Chizue Skrevet 28. juli 2016 #841 Del Skrevet 28. juli 2016 4 timer siden, appelsinjuice skrev: Jeg er på level 12 og har bare rett over 700 cp på det høyeste. Lite vits i å kjempe i gymmer mot Pokemons med 1700 i cp da! Leste nettopp en artikkel (i Nettavisen, tror jeg det var) om hvorfor man burde slette Pokemon Go, og den hadde faktisk et poeng. "Jeg vil ikke huske sommeren 2016 som da jeg spilte Pokemon" sto det, pluss at det alltid vil være noen som er bedre enn deg på det så man kan ikke vinne Men trim får man jo da... Vel...med tanke på at jeg har hatt få soldager, for det meste vått, kaldt og grått så hadde jeg vært mest inne denne sommeren. Om jeg ikke spilte.. Da hadde jeg husket sommeren 2016 som sommeren jeg så en alle sesongene av ett eller annet xD Leste den artikkelen "er alltid noen som har mer tid og penger enn deg" ehm ja? Erslikt det er med spill. Er alltid noen som har mer tid og penger enn deg, men skal man slutte å spille bare pga det? Er noe som heter hardcore og casual-gamer. De som er hardcore vier all sin tid med spillet og spiller gjerne på top league mens casual dilter etter og koser seg... Det at han så mange som ikke pratet med hverandre har ikke jeg opplevd xD jeg ser flere ute i det som ellers er ett folketomt sentrum...og jeg har blitt kjent med mange flere enn hva jeg ellers har blitt kjent med på en dagstur til byen....han høres egentlig ut som en typisk QQgamer xD (crybaby) en som klager mye XD Jeg har helt ærlig ikke spilt WoW siden spillet kom ut...helt greit, heller være ute å spille enn sitte på ræva i 3t daglig... Noe som minner meg om ;cellulittene på rumpa er nesten borte lol xD 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #842 Del Skrevet 28. juli 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Feil. Incense bruker man til å tiltrekke seg pokemòn som allerede er i omårdet. Derfor anbefales det å gå rundt. Anonymkode: 91194...667 Dette stemmer faktisk ikke. Det genererest og dukker opp tilfeldige pokemon rundt deg når du bruker insence. Anonymkode: 2b30a...6d6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoneWolf Skrevet 28. juli 2016 #843 Del Skrevet 28. juli 2016 4 timer siden, appelsinjuice skrev: Jeg er på level 12 og har bare rett over 700 cp på det høyeste. Lite vits i å kjempe i gymmer mot Pokemons med 1700 i cp da! Leste nettopp en artikkel (i Nettavisen, tror jeg det var) om hvorfor man burde slette Pokemon Go, og den hadde faktisk et poeng. "Jeg vil ikke huske sommeren 2016 som da jeg spilte Pokemon" sto det, pluss at det alltid vil være noen som er bedre enn deg på det så man kan ikke vinne Men trim får man jo da... Det er alltid noen som greier å finne noe galt med alt. Hva er galt med å huske sommeren 2016 med den sommeren man var ute hele tiden og spilte Pokemon GO? Jeg tror reporteren bare er sur for at det er så mange folk ute nå om dagen fremfor at de sitter inne og ser på tv eller er på pcen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #844 Del Skrevet 28. juli 2016 5 timer siden, Ardwinna skrev: Jeg har nettopp kommet til level 11. Mulig jeg er i overkant utålmodig men jeg vil ha skikkelig gode pokemon! Orker snart ikke flere åmer, fugler og flaggermus med knapt 50 CP! På lvl 11 var de gode mine de jeg hadde evolvet. Anonymkode: 6b3f2...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #845 Del Skrevet 28. juli 2016 9 timer siden, Chibi skrev: Ja du kan få det, men er veldig lav % Du kan få alt, bortsett fra lure module ^^ Fikk 1 igår + 3 greatballs. Er vel under 1% sjanse på å få lucky egg, incense og incubator x) Fant ut etter å ha "campet" ett par pokestops i byen at jeg plutselig hadde 3 lucky eggs -Ikke hadde jeg levlet opp heller. Hvilken lvl er du og hva står der i loggen? Ingen som har klart å vise at de har fått Lucky egg, insenoe eller incubator på stops. Det har alltid vist seg å være fra lvlegen likevel. Anonymkode: 6b3f2...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 28. juli 2016 #846 Del Skrevet 28. juli 2016 Jeg spotta en hypno på tur til jobb...hadde ikke tid å finne den, men fikk en bulbasaur (420) raticate (400 og noe) og en goldeen på 10 xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 28. juli 2016 #847 Del Skrevet 28. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken lvl er du og hva står der i loggen? Ingen som har klart å vise at de har fått Lucky egg, insenoe eller incubator på stops. Det har alltid vist seg å være fra lvlegen likevel. Anonymkode: 6b3f2...aec Får ikke opp noe nå xD er på jobb >.< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #848 Del Skrevet 28. juli 2016 2 minutter siden, Chibi skrev: Får ikke opp noe nå xD er på jobb >.< Svar meg gjerne når du er hjemme igjen, for om du virkelig har fått det på pokestops blir jeg positivt overrasket; ) Anonymkode: 6b3f2...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 28. juli 2016 #849 Del Skrevet 28. juli 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svar meg gjerne når du er hjemme igjen, for om du virkelig har fått det på pokestops blir jeg positivt overrasket; ) Anonymkode: 6b3f2...aec Jeg har besøkt 1228 pokestops iflg. Backpacker achievement greia, aldri fått noen av de nevnte tingene på pokestop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 28. juli 2016 #850 Del Skrevet 28. juli 2016 (endret) 1 time siden, LoneWolf skrev: Jeg tror reporteren bare er sur for at det er så mange folk ute nå om dagen fremfor at de sitter inne og ser på tv eller er på pcen Jeg leste den, og det var nok mer et tilfelle av (en form for) spillavhengighet siden hun tidligere har runda candy crush. Ja, jeg vet at det legges til nye levels der hele tiden, men har man spilt over 1000 brett candy crush så er pokemon go-nektinga antageligvis et resultat av selvoppholdelsesdrift. Endret 28. juli 2016 av Zzyzx 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 28. juli 2016 #851 Del Skrevet 28. juli 2016 Her har pokemon go, bare ført til positive ting. Jeg har en 9 år gammel gutt, og da kompisene hans ikke er hjemme, vil han bare sitte inne og spille. Nå har jeg fått han med meg byen rundt, og jeg går mer enn jeg vanligvis gjør. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 28. juli 2016 #852 Del Skrevet 28. juli 2016 Serrr... hadde på incence i 30 min, gikk rundt, fant ikke ÉN pokémon uflaks 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 28. juli 2016 #853 Del Skrevet 28. juli 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Svar meg gjerne når du er hjemme igjen, for om du virkelig har fått det på pokestops blir jeg positivt overrasket; ) Anonymkode: 6b3f2...aec Æsj kommer ikke opp >.> får bare opp idag og igår,men ikke forgårs -_- (er innom pokestop og pokemons på vei til/fra jobb xD) dukker det opp igjen så screenshotter jeg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #854 Del Skrevet 28. juli 2016 Har iPhone og i det siste har GPS'en klikka helt! Er ofte ute i havet og på de stedene jeg var for 10 min siden.. Hva kan jeg gjøre for å fikse opp i det? GPS funker for øvrig når jeg bruker wifi, men det er ikke noe pokemon i nabolaget, så det hjelper jo lite Anonymkode: da900...dbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 28. juli 2016 #855 Del Skrevet 28. juli 2016 Gikk tur med hunden i morges og klekket to egg (hundelufting har egentlig vært mannens oppgave i flere år ) Fikk ikke noe spennende, bare en Krabby og en Paras, men jeg hadde da nok Krabby til å evolve til Kringle som jeg ikke hadde fra før. Ellers fant jeg ingenting spennende på turen annet enn en Butterfree med 380 i CP (som jeg kastet bort omtrent en million poke balls, great balls og ditto raspberry på) samt en Squirtle til. Fant også en Koffing til i stua i sta Nå har jeg flere inkubatorer enn jeg har egg, men får ikke gått til flere Pokestops i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #856 Del Skrevet 28. juli 2016 1 time siden, Chibi skrev: Æsj kommer ikke opp >.> får bare opp idag og igår,men ikke forgårs -_- (er innom pokestop og pokemons på vei til/fra jobb xD) dukker det opp igjen så screenshotter jeg:-) Hvilken lvl er du og hvor mange lures/egg/insence har du/ har du hatt? Anonymkode: 6b3f2...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #857 Del Skrevet 28. juli 2016 13 minutter siden, appelsinjuice skrev: Gikk tur med hunden i morges og klekket to egg (hundelufting har egentlig vært mannens oppgave i flere år ) Fikk ikke noe spennende, bare en Krabby og en Paras, men jeg hadde da nok Krabby til å evolve til Kringle som jeg ikke hadde fra før. Ellers fant jeg ingenting spennende på turen annet enn en Butterfree med 380 i CP (som jeg kastet bort omtrent en million poke balls, great balls og ditto raspberry på) samt en Squirtle til. Fant også en Koffing til i stua i sta Nå har jeg flere inkubatorer enn jeg har egg, men får ikke gått til flere Pokestops i dag. Hvor mye har du brukt på spillet til nå? Anonymkode: 2b30a...6d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. juli 2016 #858 Del Skrevet 28. juli 2016 Her i utlandet har de ting jeg ikke har funnet i Oslo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 28. juli 2016 #859 Del Skrevet 28. juli 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye har du brukt på spillet til nå? Anonymkode: 2b30a...6d6 Det er mulig jeg har brukt 328,- Tenker det er helt greit siden jeg ikke har brukt en krone på spill siden jeg spilte Super Nintendo på barneskolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. juli 2016 #860 Del Skrevet 28. juli 2016 Og neshorn og sjøhester! Noen har satt opp lure der vi spiser lunsj 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå