Vakkertliv Skrevet 6. april 2018 #8541 Skrevet 6. april 2018 Noen som vet hva som skjer hvis jeg sletter det øverste oppdraget? Får jeg en ny mulighet til å finne en pokemon, når jeg snurrer et stopp, eller mister jeg sjansen min?:) Finner ikke de to noen steder :/
Taperen Skrevet 6. april 2018 #8542 Skrevet 6. april 2018 7 minutter siden, Vakkertliv skrev: Noen som vet hva som skjer hvis jeg sletter det øverste oppdraget? Får jeg en ny mulighet til å finne en pokemon, når jeg snurrer et stopp, eller mister jeg sjansen min?:) Finner ikke de to noen steder :/ Nei du kan trygt slette de du ikke vil ha, har slettet opptil flere oppdrag om dagen. 2
Gjest padawan Skrevet 6. april 2018 #8543 Skrevet 6. april 2018 Fikk en fin Moltress i dag etter å ha tatt Field mission dag 7.
Amantheia Skrevet 6. april 2018 #8544 Skrevet 6. april 2018 50 minutter siden, Vakkertliv skrev: Noen som vet hva som skjer hvis jeg sletter det øverste oppdraget? Får jeg en ny mulighet til å finne en pokemon, når jeg snurrer et stopp, eller mister jeg sjansen min?:) Finner ikke de to noen steder :/ Du kan slette det øverste oppdraget utan problem. Men det er ikkje sikkert neste oppdrag vil gje deg ein random encounter som premie. Det kan bli kva som helst. Premien for den øverste du har der, er forresten ein Torchic.
Gjest padawan Skrevet 6. april 2018 #8546 Skrevet 6. april 2018 Fikk slengt meg med på aktivitetsdag på jobben i dag og gikk nesten 7 kilometer. Fikk iallefall klekket noen egg og siden jeg har et special mission om å få 5 candies for å gå med buddyen (5 kilometer for hver candy) hjalp det på.
Hanne67 Skrevet 6. april 2018 #8547 Skrevet 6. april 2018 3 timer siden, padawan skrev: Fikk slengt meg med på aktivitetsdag på jobben i dag og gikk nesten 7 kilometer. Fikk iallefall klekket noen egg og siden jeg har et special mission om å få 5 candies for å gå med buddyen (5 kilometer for hver candy) hjalp det på. Når man skal gå med buddyen for å oppfylle oppdrag, så lønner det seg å velge en hvor det bare kreves 1 km pr. candy. Jeg hadde Tyrogue (5 km), og etter å ha gått ferdig de 5 km jeg hadde begynt på, byttet jeg til Wailmer (1 km). 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #8548 Skrevet 6. april 2018 10 timer siden, Taperen skrev: Da har også jeg fått tak i MEW hvordan greide du det? Anonymkode: 924ca...c2f
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #8549 Skrevet 6. april 2018 Noen som har forslag til en godt kart som viser hvor pokemonsa er? 🙊 har mission på å fange en ditto, men det har jeg ikke sett på vartfall 1 år 😩 Anonymkode: cd389...915
Katla80 Skrevet 6. april 2018 #8550 Skrevet 6. april 2018 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har forslag til en godt kart som viser hvor pokemonsa er? 🙊 har mission på å fange en ditto, men det har jeg ikke sett på vartfall 1 år 😩 Anonymkode: cd389...915 Jeg er også på jakt etter Ditto. Har bare fanget 6 totalt så lenge jeg har spilt, så det virker litt uoverkommelig. Håper på at det kommer litt flere Dittoer nå fremover, hvis ikke blir mange stående fast på oppdrag 5/8... Jeg synes også det er lite spøkelser å se. Fant to Shuppet da jeg var ute og gikk idag morges. Får lete litt på nattestid og morgen tror jeg. Jeg har brukt pokehuntr.com tidligere, men det virker ikke nå. Ihvertfall får jeg ikke til å scanne området. Ditto gjemmer seg jo i andre Pokémons, så jeg er usikker på om den vil vise seg på kartet. Endret 6. april 2018 av Katla80 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #8551 Skrevet 6. april 2018 18 minutter siden, Katla80 skrev: Jeg er også på jakt etter Ditto. Har bare fanget 6 totalt så lenge jeg har spilt, så det virker litt uoverkommelig. Håper på at det kommer litt flere Dittoer nå fremover, hvis ikke blir mange stående fast på oppdrag 5/8... Jeg synes også det er lite spøkelser å se. Fant to Shuppet da jeg var ute og gikk idag morges. Får lete litt på nattestid og morgen tror jeg. Jeg har brukt pokehuntr.com tidligere, men det virker ikke nå. Ihvertfall får jeg ikke til å scanne området. Ditto gjemmer seg jo i andre Pokémons, så jeg er usikker på om den vil vise seg på kartet. Jaaa 😩 samme her, tror jeg har sett 2 totalt. Håper og den spawner raskere, men hadde vært litt hjelp å se på kart 🙊 lykke til! Anonymkode: cd389...915 1
Gjest padawan Skrevet 6. april 2018 #8552 Skrevet 6. april 2018 1 time siden, Hanne67 skrev: Når man skal gå med buddyen for å oppfylle oppdrag, så lønner det seg å velge en hvor det bare kreves 1 km pr. candy. Jeg hadde Tyrogue (5 km), og etter å ha gått ferdig de 5 km jeg hadde begynt på, byttet jeg til Wailmer (1 km). Jeg vurderte å bytte til en Pokémon som krevde kortere avstander men siden dette er min sterkeste pokis (Tyranitar) med CP på 3042 valgte jeg heller å bite i puten og traske litt mer. Jeg tror også Ditto kan bli litt vanskelig å få men ettersom det er mange som er på jakt så må de da øke frekvensen litt?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #8553 Skrevet 6. april 2018 45 minutter siden, Katla80 skrev: Jeg er også på jakt etter Ditto. Har bare fanget 6 totalt så lenge jeg har spilt, så det virker litt uoverkommelig. Håper på at det kommer litt flere Dittoer nå fremover, hvis ikke blir mange stående fast på oppdrag 5/8... Jeg synes også det er lite spøkelser å se. Fant to Shuppet da jeg var ute og gikk idag morges. Får lete litt på nattestid og morgen tror jeg. Jeg har brukt pokehuntr.com tidligere, men det virker ikke nå. Ihvertfall får jeg ikke til å scanne området. Ditto gjemmer seg jo i andre Pokémons, så jeg er usikker på om den vil vise seg på kartet. 17 minutter siden, padawan skrev: Jeg vurderte å bytte til en Pokémon som krevde kortere avstander men siden dette er min sterkeste pokis (Tyranitar) med CP på 3042 valgte jeg heller å bite i puten og traske litt mer. Jeg tror også Ditto kan bli litt vanskelig å få men ettersom det er mange som er på jakt så må de da øke frekvensen litt? Håper den dukker opp oftere. Fant dette bildet så det narrows it down i alle fall Anonymkode: cd389...915 1
SunnivaOslo Skrevet 6. april 2018 #8554 Skrevet 6. april 2018 I forhold til det med Ditto har jeg funnet flere nå de siste dagene enn jeg noen gang har gjort før så jeg tipper de faktisk har gjort ditto mer tilgjengelig...før så fant jeg den ganske sjeldent,nå så finner jeg den jevnlig..meb er ikke på oppdraget der enda så ja... Det eneste man faktisk kan gjøre,er å fange alle de som kan bli en ditto og håpe på det beste...
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #8555 Skrevet 6. april 2018 1 minutt siden, SunnivaOslo skrev: I forhold til det med Ditto har jeg funnet flere nå de siste dagene enn jeg noen gang har gjort før så jeg tipper de faktisk har gjort ditto mer tilgjengelig...før så fant jeg den ganske sjeldent,nå så finner jeg den jevnlig..meb er ikke på oppdraget der enda så ja... Det eneste man faktisk kan gjøre,er å fange alle de som kan bli en ditto og håpe på det beste... Det gjør jeg 💪🏽 Du har Oslo i brukernavnet ditt, antar du bor i Oslo, er det en bydel du har merket en økning i dittos? Anonymkode: cd389...915
Gjest padawan Skrevet 6. april 2018 #8556 Skrevet 6. april 2018 Jeg har brukt drøyt to uker på å gå fra Level 29 til 30 så har vel tatt av litt med PoGo i det siste.
SunnivaOslo Skrevet 6. april 2018 #8557 Skrevet 6. april 2018 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gjør jeg 💪🏽 Du har Oslo i brukernavnet ditt, antar du bor i Oslo, er det en bydel du har merket en økning i dittos? Anonymkode: cd389...915 Ja. Jeg fant en i Arendalsgata idag feks,tror det var en Whismur. Fant og en forkledd som Rattata ved Josefines gt. da Jeg satt på trikk nr 11 som kjørte mot Majorstuen. Jeg kan jo oppdatere for deg hvis jeg finner flere? Jeg er bare på 3/8 så trenger ikke Ditto enda.... Men hvis jeg skal kunne gi deg beskjed så kan du ikke være anonym hvis jeg skal tagge deg liksom.. Endret 6. april 2018 av SunnivaOslo Autocorrect
Gjest padawan Skrevet 6. april 2018 #8558 Skrevet 6. april 2018 11 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Ja. Jeg fant en i Arendalsgata idag feks,tror det var en Whismur. Fant og en forkledd som Rattata ved Josefines gt. da Jeg satt på trikk nr 11 som kjørte mot Majorstuen. Jeg kan jo oppdatere for deg hvis jeg finner flere? Jeg er bare på 3/8 så trenger ikke Ditto enda.... Men hvis jeg skal kunne gi deg beskjed så kan du ikke være anonym hvis jeg skal tagge deg liksom.. Så du fikk de i Sagene / Torshov?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #8559 Skrevet 6. april 2018 11 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Ja. Jeg fant en i Arendalsgata idag feks,tror det var en Whismur. Fant og en forkledd som Rattata ved Josefines gt. da Jeg satt på trikk nr 11 som kjørte mot Majorstuen. Jeg kan jo oppdatere for deg hvis jeg finner flere? Jeg er bare på 3/8 så trenger ikke Ditto enda.... Men hvis jeg skal kunne gi deg beskjed så kan du ikke være anonym hvis jeg skal tagge deg liksom.. Ellers takk bor en kiten togtur fra Oslo, men er ikke fremmed for å ta tur for Pokémons skyld men da vet jeg at Majorstua er verdt en visit! Tusen takk Anonymkode: cd389...915 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #8560 Skrevet 6. april 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Noen som har forslag til en godt kart som viser hvor pokemonsa er? 🙊 har mission på å fange en ditto, men det har jeg ikke sett på vartfall 1 år 😩 Anonymkode: cd389...915 Hvis du bor i en av de større byene kan du bruke nomaps.me Tror dog ikke ditto vises på kart Anonymkode: 76f3f...12a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå