Ardwinna Skrevet 2. april 2018 #8501 Skrevet 2. april 2018 4 minutter siden, Taperen skrev: Gratulerer, det var veldig høy CP til å være en vill en, jeg har en 100% Golem som er maxet til 2916 cp, så din var veldig høy Jo takk Jeg ble litt paff, først fordi det sto en vill Golem der (som er sjeldent nok i seg selv) og deretter da jeg så cp'en på den.
Taperen Skrevet 2. april 2018 #8502 Skrevet 2. april 2018 7 minutter siden, Ardwinna skrev: Jo takk Jeg ble litt paff, først fordi det sto en vill Golem der (som er sjeldent nok i seg selv) og deretter da jeg så cp'en på den. Ja jeg kan tenke meg at du skvatt til, fikk du summet deg å brukte ultra ball? Tror ALDRI jeg har truffet Golem vill, kanskje det blir flere utviklere å få ville, var vel i går jeg fikk min første ville Ninetales.
fro Skrevet 2. april 2018 #8503 Skrevet 2. april 2018 1 hour ago, Ardwinna said: Da kjørte jeg en runde med evolving av mer enn 20 pokiser (oppgave for mythical) mens jeg hadde på lucky egg. Fikk to helt nye i pokedexen; Crawdaunt og Cacturne. Jeg fanget forresten en vill Golem i dag, med gode stats og 2454 cp! Det er en sjelden kar å treffe på i vill tilstand her omkring Grattis! Jeg fikk også en artig fangst idag, bokstavelig talt rett i fanget der jeg satt i sofaen 😅 7
Taperen Skrevet 2. april 2018 #8504 Skrevet 2. april 2018 12 minutter siden, fro skrev: Grattis! Jeg fikk også en artig fangst idag, bokstavelig talt rett i fanget der jeg satt i sofaen 😅 Var da voldsomt da, grattis
fro Skrevet 2. april 2018 #8505 Skrevet 2. april 2018 3 minutter siden, Taperen said: Var da voldsomt da, grattis Takk! Har gått inn 50 Candy med den ene Chansey jeg har fått noensinne, men den var ikke god nok for utvikling - men tok denne sjansen da den bød seg 😬 1
Ardwinna Skrevet 2. april 2018 #8506 Skrevet 2. april 2018 31 minutter siden, fro skrev: Grattis! Jeg fikk også en artig fangst idag, bokstavelig talt rett i fanget der jeg satt i sofaen 😅 Wow! Å så sinna Blissey da! Jeg ble imponert nok da jeg fikk Chansey i ene egget i dag, men dette er jo enda mer storslagent! Grattis! 2
Ardwinna Skrevet 2. april 2018 #8507 Skrevet 2. april 2018 36 minutter siden, Taperen skrev: Ja jeg kan tenke meg at du skvatt til, fikk du summet deg å brukte ultra ball? Tror ALDRI jeg har truffet Golem vill, kanskje det blir flere utviklere å få ville, var vel i går jeg fikk min første ville Ninetales. Jeg kjørte på med både razzberry og ultraball og tok han på andre forsøk
fro Skrevet 3. april 2018 #8509 Skrevet 3. april 2018 Hurra for Ditto! Hadde håpet grafikken skulle gå tilbake til normalen idag, jeg?
Amantheia Skrevet 3. april 2018 #8510 Skrevet 3. april 2018 15 minutter siden, fro skrev: Hurra for Ditto! Hadde håpet grafikken skulle gå tilbake til normalen idag, jeg? Grafikken går tilbake til normalt den 7. april, har eg hørt. 4
Taperen Skrevet 3. april 2018 #8511 Skrevet 3. april 2018 2 timer siden, fro skrev: Hurra for Ditto! Hadde håpet grafikken skulle gå tilbake til normalen idag, jeg? Ja, har ikke funnet mindre enn 2 stk i dag, nå gjelder det å finne nok ghost, fikk tatt et Sabley raid, og ett av field research oppgavene gav meg Gastly som ble fanget, har fanget totalt 6 ghost nå.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #8512 Skrevet 3. april 2018 Er det noen tidsbegrensninger på disse quest-greiene, eller kan man bruke et år om man vil og fremdeles få Mew? (Å kaste en excellent curve ball virker forholdsvis uoverkommelig, må jeg innrømme. Å utvikle en magikarp også, jeg har per nå 36 candy ) Anonymkode: b83b9...105
Taperen Skrevet 3. april 2018 #8513 Skrevet 3. april 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen tidsbegrensninger på disse quest-greiene, eller kan man bruke et år om man vil og fremdeles få Mew? (Å kaste en excellent curve ball virker forholdsvis uoverkommelig, må jeg innrømme. Å utvikle en magikarp også, jeg har per nå 36 candy ) Anonymkode: b83b9...105 Har ikke sett noen tids limit, men du kan sikkert bruke et år, mens de som klarer det tidligere vil få nye quest-greier etterhvert, time will show
Taperen Skrevet 4. april 2018 #8514 Skrevet 4. april 2018 Vet at en har fått noen bær via snurring når en har matet monsene i gymmene med 10 000 bær
Gjest padawan Skrevet 4. april 2018 #8515 Skrevet 4. april 2018 På Field research project har jeg fått en oppgave om "Use a supereffective Charged attack in 7 gym battles". Jeg har hele tiden sett for meg at når man trykker på knappen som dukker opp ved grafen / baren nederst på skjermen når en er i en battle som superangrep. Hvordan får jeg til Charged attack?
Taperen Skrevet 4. april 2018 #8516 Skrevet 4. april 2018 23 minutter siden, padawan skrev: På Field research project har jeg fått en oppgave om "Use a supereffective Charged attack in 7 gym battles". Jeg har hele tiden sett for meg at når man trykker på knappen som dukker opp ved grafen / baren nederst på skjermen når en er i en battle som superangrep. Hvordan får jeg til Charged attack? Når knappen er full ladet så trykker du på den.
Taperen Skrevet 4. april 2018 #8517 Skrevet 4. april 2018 Da var alle ghostene fanget, og oppgave 5/8 er fullført, nå er det bare å se om man kommer seg avsted for å finne noen raids, Magikarp Candy har jeg ihvertfall nok av
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #8518 Skrevet 4. april 2018 Fikk PINSIR som premie etter et oppdrag. Yay. IV på 82. Rock smash (15) og close combat (100). Anonymkode: 924ca...c2f 1
Gjest padawan Skrevet 4. april 2018 #8519 Skrevet 4. april 2018 6 minutter siden, Taperen skrev: Når knappen er full ladet så trykker du på den. Det var det jeg trodde det var. Prøvde på en Gym på vei til jobben og nå nettop på en gym jeg når fra kontoret men fikk ikke noe uttelling på Field research'en.
Taperen Skrevet 4. april 2018 #8520 Skrevet 4. april 2018 1 time siden, padawan skrev: Det var det jeg trodde det var. Prøvde på en Gym på vei til jobben og nå nettop på en gym jeg når fra kontoret men fikk ikke noe uttelling på Field research'en. Kan det være at charged attacken din ikke var super effektiv da? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå