Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du bor i en av de større byene kan du bruke nomaps.me

Tror dog ikke ditto vises på kart

Anonymkode: 76f3f...12a

Takk :) bor ikke i noen av de byene, men bor i en som er større enn Halden :fnise: 

Anonymkode: cd389...915

Videoannonse
Annonse
Gjest Linaria
Skrevet

Nettopp begynt å spille igjen etter en lang pause. Veldig gøy med research, men gruer meg til Magicarp-delen. Jeg har 8 candy :(

AnonymBruker
Skrevet

Hva level er dere i? Selv er jeg 40. Har bikket 30 millioner xp. 

Anonymkode: b05f9...f7d

Gjest Linaria
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

27 :P

Skrevet

Jeg er like før level 32.

AnonymBruker
Skrevet

Har begynt å spille igjen, og det er jo så morro:fnise: Trodde ikke det var folk som spilte dette lenger, men møter stadig folk (flest eldre?!) når jeg er på tur:P Artig at det er så mange nye pokemons å fange nå enn det var når jeg starter i fjor sommer! 

Anonymkode: ad912...802

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

hvordan greide du det?

Anonymkode: 924ca...c2f

Du får sjanse til å fange Mew når du er ferdig med spesial oppgavene.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har forslag til en godt kart som viser hvor pokemonsa er? 🙊 har mission på å fange en ditto, men det har jeg ikke sett på vartfall 1 år 😩

Anonymkode: cd389...915

Ditto spawner litt oftere nå ser det ut som, har ikke sett den i dag, men tror jeg fikk tre stk i går.

De som skal jakte på ghost bør gjøre det når det er mørkt, eller tidlig på morgenen, flere ghost er også veldig lette å ta i raids siden de er level 1og 2

• Liker 1
Gjest Linaria
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Har begynt å spille igjen, og det er jo så morro:fnise: Trodde ikke det var folk som spilte dette lenger, men møter stadig folk (flest eldre?!) når jeg er på tur:P Artig at det er så mange nye pokemons å fange nå enn det var når jeg starter i fjor sommer! 

Jeg synes også det er flere eldre som fortsatt spiller dette og at de unge har gått over på andre ting, men nå ser jeg ikke så veldig mange andre som spiller. Jeg har ingen venner som spiller heller og synes det er litt flaut å gå fram til noen og hilse på når det er raid, haha! 

Skrevet

Jeg er level 40, har 26,5 mill XP 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja her rundt er det også helst voksne som spiller, ungdommen går vel nokså fort lei spill, de hopper fort over på andre spill, de har ikke tolmodighet som vi gamle har :P

Skrevet
2 timer siden, padawan skrev:

Så du fikk de i Sagene / Torshov?

Ja arendalsgt nesten ved brua over Akerselva og Josefinesgt/Bogstadveien  (Homansbyen)

Skrevet
1 time siden, Linaria skrev:

Nettopp begynt å spille igjen etter en lang pause. Veldig gøy med research, men gruer meg til Magicarp-delen. Jeg har 8 candy :(

Ja jeg har ikke så mange flere candy,rundt 23 så det vil jo ta tid men noen enkle tips er: ha magicarp som buddy,gå der hvor det er vann( i Oslo er det best på Aker Brygge og Akerselva),ta 2km egg (der de kommer oppi),ta gymmer med magicarp(de er som regel lette å ta),spill når det er regn,det kommer flere fisker ut da😊

Gjest Linaria
Skrevet
1 hour ago, SunnivaOslo said:

Ja jeg har ikke så mange flere candy,rundt 23 så det vil jo ta tid men noen enkle tips er: ha magicarp som buddy,gå der hvor det er vann( i Oslo er det best på Aker Brygge og Akerselva),ta 2km egg (der de kommer oppi),ta gymmer med magicarp(de er som regel lette å ta),spill når det er regn,det kommer flere fisker ut da😊

Skal absolutt gjøre dette. Jeg bor i Edinburgh, og har sett i grupper at det er mye Magicarp langs Water of Leith, og fant en ved kysten i går.
Regn er det i hvert fall ikke mangel på her. Vannpokemon har jeg massevis av, bare ikke nok Magicarp :P 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på level 32,5. 

AnonymBruker
Skrevet

Angående Ditto er det ikke noen steder den spawner mer enn andre, den er tilfeldig overalt i Oslo. Bete måten å følge med er å være i de lokale gruppene i ditt område, siden det ofte er shoutout i det folk finner dem. Jeg fikk min etter et raid, fordi en gikk på den på vei tibake til bilen, og sa fra til alle andre som var der. 

Magicarp derimot har egne habitater og ukentlige nests. Denne uka er det feks bedre forhold langs Akerselva enn på Aker Brygge. 

Anonymkode: 7860f...10e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke sett snurten av ditto på et års tid, men nå har jeg plutselig funnet tre på ei uke. Tydelig at de har skrudd opp på den ihvertfall. 

Er det ønsketenkning, eller leste jeg et sted at de skal gå tilbake til vanlig grafikk i dag? Jeg blir sprø av den dårlige grafikken...

Anonymkode: 53c60...bc5

• Liker 2
Skrevet

Ditto, Ditto, hvor er du? 

Jeg kommer til å bli stående fast her i en evighet hvis den ikke snart dukker opp. Fanger alt jeg kan av de monsene som Ditto kan gjemme seg i, uten hell foreløpig. 

Dere som har fanget den nylig, hva gjemte den seg i? Og har det noe å si hvordan man kaster, om man bruker berry e.l.?

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Katla80 skrev:

Ditto, Ditto, hvor er du? 

Jeg kommer til å bli stående fast her i en evighet hvis den ikke snart dukker opp. Fanger alt jeg kan av de monsene som Ditto kan gjemme seg i, uten hell foreløpig. 

Dere som har fanget den nylig, hva gjemte den seg i? Og har det noe å si hvordan man kaster, om man bruker berry e.l.?

Nei det er bare helt tilfeldig, kun flaks som gjelder her.

• Liker 1
Gjest padawan
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wr det ønsketenkning, eller leste jeg et sted at de skal gå tilbake til vanlig grafikk i dag? Jeg blir sprø av den dårlige grafikken...

Anonymkode: 53c60...bc5

Det ser ut som du hadde rett. Godt mulig det er meg men synes de har bedre oppløsning og er finere nå enn noen gang tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...