperen Skrevet 8. april 2018 #8593 Skrevet 8. april 2018 36 minutter siden, Ardwinna skrev: Tror jeg var veldig heldig da jeg skulle ta Moltres. Jeg tror jeg brukte bare 4 eller 5 ultraballs (+ 2 golden razzberries og 2-3 vanlige razzberries) for å få den til å holde seg i ballen. Kastet ikke spesielt bra heller, det siste kastet mener jeg å huske var en nice skruball. Blir nok lite spilling i dag da det er søndag og jeg bare skal kjøre kjapt forbi sentrum på vei til bursdagsselskap. Men må prøve å få tak i noen nye field-oppgaver og få startet på neste mythical. Ja da var du flink til å fange, grattis Har du hørt noe om det kommer ny Mythical oppgave, ser ikke noe hos meg ennå, har vært ute på en spasertur å snurret stops, men er bare den vanlige field oppgaven jeg ser hos meg ihvertfall, selv om jeg har to stempler på hver oppgave.
Ardwinna Skrevet 8. april 2018 #8594 Skrevet 8. april 2018 5 minutter siden, Taperen skrev: Ja da var du flink til å fange, grattis Har du hørt noe om det kommer ny Mythical oppgave, ser ikke noe hos meg ennå, har vært ute på en spasertur å snurret stops, men er bare den vanlige field oppgaven jeg ser hos meg ihvertfall, selv om jeg har to stempler på hver oppgave. Jeg tenker jeg hadde flaks, siden jeg jo ikke kastet veldig bra Har ikke hørt noe om ny mythical nei. De må vel i såfall finne noe nytt å friste med når de har brukt opp Mew på første runde.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #8595 Skrevet 8. april 2018 13 minutter siden, Taperen skrev: Oisann, gikk du tom for baller, det var jo helt utrolig, da må du ha brukt enormt med baller, eller så har du ikke lagt deg opp baller på forhånd?! Jeg brukte ca 30 baller, men hadde vel ca 1100 ultra baller i bakhånd, alltid godt å være forberedt nå det er slike oppgaver/event. Vil tro du får sjansen til å fange den igjen, den kan jo ikke stikke av, så du får bare samle inn haugevis med baller før du prøver deg igjen, lykke til 1100?? Anonymkode: b7b9d...470 2
momo Skrevet 8. april 2018 #8596 Skrevet 8. april 2018 20 minutter siden, Taperen skrev: Jeg vil tro at dette kan vare lenge, for tror at dette er meget populært hos spillerne, så kanskje det har kommet for å bli, hvem vet.... Takk. Håper det, for greit å få med meg sønnen min ut å spille og.
Gjest padawan Skrevet 8. april 2018 #8597 Skrevet 8. april 2018 Jeg trodde man bare kunne bruke en golden razz berry hver gang man gjennomførte en bonus Challenge?
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #8598 Skrevet 8. april 2018 Jeg brukte bare en ball på Moltres (ultra + golden razz), ikke noen curveball eller noe bra kast eller noenting, hadde tydeligvis kjempeflaks da! Den skal vel ikke kunne rømme, så egentlig kunne man sikkert brukt pinap på den? Anonymkode: b83b9...105
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #8599 Skrevet 8. april 2018 Jeg sliter skikkelig med den siste oppgaven før Mew. Får IKKE til excellent curveball Noen som har noen tips? Eller er det kun flaks det går i? Anonymkode: 77143...8c1 1
Hanne67 Skrevet 8. april 2018 #8600 Skrevet 8. april 2018 36 minutter siden, Taperen skrev: Oisann, gikk du tom for baller, det var jo helt utrolig, da må du ha brukt enormt med baller, eller så har du ikke lagt deg opp baller på forhånd?! Jeg brukte ca 30 baller, men hadde vel ca 1100 ultra baller i bakhånd, alltid godt å være forberedt nå det er slike oppgaver/event. Vil tro du får sjansen til å fange den igjen, den kan jo ikke stikke av, så du får bare samle inn haugevis med baller før du prøver deg igjen, lykke til Jeg hadde bare 7 ultra baller, men brukte også mange great baller. Det er vel bare ultra baller man kan få fanget den med, så da er det bare ut og samle, og kun bruke de på Moltres. Jeg var ikke klar over at den ikke kunne stikke av, ellers hadde jeg gitt meg med en gang jeg var tom for ultra baller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå